Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilken duk skal jeg velge?
Arne Jakobsen 102 68,92%
Square 22 14,86%
Snowflakes 17 11,49%
Ingen av dem/Annet/Dustepoll 7 4,73%
Deltakere: 148. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-10, 13:27   #141
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Jeg hadde tatt han. Lett. Han ser ut som om han har god kyssemunn.

Hvor er skedsmokorset i forhold til Kløfta. Det er ikke langt? (Greit å spørre i den tråden det er folk i...)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 13:58   #142
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg kjøper ikke en duk som heter speidergutter altså.

En kamerat av meg nektet å kjøpe en seng fordi den het Åshild.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 17:27   #143
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.253
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg hadde tatt han. Lett. Han ser ut som om han har god kyssemunn.

Hvor er skedsmokorset i forhold til Kløfta. Det er ikke langt? (Greit å spørre i den tråden det er folk i...)

Det er ikke langt, kanskje 1,5 mil? Skedsmokorset ligger sør for Kløfta.

Til det serviset er jeg forøvrig tilbøyelig til å ønske meg noe mere "kjedelig" (eller klassisk om du vil) enn Arne Jacobsen. (men hva var det du anbefalte oss som har Sterling, Polyanna?)

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 18:52   #144
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.263
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Arvet krimskrams, Palmen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 18:54   #145
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Snakker dere fortsatt om duker?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 19:06   #146
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og jeg skal ha den røde juleduken, ja. En gang.

Du tenker på denne, ja, og ikke den hvite?


Denne duken er jul med stor J for meg. Mange gode minner.

Jeg likte ingen av dukene i HI. Jeg synes hvit damask er penest med organisk mønster. Ett sted må jo jeg også like snirkler, kroker og krinkler.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 20:05   #147
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.474
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Hvor mye koster en damaskduk da? Hva er spennet liksom; en hundrings på Kid og en tusing for Jakobsen? Hmm, og så kjenner jeg et økende behov for en sånn rød juleduk.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 09:26   #148
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.253
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Jeg har ringt min mor i håp om å få arve en gammel krimskramsduk, og kan melde at de visstnok er utslitt så det er ikke noe å hente der. :snufs: Men, hun ble så glad for spørsmålet at jeg skulle få en fin og ny krimskramsduk i stedet!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 09:36   #149
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hvor mye koster en damaskduk da? Hva er spennet liksom; en hundrings på Kid og en tusing for Jakobsen? Hmm, og så kjenner jeg et økende behov for en sånn rød juleduk.

Hvor lang er en rev, liksom?

Den juleduken som er vist koster 1400 kr i 140X270 cm. Hvis du skal ha den 165X360 cm, koster den 2200 kr.

Arne Jacobsen-duken koster 1700 kr i 140X270 cm og 2500 kr i 165X350 cm.
Da kommer frakt og tollgebyr i tillegg, hvis du skal bestille fra Danmark. (Jeg tror Norway Design i Oslo kanskje fører dem også.)

Jeg vet ikke hva en damaskduk koster på Kid, men jeg antar at du må opp i minst 500–600 kroner for å få en duk med en størrelse på ca. 140X250 cm hvis du skal ha den i bomull av en viss kvalitet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 09:39   #150
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.477
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Jeg fikk jo selvfølgelig lyst på den Dronning Margrete-duken jeg nå. Teo, hva har du gjort med meg!? Jeg har alltid greid meg med brannfarlige tøystykker fra stoffbutikkene på Grønland, og nå må jeg liksom ha en damaskduk.

I tillegg har vi et bord som er 3,90 på det lengste, og det finnes det ikke duker til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 09:48   #151
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Jeg har egentlig også fått mer og mer lyst på den Margrete-duken, og jeg skylder på deg.

Det går helt fint å kombinere to duker på middagsbordet altså. Da kan du ha én som er 220 cm, eller en annen lengde som passer til middagsbordets vanlige lengde, også kan du ha en til som du supplerer med når bordet er helt ute. Ikke en billig løsning, men den vil se helt super ut.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 10:00   #152
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg fikk jo selvfølgelig lyst på den Dronning Margrete-duken jeg nå. Teo, hva har du gjort med meg!? Jeg har alltid greid meg med brannfarlige tøystykker fra stoffbutikkene på Grønland, og nå må jeg liksom ha en damaskduk.

I tillegg har vi et bord som er 3,90 på det lengste, og det finnes det ikke duker til.

De kan spesialsys.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 10:06   #153
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.477
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 10:38   #154
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har egentlig også fått mer og mer lyst på den Margrete-duken, og jeg skylder på deg.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg fikk jo selvfølgelig lyst på den Dronning Margrete-duken jeg nå.

Jeg også! Jeg har helt hvite, enkle tallerkner, men hvordan ser det ut med sølv/stål bestikk? Jeg har ikke råd til å kjøpe gulltøy.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 10:41   #155
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.477
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Jeg tror det er pent med sølv, gull blir nok litt voldsomt.

Jeg tenkte å bruke Skaugumbestikket mitt i teak, det tar opp litt av den varme tonen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 13:13   #156
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Flere tusen for en duk?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 13:23   #157
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Flere tusen for en duk?

Hehe. Jeg kan godt kjøpe en flertusenkroners duk ja. Jeg er typen som har tre duker, og alle er av god kvalitet og så kjøper jeg ikke duker på 20 år. Samme med gardiner, kjøper de jeg vil ha og så henger de i 10 år.

I total sum brukt på duker og stæsj så ligger jeg så lavt uansett fordi jeg kjøper så sjeldent.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 13:29   #158
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Flere tusen for en duk?

Da kan barnebarna dine arve den, hvis du behandler den pent.

Jeg er av typen som mye heller vil ha én hvit duk i skikkelig god kvalitet, enn mange billige som jeg bytter på.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 13:30   #159
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg er typen som har tre duker, og alle er av god kvalitet og så kjøper jeg ikke duker på 20 år. Samme med gardiner, kjøper de jeg vil ha og så henger de i 10 år.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 13:32   #160
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Da kan barnebarna dine arve den, hvis du behandler den pent.

Jeg er av typen som mye heller vil ha én hvit duk i skikkelig god kvalitet, enn mange billige som jeg bytter på.

Og om man kjøper sånne billige så er de jo ofte veldig motepreget, så man må jo for pokker ut og handle noen år etter igjen, og det er virkelig toppen av superkjedelige sysler.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no