Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 21:47   #1601
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Grattis med ny kåpe, Guniss!Lekker!

Sist redigert av Agurke : 22-02-07 kl 14:26. Årsak: Skrivefeil
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 17-02-07, 00:38   #1602
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ble shopping i dag også. Fikk de nye bowlingskoene i dag. Ny kule kjøpte jeg for et par uker siden. Så nå er jeg klar til å lære å bowle skikkelig.

Kjøpte ny ytterjakke til 8 åringen. Glidelåsen på den han hadde var blitt dårlig.

Kjøpte Noddy Ps2 spill til 4 åringen.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 17-02-07, 19:46   #1603
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Shopping i dag igjen.
Lyseblå strikkejakke fra Jackpot og strikkejakke i beigetoner fra Warehouse.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 17-02-07, 20:43   #1604
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Bilder, Frost?

Gammel 17-02-07, 20:49   #1605
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Guniss: Kåpen var nydelig!!

Gammel 17-02-07, 20:56   #1606
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpte en oversized gråstripete genser og sølvbelte til å ha i midjen til i dag.
Finnes ikke bilder..

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 17-02-07, 21:55   #1607
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Min kjære og storebror kjøpte X-Box 360 i dag
Hvert sitt spill, og kvelden har da gått med til montering
Godt mor kjøpte seg ny spennende bok

Leverte MJ bootsene til utblokking i dag og kjøpte en lys Sass & Bide bukse hos Paul & Pauline

Gammel 17-02-07, 22:12   #1608
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OJ, Gunnis! - Den Kåpa var sinnsykt fin! - Hvorfor har de så mye fint i Stjørdal da? - Det var en egen Kaffe butikk her i Trondheim, men den forsvant...

Gammel 18-02-07, 08:48   #1609
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

OJ, Gunnis! - Den Kåpa var sinnsykt fin! - Hvorfor har de så mye fint i Stjørdal da? - Det var en egen Kaffe butikk her i Trondheim, men den forsvant...

Stjørdal har virkelig tatt seg opp de siste åra. Fått mange fine butikker Og flere kommer tror jeg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-02-07, 16:23   #1610
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde egentlig ikke råd, men måtte bare ta meg en tur på Paléet i forrige uke og se om jeg kunne gjøre noen gode kjøpe nå på tampen av salget. Og jommen så fant jeg ikke denne Friis & Co veska jeg har hatt lyst på lenge til halv pris:

I tillegg så fikk jeg meg en blå cordfløyel ankelbukse fra Ouì moments som var til 70 %, så jeg fikk den for under 400.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 19-02-07, 08:57   #1611
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Jeg vant nettopp budrunden på denne Ralph Lauren-kjolen på Ebay:

Christinamor er ikke aktiv  
Gammel 19-02-07, 14:29   #1612
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Har kjøpt meg nye solbriller fra Asos:

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 19-02-07, 16:37   #1613
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Er det en ekte Ralph Lauren, eller for å si det på en annen måte, hva måtte du betale? Nydelig kjole i alle fall!

Gammel 19-02-07, 17:59   #1614
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er det en ekte Ralph Lauren, eller for å si det på en annen måte, hva måtte du betale? Nydelig kjole i alle fall!

Takk, skal du ha. Det er en ekte en - sikkert ikke dette årets modell, men jeg syns den var så fin, jeg. Den kom på totalt 58$ (inkl. frakt), som blir rundt en 360 kr, mens ny pris er 148$.

Christinamor er ikke aktiv  
Gammel 19-02-07, 19:14   #1615
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Nydelig kjole, Christinamor!

Våren er kommet, tid for nye Nikes:

Også litt babyklær:

Gammel 19-02-07, 19:38   #1616
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har handlet en søt, rosa liten sak.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg L1.jpg (31,0 KB, 10 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 19-02-07, 19:43   #1617
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Hadde egentlig ikke råd, men måtte bare ta meg en tur på Paléet i forrige uke og se om jeg kunne gjøre noen gode kjøpe nå på tampen av salget. Og jommen så fant jeg ikke denne Friis & Co veska jeg har hatt lyst på lenge til halv pris:

I tillegg så fikk jeg meg en blå cordfløyel ankelbukse fra Ouì moments som var til 70 %, så jeg fikk den for under 400.

Denne vesken har jeg også og er veldig fornøyd.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 20-02-07, 01:04   #1618
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Majsa: Du gjøre meg helt babysyk!

Ellers har det vært gjort mange flotte innkjøp. Jeg må bli flinkere til å legge inn her jeg også!

Gammel 20-02-07, 01:14   #1619
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Nydelig kjole!

Gammel 20-02-07, 01:15   #1620
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Har kjøpt meg nye solbriller fra Asos:

Stilige briller!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.