Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Candy svelger kameler og flasher fordommer

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-11, 17:06   #161
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.714
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Morsomt å følge med, CD. Høres ut som dere koser dere også.

På hotellet vårt på Mallorca var det heldigvis greit med solsenger, men har jo vært andre steder der folk har stått opp tidlig for å kapre senger. Men når blir håndklær plukket bort? Med det samme man forlater senga? Vi pleier å gå litt til og fra. Bade, spise lunsj, hente noe på rommet, leke på lekeplassen etc. Er forskjell på å slenge på håndklær kl 6 og komme ned kl11 og å legge tingene sine på plass en time før man rigger seg til på ordentlig.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 17:39   #162
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.989
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Si hvem er gyllenbrun, med pels så brun och fin och bjuder på en kram, hann oppnar famnen sin ...

Fabror Grubb, nej han kan inte fanga oss, Farbror Grubb ...

I vår picknick kurv, i vår picknick kurv

Prikkar her och prikkar der ..

Solen har viiiiiinger ....

:skadet for livet:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 17:59   #163
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jada, Elin, Gran Canaria hadde nok blitt ... skikkelig opptur.


Jeg var en uke på Gran Canaria med ungene og overlevde så vidt. Familien vi traff var liksom-trøndere fra Sunnmøre som var på første Sydenhelvete-tur ever. Og jeg har i ettertid blitt fortalt at Gran Canaria er så Syden som man får det. Jeg tror dem.

Herlig tråd, Candy. Men jeg er fremdeles litt sjokkskadd over at man kan gå for tre uker i Syden som sydenjomfru. Om du blogger om dette med bilder, pliis gi meg tilgang.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 18:06   #164
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.652
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Å ja, jeg vil også gjerne ha tilgang til blogg, dersom det er enda mer utfyllende gullkorn der.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 18:19   #165
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Jeg vil også gjerne ha tilgang , særlig om det er bilder fra bulgariaparadiset . Nesten så jeg ønsker meg en tur dit . Bare for å se ...

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 18:21   #166
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Det er litt med charterferie som med bygdefester. Betraktet utenfra ser det ganske festlig ut, men hvis man er med litt kan det være ganske kjekt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 18:32   #167
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Skjønner at jeg gikk glipp av noe i fjor, ikke så vi Elvis, ikke kjørte vi tog og ikke spiste vi på plastskipet på land. Flette håret, male keramikk og hoppe på trampoline fikk vi gjort da. Og kjøre hestedrosje. Det var ihvertfall et veldig trygt og barnevennlig sted. Ingen fulle folk, ingen biler i gatene og mye gøy for ungene.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:24   #168
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Si hvem er gyllenbrun, med pels så brun och fin och bjuder på en kram, hann oppnar famnen sin ...

Fabror Grubb, nej han kan inte fanga oss, Farbror Grubb ...

I vår picknick kurv, i vår picknick kurv

Prikkar her och prikkar der ..

Solen har viiiiiinger ....

:skadet for livet:

Og her en liten video

http://www.ving.no/sunwing/danseskole

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:26   #169
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Vil også ha tilgang til bloggen - please...

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:26   #170
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.909
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Å ja, jeg vil også gjerne ha tilgang til blogg, dersom det er enda mer utfyllende gullkorn der.

Jeg også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:27   #171
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Vil gjerne lese blogg ja.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:40   #172
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.701
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Ja, bildeblogg vil jeg gjerne se... Speedobilder!

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:48   #173
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Har jeg mistet tilgang til Candybloggen?

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:50   #174
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Hvordan ble dette en blogg-tilgang-tigge-tråd?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:50   #175
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Haha, for en fantastisk tråd!

Vi reiser ikke charter i år, men siden vi leier leilighet i et privat leilighetskomplels hvor bare nordmenn eier, så får jeg likevel "charterfølelsen". Heldigvis ingen syngende Elviser her da, så sånn sett er det mye bedre.

Vil gjerne ha tilgang til blogg jeg også, om jeg får lov.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:53   #176
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.869
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Vi skal heller ikke på chartetur i år, men vi skal feriere lokalt hele sommeren, så vi får vår dose med trønderske storfamilier likevel.

Bulgariafølelsen formidles strålende gjennom nettet, synes jeg.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:54   #177
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.989
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Har jeg mistet tilgang til Candybloggen?

Hun har ikke ferieblogget. :just checked:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 22:12   #178
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Bloggen min er helt død, ingen fare. Jeg er i dataroaminghelvete, jeg er kun i denne tråden på hele FP. Og nå har jeg forsøkt alle triks jeg kan, jeg får bare ikke opp bilder fra iPhone.

I dag er siste dag i Albena, og det er veldig greit, kjenner jeg. Det er greit å bo i lekelalaland, men en uke holder. I dag klarte vi ikke å dodge hotellunderholdningen, det var nemlig clown dance! Så der står man da, og klapper pent mens klovnen kjører ymse varianter av stolleken for de håpefulle. Det er forsåvidt greit, men når han til sist skal engasjere de voksne til å riste på bjeller etter hans direksjon, da blir jeg riktig så obstfeldersk av meg. Det skal mye til å få selv Charter-Candy til å lystig bjelle An der schönen, blauen Donau til allmenn forlystelse, gitt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 23:10   #179
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.445
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer



Årets sommerferietråd!

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 23:29   #180
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Sitat:

Det skal mye til å få selv Charter-Candy til å lystig bjelle An der schönen, blauen Donau til allmenn forlystelse, gitt.

Åh, det hadde vært noe, det.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
candy heaven


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no