Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-09, 20:38   #161
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Vi var der på torsdag, og ble ikke særlig imponert. Vi fikk tak i billetter bare et par uker før showet, da det plutselig ble lagt ut flere på Billettservice. Jeg burde vel ant uråd da seteplasseringen vår ikke kom opp på setekartet på siden, men guttungen hadde veldig lyst å dra dit, så vi kjøpte et par billetter selv om jeg ikke visste hvor vi kom til å bli sittende.
Vel, det viste seg at vi hadde plasser så langt ned på siden at vi faktisk satt lenger bak enn scenen, rett ved sceneteppet. Hvor det forøvrig tydeligvis foregikk noe morsomt for de som jobbet der, for vi hørte mer latter og prating fra bak scenen enn vi hørte selve showet.
I tillegg satt vi helt nederst, og ble gjemt bak noen "planter" store deler av showet, som dekket for utsikten i så stor grad at vi kun fikk med oss minimalt. Storskjermen kunne vi heller ikke se, for den hang rett over hodet på oss.
Nedtur, når vi brukte nærmere 4000 på transport, hotell og billetter.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 20:46   #162
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Jeg så på de plassene Barbarella, og lurte på hvorfor i alle dager de hadde plassert noen der. Skjønner godt at du var skuffet.

Jeg funderte også på hvor det hadde vært best å sitte, men fant ut at vi på sidene fikk kommet nærmest og sett mest på dyrene.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 20:52   #163
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.695
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Å, den var kjip, Barbarella. Jeg så at noen satt bak de plantene/fjellene. På salkartet så det ut til å være fine plasser der borte. Hvordan ble opplevelsen for barna da?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 20:58   #164
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Å, den var kjip, Barbarella. Jeg så at noen satt bak de plantene/fjellene. På salkartet så det ut til å være fine plasser der borte. Hvordan ble opplevelsen for barna da?

Guttungen var super-skuffa. "Mamma, hva skjer der borte? Jeg ser jo ikke noe, mamma. Hvorfor må vi sitte her? Jeg vil hjem, dette er ikke noe moro. "
Må si det stakk litt i mammahjertet da, han som hadde gledet seg sånn siden han fikk vite at billettene var i boks.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 21:39   #165
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.695
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Å nei. Det var leit. Ikke noe moro når ungene blir skuffet, spesielt når det er noe de har gledet seg veldig til og som de faktisk har grunn til å bli skuffet over.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 22:02   #166
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Nå har vi også vært, og likte det kjempegodt
Rart så forskjellig man kan synes om ting, jeg reagerte positivt på paleontologen, på at vitsene hans var så godt oversatt til norske forhold?

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 01:25   #167
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Vi var på siste forestilling i kveld, og både guttene og vi storkoste oss. Vi trodde vi skulle få dårlige plasser, siden vi kjøpte billetter ganske sent, men vi så og hørte kjempegodt. For guttene var dette STORT.

Det var ikke mye blitz-fotografering, og de fleste med lysleker skrudde dem faktisk av. Stort sett kunne jeg telle 30-40 stk i hele salen. Men foran mannen min satt det en liten knert som viftet med lysdingsen sin konstant, og som skrudde på igjen og igjen, med en gang faren hans hadde skrudd den av.

Barbarella, så leit. Dårlig gjort å i det hele tatt selge billetter til slike plasser. Det ma ha vært en kjempeskuffelse.


Sist redigert av Kaija : 02-11-09 kl 01:31.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 08:59   #168
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

..........
Vel, det viste seg at vi hadde plasser så langt ned på siden at vi faktisk satt lenger bak enn scenen, rett ved sceneteppet. Hvor det forøvrig tydeligvis foregikk noe morsomt for de som jobbet der, for vi hørte mer latter og prating fra bak scenen enn vi hørte selve showet.
I tillegg satt vi helt nederst, og ble gjemt bak noen "planter" store deler av showet, som dekket for utsikten i så stor grad at vi kun fikk med oss minimalt. Storskjermen kunne vi heller ikke se, for den hang rett over hodet på oss.
Nedtur, når vi brukte nærmere 4000 på transport, hotell og billetter.

Går det an å klage på en slik plassering? Det får da være måte på hva billettservice/Spektrum skal tjene penger på. Dere har jo ikke fått sett showet!!!! Skjønner godt at du ble lei deg.

