Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Holdbar neglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-12, 12:25   #161
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Her må jeg visst inn og følge med og se om jeg kan snappe opp noen tips. :Neglesjuske: Jeg har ter negler som er passe lange, to som er litt kortere og resten er revet/knekt nokså nylig. Sånn 'pent' spredt utover alle fingrene.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 13:21   #162
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Begge de har jeg også, Palmen! 386 er vel verdens vakreste råsafarge... Suede er morsomt, men blir fort slitt.

Jeg hadde fyrverkerinegler på nyttårsaften. Mørkeblå med flakes:



Oppå hadde jeg fargeglitter:


Killer combo! Og håpløs å få av. Som å fjerne sand fra sandpapir.

Hvor får en tak i den typen neglelakken rimeligst? Det må da finnes noe neglelakkfjerner som er bedre å ta glitterlakk med? Skulle uansett veldig gjerne hatt tips om en god neglelakkfjerner som også tar glitter. Sliter litt med den jeg bruker. Vil helst at det skal ta kortest mulig tid.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 14:18   #163
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Deborah Lippmanns tips for å fjerne glitterlakken:

Sitat:

How To Remove Glitter Nail Polish

1. Saturate small pieces of cotton or Deborah Lippmann’s The Stripper To Go Nail Lacquer Remover Finger Mitts ($12 at Nordstrom.com) with The Stripper nail polish remover ($18 at Nordstrom.com), an acetone remover (necessary for getting off the glitter) with nail-nourishing ingredients.

2. Place one piece of saturated cotton or one Finger Mitt on each finger (for easier maneuvering, do just one hand at a time).

3. Cover each piece of saturated cotton with a small piece of aluminum foil.

4. Let sit for 1 full minute.

5. Pull cotton, aluminum foil (and polish!) off in one swipe!

6. Use additional remover to get off any residual pieces but do not rub. (Rubbing the polish off will only stain your cuticles and can further damage and weaken nails in much the same way over exfoliating your skin can.)

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 17:17   #164
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Deborah Lippmanns tips for å fjerne glitterlakken:

Fingerstripperne koster 180,- for 10 stk i Norge, dvs at det koster 180,- pr runde å bli kvitt glitterlakken. Det er sykt dyrt.

Det er mye enklere å putte tuppene i en lite skål med sterk neglelakkfjerner ett minutts tid, som jo er effekten av det hun skriver. Jeg har prøvd stripperne, men hadde ikke bruksanvisningen da. Jeg måtte bruke alle 10 for å skrubbe alt av...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 17:22   #165
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Fingerstripperne koster 180,- for 10 stk i Norge, dvs at det koster 180,- pr runde å bli kvitt glitterlakken. Det er sykt dyrt.

Det er mye enklere å putte tuppene i en lite skål med sterk neglelakkfjerner ett minutts tid, som jo er effekten av det hun skriver. Jeg har prøvd stripperne, men hadde ikke bruksanvisningen da. Jeg måtte bruke alle 10 for å skrubbe alt av...

De har jo neglelakkfjerneren og, da. Da bruker man jo ikke hele.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 19:31   #166
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

De har jo neglelakkfjerneren og, da. Da bruker man jo ikke hele.

(den er helt ordinær, in my opinion. Ikke mer egnet enn andre, gode neglelakkfjernere.)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 19:35   #167
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Men da kan man jo bare bruke samme metode, men f eks med Apotekenes neglelakkfjerner.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 19:40   #168
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

(den er helt ordinær, in my opinion. Ikke mer egnet enn andre, gode neglelakkfjernere.)

Anbefalinger? Jeg sverger til Dior: Det er den udiskutabelt beste jeg har prøvd, men akkurat billig er den jo ikke.

Jeg mener anbefalinger til generelt bruk, ikke til glitter.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 23:27   #169
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Min favoritt er Zoya, med Chanel som beste non-internettkjøp valg.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 23:55   #170
Morgaine
Aquademiker
 
Morgaine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 278
Morgaine er litt kulMorgaine er litt kul
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

http://www.kjendis.no/2012/01/13/kje..._nye/19781521/

best i test

__________________
05 & 08
Ikke reserver en plass i hjerte ditt til dem som ikke ønsker å være der. De som ønsker å være en del av livet ditt vil gjøre en innsats for å ta del i det.
Morgaine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 23:57   #171
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

(den er helt ordinær, in my opinion. Ikke mer egnet enn andre, gode neglelakkfjernere.)

