Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #10

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-21, 18:59   #161
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.236
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Så mange koselige oppdateringer i denne tråden! Ikke så mange steder med så mye positivt. Selv kan jeg bidra med hyggelig besøk av to nyere venninner av eldste. I tillegg til å være høflige, greie og flinke, stekte de pannekaker og fikk eldste til å gjøre lekser.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
Gammel 10-02-21, 19:05   #162
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.115
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

At vi har fått beskjed om at vi blir anbefalt som fosterhjem.

Gratulerer og lykke til. Det er så fint med folk som vil og kan og får lov til å stille opp for andre.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 10-02-21, 19:08   #163
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.115
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

I dag fikk jeg lov til å besøke Mutter'n på rommet hennes i steden for at vi skulle tusle rundt ute i 10-12 minus. Da fikk vi også mer ro og koste oss og jeg fikk tatt vekk litt av julepynten.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 10-02-21, 21:13   #164
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.222
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Kveldstur i 12 gnistrende minus. Og det var vindstille, sjokkerende nok her vi bor.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 10-02-21, 21:45   #165
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.900
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Gått en lang tur med levende mennesker. Trim og prat og is i håret.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 10-02-21, 22:43   #166
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.888
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Vi har kjøpt enebolig!

Gratulerer!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 11-02-21, 10:15   #167
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.993
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Vi har kjøpt enebolig!

Gratulerer!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 11-02-21, 11:19   #168
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Første skikkelige veiledning i forbindelse med bacheloren. Vi er tre på gruppa; en var på jobb og den andre hadde ikke fått med seg at det var kommet epost fra veileder, så jeg var den eneste som 'møtte' (digitalt) og hadde gjennomgang. Veldig bra gjennomgang. Selvfølgelig mange kommentarer, men vi hadde jobbet godt og hadde kommet godt i gang med det meste synes veileder.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 11-02-21, 11:25   #169
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.913
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Et bra jobbmøte om flytting av arbeidsoppgaver som kommer både meg, kollegaen og bedriften til gode.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 11-02-21, 12:53   #170
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Nye ski.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv  
Gammel 11-02-21, 17:37   #171
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.881
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg har fått handle barnebøker på halvpris til skolebiblioteket. Etterpå skal jeg legge inn en mammutsalgbestilling også. Gleder meg til å fylle hyllene med masse nytt, og til å vise fram nybøkene til elevene.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 11-02-21, 20:26   #172
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.340
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Lokaldemokrati.

Følger møter i bydelsutvalget med et halvt øre, og er så fantastisk glad for alle som bidrar med sitt lille tannhjul inn i demokratiets maskin. Her kommer velforeninger og presenterer klønete på powerpoint om saker de er engasjert i, og kan påvirke smått og stort om trafikk og utbygginger og skoler, og folk sitter altså på kveldstid og behandler uttalelser om skjenkesøknader, reguleringsaker, og hva har du. Det er jo fantastisk!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 12-02-21, 17:37   #173
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.115
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Det var innmari kult å midt i 10 minus, gå i et lite tog, vifte med flagg, synge bursdagsangen og kaste pakker over gjerdet til en veldig overrasket 80-åring. Takk til personalet som ordnet det slik og takk til turgåerne som holdt avstand den lille biten før vi kom fram. Jubilanten strålte og holdt på å le seg i hjel og syntes det var stor stas.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 12-02-21, 17:53   #174
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.222
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Å være rampete. Jeg og ene naboen min har et mildt sagt anstreng forhold (hun har en unge som bråker noe hinsides og en hund som bjeffer 18 av døgnets 24 timer. Jeg spiller høy musikk). Når jeg skulle ut å finne ris til fastelavn var det så mye snø overalt bortsett fra rundt hennes hengebjørker. Så da ble det det.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 12-02-21, 17:59   #175
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.679
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Å være rampete. Jeg og ene naboen min har et mildt sagt anstreng forhold (hun har en unge som bråker noe hinsides og en hund som bjeffer 18 av døgnets 24 timer. Jeg spiller høy musikk). Når jeg skulle ut å finne ris til fastelavn var det så mye snø overalt bortsett fra rundt hennes hengebjørker. Så da ble det det.

Nå fikk du meg til å le!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 12-02-21, 20:32   #176
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.870
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Herlig Nextlife!

Selv har jeg, i en alder av noenogførti, gått på epleslang i hagen til min dustenabo.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 12-02-21, 21:27   #177
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.222
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Herlig Nextlife!

Selv har jeg, i en alder av noenogførti, gått på epleslang i hagen til min dustenabo.

Er det ikke deilig.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 13-02-21, 15:08   #178
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.075
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Fugleparet som har vår-og sommerresidens i et hulrom. under taksteinene over inngangen. Det er sikkert for tidlig, og det er sikkert ikke dem enda - men mannen kom inn litt sånn overdrevet rufsete og erklærte at nå måtte han tette igjen under der, fordi han hadde observert at det fløy en lite tass inn. Hele han lyste fornøyd at det selvsagt ALDRI kommer til å skje, han synes det er like stas å følge med på de nye små kullene hvert år. Med mamma og pappa som flyr og flyr og iherdig mater og mater. Sånt gjør meg glad og varm om hjertet

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 13-02-21, 15:13   #179
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.168
Blogginnlegg: 41
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg har gått på ski, første gang på over 20 år. Ikke at selve opplevelsen å gå på ski gjorde meg så forbaska glad, men at jeg utfordra meg selv var fint. Og veldig glad av selskapet da, noen venner har noe helt sterkt og eget som gir mye.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 13-02-21, 15:37   #180
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.870
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Litt som Tjorvens natteravnkveld, dugnadsjobb for fotballaget til eldste som innebar frisk luft og kontakt med en hel masse folk, både kjente og ukjente (parkeringsvakt og ryddehjelp på lokalsenteret).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no