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006

Sist redigert av Pope : 02-11-09 kl 19:54.
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 09:20   #169
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Barbarella: Jeg synes dere skal klage. Virkelig. Jeg likte ikke showet noe særlig, jeg heller, men vi hadde i alle fall gode plasser.

Sjuåringen sa på vei til skolen i dag: "På Walking with dinosaurs i går, det var VIRKELIGE dinosaurer".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 09:26   #170
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Guttungen var super-skuffa. "Mamma, hva skjer der borte? Jeg ser jo ikke noe, mamma. Hvorfor må vi sitte her? Jeg vil hjem, dette er ikke noe moro. "
Må si det stakk litt i mammahjertet da, han som hadde gledet seg sånn siden han fikk vite at billettene var i boks.

Så utrolig leit!! Det burde jo absolutt ikke være lov å selge så dårlige billetter.

Her storkoste gutta seg og selv eldstemann som først mente dette var for småunger var helt med.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 10:08   #171
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Enig med de som mener du bør klage, Barbarella - dette var leit

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 14:06   #172
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Ja, jeg skal sende en klage. Det er jo ikke mye å gjøre med det nå, men vi kan vel kanskje få igjen pengene for billettene i hvert fall.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 17:54   #173
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.861
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Vi så det i går kveld og kan ikke klage på høy lyd. Lyden var helt OK. Jeg syntes showet var sånn passe, men 7-åringen likte det godt og vil gjerne se det neste år dersom det kommer igjen.

Vi satt høyt oppe og så alt, både skjermene og nede i manesjen (felt 207, tror jeg). Jeg hørte de snakke om at de på siden kunne få nye plasser dersom det var ledige andre steder.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 22:38   #174
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vi så det i går kveld og kan ikke klage på høy lyd. Lyden var helt OK. Jeg syntes showet var sånn passe, men 7-åringen likte det godt og vil gjerne se det neste år dersom det kommer igjen.

Vi satt høyt oppe og så alt, både skjermene og nede i manesjen (felt 207, tror jeg). Jeg hørte de snakke om at de på siden kunne få nye plasser dersom det var ledige andre steder.

Da satt dere på samme felt som oss. (Var dere på 19-forestillingen?) Vi hadde også passe med lyd mesteparten av tiden. Paleontologstemmen druknet litt innimellom, bare.


Sist redigert av Kaija : 02-11-09 kl 22:55.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 22:43   #175
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Jeg klarte knapt å høre hva "paleontologen" sa. Men ingen andre i familien hadde problemer, så mulig det bare var fordi jeg har problemer med å skille stemmer og bakgrunnsstøy. Jeg syntes heller ikke det var for høy lyd, noe jeg egentlig er veldig tander overfor. Sjuåringen synes lyden var litt høy nå og da. Vi satt på felt 108.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 09:36   #176
Lykkex3
Superaktiv
 
Lykkex3 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 441
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum


I mars bestillte jeg 6 billetter og inviterte med kusine og fetter til mellombror. Dette ble gitt i 8 årsgave og spesiellt kusine var helt i fistel. Hun elsker dinosaurer og har sett showet før i USA. Dette var den fineste gaven hun hadde fått.
På fredag kveld skulle jeg bare dobbelsjekke tidspunktet ... Da viser det seg at jeg står med 7 voksenbilletter i hånden og forestillingen har begynt for 2 timer siden. Jeg er 100 % sikker på at jeg bestilte til lørdagen, og det står det i innbydelsene også.
På baksiden av billettene stod det en klar og tydelig beskjed: vennligst sjekk at dato og klokkeslett samsvarer med dine bestillinger.
Det var en rimlig flau greie å forklare dette til 4 barn på 8 år.

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 09:43   #177
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Nei, nei, nei, så leit.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 10:11   #178
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Å, så leit! Kan bare prøve å forestille meg hvordan du følte deg da du oppdaget feilen...

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 12:32   #179
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Lykkex3, her.


Da viser det seg at jeg står med 7 voksenbilletter i hånden

Så utrolig kjedelig å bomme på dagen. Tenker at du ikke var populær da. Det med at står voksenbillett er fordi at det var samme pris for voksne og barn. Stod voksenbillett på alle våre også. Så det var i det minste riktig.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 22:16   #180
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.813
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Drar opp denne.
Vi tenker å gå og se showet i oktober. Men hvor bør vi sitte?
Blir oss voksne og 6-åringen.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no