Men er ikke aceton aceton, uansett hva som står på flaska?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 00:23   #172
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Mange neglelakkfjernere idag er acetonfrie.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 00:25   #173
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Mange neglelakkfjernere idag er acetonfrie.

Ah. Men hva er forskjellen på neglelakkfjernere da? Jeg har bare brukt det jeg har funnet på REMA og HM og sånt, og jeg har aldri tenkt at jeg burde prøve noe annet. :enkel: De fjerner jo neglelakken greit, synes jeg.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 00:38   #174
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Ah. Men hva er forskjellen på neglelakkfjernere da? Jeg har bare brukt det jeg har funnet på REMA og HM og sånt, og jeg har aldri tenkt at jeg burde prøve noe annet. :enkel: De fjerner jo neglelakken greit, synes jeg.

Forskjellen på den jeg kjøper på Rema og gode den jeg kjøper på parfymeri, er merkbar. Rema-varianten fjerner lakken langt mindre effektivt, tørker ut neglen og huden rundt, samt legger igjen et ekkelt, hvitt "belegg" på fingrene. Jeg føer alltid behov for å vaske hendene grundig og bruke håndkrem etter å ha brukt Rema-fjerner. Det behovet har jeg ikke med Dior-fjerneren. Den tørker ikke ut fingrene og er langt mer effektiv. (Jeg trodde også at neglelakkfjerner va år neglelakkfjerner, helt til jeg tilfeldigvis prøvde en skikkelig variant.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 00:50   #175
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Forskjellen på den jeg kjøper på Rema og gode den jeg kjøper på parfymeri, er merkbar. Rema-varianten fjerner lakken langt mindre effektivt, tørker ut neglen og huden rundt, samt legger igjen et ekkelt, hvitt "belegg" på fingrene. Jeg føer alltid behov for å vaske hendene grundig og bruke håndkrem etter å ha brukt Rema-fjerner. Det behovet har jeg ikke med Dior-fjerneren. Den tørker ikke ut fingrene og er langt mer effektiv. (Jeg trodde også at neglelakkfjerner va år neglelakkfjerner, helt til jeg tilfeldigvis prøvde en skikkelig variant.)

Ok, kanskje jeg skal skrive neglelakkfjerner på taxfreelista til mannen. Han bruker bli veldig glad for tilføyelser på den lista.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 01:25   #176
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Ok, kanskje jeg skal skrive neglelakkfjerner på taxfreelista til mannen. Han bruker bli veldig glad for tilføyelser på den lista.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 08:41   #177
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Morgaine, her.

http://www.kjendis.no/2012/01/13/kje..._nye/19781521/

best i test

Det var en dårlig test. Jeg liker Dior altså, men å si at den er så god i konsistensen at man kun trenger ett lag? Que? Og skryte av at man kan ta av lokket, så det blir lettere å holde kosten, uten at Chanel fikk pluss for det samme? Næh.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 13:23   #178
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Dior er min favoritt, men jeg trenger to lag av alle farger altså.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 15:06   #179
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Det var en dårlig test. Jeg liker Dior altså, men å si at den er så god i konsistensen at man kun trenger ett lag? Que? Og skryte av at man kan ta av lokket, så det blir lettere å holde kosten, uten at Chanel fikk pluss for det samme? Næh.

Og så fikk noen børster trekk for at de la striper i lakken. Det er jo mest en egenskap ved lakken det, ikke børsten. Noen Chanel-lakker er feks en drøm å legge, spesielt de med perlemor i - det er bare å klæsje på. Mens tynnere halvgjennomskinnelige - eller creme-lakker - er veldig vanskelige å legge jevnt uten striper og fargeforskjell.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 15:14   #180
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

En dårlig test på et nettsted som heter kjendis.no? Nei, nå står ikke verden til påske!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no