Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-07, 00:21   #161
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Ellers har jeg kjøpt bilstoladapter til Bugaboo vogna som er ventet på mandag!

Har også kjøpe en Zapp med liggestilling, seteinnlegg for babyer og handlekurv! Den blir nok fin å ha med til Spania!

Klær får jeg vente med å shoppe til jeg har tatt av noen kg

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 29-07-07, 00:22   #162
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

For oss som ikke bor i Oslo; hvor handler dere OM-klær?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv  
Gammel 29-07-07, 00:32   #163
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.127
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

For oss som ikke bor i Oslo; hvor handler dere OM-klær?

Hvor bor du da? Jeg kan fortelle deg hvor du finner OM i Bergen, men det er kanskje ikke interessant?

007 er ikke aktiv  
Gammel 29-07-07, 00:40   #164
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

For oss som ikke bor i Oslo; hvor handler dere OM-klær?

I Tr.heim har Cornelias Hus OM klær.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 29-07-07, 00:41   #165
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hvor bor du da? Jeg kan fortelle deg hvor du finner OM i Bergen, men det er kanskje ikke interessant?

I Østfold. Så da blir Oslo nærmere enn Bergen, ja!

Blir så sjelden Osloturer på meg om dagen, så netthandel hadde nok vært det enkleste,

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv  
Gammel 29-07-07, 00:43   #166
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.127
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

I Østfold. Så da blir Oslo nærmere enn Bergen, ja!

Blir så sjelden Osloturer på meg om dagen, så netthandel hadde nok vært det enkleste,



http://www.folkart.se/kreator.php?aid=57&ps=5

http://www.corneliashus.no/

007 er ikke aktiv  
Gammel 29-07-07, 05:19   #167
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

For oss som ikke bor i Oslo; hvor handler dere OM-klær?

I Moss har de det på Porto Bello. I Fredrikstad på CeCi. I Halden og Sarpsborg vet jeg dessverre ikke.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 29-07-07, 09:21   #168
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Sannemor:

Utrolig mye lekkert!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 29-07-07, 09:36   #169
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Sannemor: Zapp med liggestilling? Finnes det nå altså?

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 29-07-07, 11:00   #170
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Sannemor: Zapp med liggestilling? Finnes det nå altså?

Nei, dessverre. Men jeg har kjøpt den av ei som har sydd i liggestilling. Vet at det har vært snakk om at man klusser med balansepunktet, men jeg har ikke tenkt å gå fra vogna, og så lenge jeg er obs på det regner jeg med at det går bra. Når hun har brukt den med liggestilling har hun lagt stelleveska ved bena for å stabilisere litt. Skal se om jeg får lagt inn noen bilder.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 29-07-07, 12:03   #171
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Bilder!













__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 30-07-07, 04:51   #172
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Majsa: nyyydelige klær, og flott bokhylle!!
Hvor?

Babyklærne: Gymboree (www.gymboree.com)
Undertøyet: www.figleaves.com
Bokhylla: www.guidecraft.com

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Sitter eller ligger babyen her?

0-4 mnd.:
(liggende - ypperlig å amme i denne posisjonen, også mens du lager middag eller hjelper storebror på do. )

2-8 mnd.:
(halvveis sittende - har ikke prøvd denne enda)

4 mnd. - 35 lbs.:
(har ikke prøvd denne enda heller, men jeg har tenkt å teste hvordan det funker å bære Aurora i denne stillingen, for hun veier fortsatt under 35 lbs.)

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 30-07-07, 06:24   #173
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Har vært noen dager i Santa Barbara, California:

http://www.anthropologie.us/anthro/p...1468&color=ivo
http://www.anthropologie.us/anthro/p...oductid=710334
http://www.anthropologie.us/anthro/p...oductid=720115

I samme butikk kjøpte jeg en nydelig rød jakke. Jeg finner ikke noe bilde av den, og jeg har den ikke engang med hjem. :vræl: Den hang i skapet på hotellrommet, så forhåpentligvis har en ærlig sjel funnet den.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 30-07-07, 23:38   #174
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Majsa, den så kjempefin ut!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 30-07-07, 23:38   #175
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Har hentet pakken på posten og der var det:

*Regnkåpe




*Skålsett


*Lykt:


__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 30-07-07, 23:39   #176
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

I dag fikk guttene nytt regntøy, gensere og ny matboks til barnehagestart.



Og jeg kjøpte 12 rødvinsglass, 12 hvitvinsglass, 12 shotglass og 8 isskåler fra Rosendahl





Og her er den nye skinnveska mi fra Orient Express

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 31-07-07, 08:04   #177
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Var på shoppingtur i Palma i går
Så mange flotte forretninger

Var i Disney Store hvor Oliver fikk bursdagsgave, forskjellige Cars ting
Var i flere forretninger i en kjede som heter Corner...de fører Miu Miu,Marc Jacobs,Marc by Marc Jacobs og mye annet
Kjøpte en mærk beige MJ veske, bluse og nydelige sandaler

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 02-08-07, 12:52   #178
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.061
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Solbriller fra Versace



Romslig veske fra Coccinelle


Barbiesolbriller til datteren min



Lommebok fra Furla (passer til en Furlaveske jeg har)

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 02-08-07, 21:14   #179
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Så utrolig mye fint du har kjøpt, Sannemor! Likte særlig regnkåpa.

I dag kom jakka jeg kjøpte i Santa Barbara og glemte igjen på hotellrommet, den er i 100% ull:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 02-08-07 kl 22:04.
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 02-08-07, 22:06   #180
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Så utrolig mye fint du har kjøpt, Sannemor! Likte særlig regnkåpa.

I dag kom jakka jeg kjøpte i Santa Barbara og glemte igjen på hotellerommet, den er i 100% ull:

Den var fin! Tenk at du får tak i noe sånt i St. Barbara. Jeg fant det ikke i Danmark (hvor de liksom skal ha masse sånt)... men når jeg tenker meg om var det enda kaldere i St. Barbara da jeg var der, enn i regnfulle Danmark .

Jeg elsker ulljakker, men jeg finner ikke sånne som jeg vil ha... så jeg har begynt å sy dem selv .

Nooria er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no