Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-07, 15:14   #1681
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Den var på salg, tror den kom på rundt 5-600

Her er link til siden
Masse fint der

http://www.glassoginterior.no/defaul...ublistekat=220

Gammel 25-02-07, 16:40   #1682
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Den var på salg, tror den kom på rundt 5-600

Her er link til siden
Masse fint der

http://www.glassoginterior.no/defaul...ublistekat=220

Tror den må bestilles.
Lampa på fellesrommet har takket for seg. Litt synd at akkurat det rommet ikke brukes til annet enn tørkestativet da ... Vi har fått overskudd på rom, ikke rart jeg tenker hardt på å bygge mindre hus i murstein.

Det er vel ikke sløseri å bytte ut denne:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Fr1.jpg (91,5 KB, 38 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 25-02-07, 20:38   #1683
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Dette kom i posten i går:

Ametopp -------------------- Mammatopp

Pysj i økologisk bomull

Gammel 26-02-07, 20:42   #1684
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Shoppet litt til både lilesøster og storesøster i dag, og til og med litt til meg selv. Måtte jo ut og kjøre litt med nye lappen min.

Til lillesøster

Til storesøster

Badebleie:

Gammel 26-02-07, 20:42   #1685
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Til mamma
2 av denne:

Gammel 26-02-07, 21:18   #1686
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Herstal lampe er bestilt.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 26-02-07, 22:00   #1687
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Minni:jeg er skikkelig fornøyd med lampen
Stilig og den gir vedig godt lys

Med en gang syntes jeg den virket så liten og sped, men den lampen vi hadde var veldig urolig å se på, sort smijern med kruseduller etc
STYGG

Gammel 26-02-07, 22:08   #1688
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vurderer å sette Majsa på "ingnore". :babysyk_men_det_passer_ikke_nå:
De babyklærne var nydelige!

Gammel 27-02-07, 12:37   #1689
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Minni:jeg er skikkelig fornøyd med lampen
Stilig og den gir vedig godt lys

Med en gang syntes jeg den virket så liten og sped, men den lampen vi hadde var veldig urolig å se på, sort smijern med kruseduller etc
STYGG

Godt å høre.

Vi kjøpte større enn din da, håper det blir fint.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 27-02-07, 12:56   #1690
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jeg satte inn 40W spotpære
Ga utrolig godt lys
Den vi hadde , var det 5 lyspærer på 25W hver, men denne gir bedre lys

Gammel 27-02-07, 22:30   #1691
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt crocs til prinsen - kan egentlig vente til nærmere sommeren, men de er fine innesko også da...

Jeg er forøvrig en kjip mor...Ingen disneycrocs, ingen fancy farger (de hadde ikke de to fargene jeg kunne godta)...Men disse passer iallefall til alt gutten har!

Gammel 27-02-07, 23:31   #1692
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har kjøpt crocs til prinsen - kan egentlig vente til nærmere sommeren, men de er fine innesko også da...

Jeg er forøvrig en kjip mor...Ingen disneycrocs, ingen fancy farger (de hadde ikke de to fargene jeg kunne godta)...Men disse passer iallefall til alt gutten har!

Jeg har også kjøpt crocs til snuppa. Men hun ville ha oransje, som sin mor.

I grunnen glad hun, for en gangs skyld, ikke valgte rosa jeg. Begynner å bli litt vel mye rosa og glitter i garderoben hennes nå.

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 28-02-07, 02:20   #1693
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Jeg har også kjøpt crocs til snuppa. Men hun ville ha oransje, som sin mor.

I grunnen glad hun, for en gangs skyld, ikke valgte rosa jeg. Begynner å bli litt vel mye rosa og glitter i garderoben hennes nå.

Hva koster disse crocs' ene i Norge?

Jeg ser endel cruise-amerikanere labber rundt i disse skoene her... Her er de å kjøpe til 30 dollar paret.

Gammel 28-02-07, 09:28   #1694
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hva koster disse crocs' ene i Norge?

Jeg ser endel cruise-amerikanere labber rundt i disse skoene her... Her er de å kjøpe til 30 dollar paret.

Jeg kjøpte dem fra Usa (taylor shoes) og der koster de også 30 dollar (i tillegg til porto på 13) - det blir i overkant av 200 til sammen. I norge koster barneskoene 399 hos lille vinkel, så det er en en del å spare på å kjøpe dem på nett.

Gammel 28-02-07, 09:32   #1695
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå begynner til og med jeg å vurdere disse crocsene til ungene. Det hadde jeg ALDRI trodd! Snakk om å la seg påvirke.

Gammel 28-02-07, 09:52   #1696
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Du svake menneske - De er veldig behagelige altså. Jeg har selv og tenker at de må være veldig behagelig å gå med for et barn også.

Gammel 28-02-07, 09:54   #1697
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Det verste er at jo mer jeg ser på dem jo kulere blir de. Tenker det blir fine innesko å ha i bhg til høsten.

Gammel 28-02-07, 10:54   #1698
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Elin: Hva er cruise-amerikanere? Kanskje sånne som reiser på cruise når jeg tenker meg om... ? Lurer bare på om det er noen du ser på som harry?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Det verste er at jo mer jeg ser på dem jo kulere blir de. Tenker det blir fine innesko å ha i bhg til høsten.

Og enda mer når du skaffer deg dem. Jeg har knall rosa, og det er jo egentlig grusomt stygt, men de blir rett og slett vakre foran øynene på meg siden de er så fantastisk gode å gå i.

Jeg skal bestille blå til storebror, turkise eller gold til lillesøster (er det lurt å ha slike i sommer når hun da begynner å gå?), sorte til mannen og Mary Jane Gold til meg. Lurer på om det lønner seg å bestille dem en og en pga moms, eller om det går opp i opp pga frakten?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 28-02-07, 12:12   #1699
malena

malena sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Elin: Hva er cruise-amerikanere? Kanskje sånne som reiser på cruise når jeg tenker meg om... ? Lurer bare på om det er noen du ser på som harry?

Og enda mer når du skaffer deg dem. Jeg har knall rosa, og det er jo egentlig grusomt stygt, men de blir rett og slett vakre foran øynene på meg siden de er så fantastisk gode å gå i.

Jeg skal bestille blå til storebror, turkise eller gold til lillesøster (er det lurt å ha slike i sommer når hun da begynner å gå?), sorte til mannen og Mary Jane Gold til meg. Lurer på om det lønner seg å bestille dem en og en pga moms, eller om det går opp i opp pga frakten?

Du kan jo skrive en mail og spørre hva frakten blir for fire par. Det du risikerer er at posten ser at du får fire pakker fra samme leverandør. Da kan de kreve deg for moms og toll (er det toll på sko?), selv om jeg vet at mange gjør dette med hell.

Gammel 28-02-07, 18:32   #1700
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Jeg mottok i posten idag, veska fra Juicy COuture som jeg kjøpte på Ebay, en fresk liten sak. Igår kom kjolen fra Ralph Lauren, som foreløbig ikke sitter så pent som ønsket. Får skjerpe meg mht bruk av ellipsemaskinen.....

Christinamor er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.