|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#143 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Jeg er så kul at jeg har ignorert denne tråden fullstendig og bryr meg slett ikke noe om at jeg ikke er nevnt. Jeg har til og med dobbeltsjekket! |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Min avatar er kanskje ikke så kul, men heller festlig? Eller hva?
![]() |
#148 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?
Det var et øyeblikk her jeg lurte på hva som var så stas med å skumlese.
Var ikke det Søster? Og hvor er hun nå?
![]() |
#149 |
Passiv
|
Lagre avataren din på den maskinen du bruker nå (høyreklikk-lagre osv.osv.), så kan du bytte. :løsningsorientert: |
![]() |
![]() |
#150 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Jeg tror forresten ikke at jeg får den her katta til å bli rosa. |
![]() |
![]() |
#153 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Jeg synes det er mange kule og morsomme nick her inne. Det kan bli litt mye LilleMy88 o.l. andre steder. Av de som er nevnt her holder jeg en knapp på Sjuggerpløm og Kitty Bastard.
![]() |
#155 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Hm. Jeg oppfatter ikke akkurat denne tråden som en popularitetskonkurranse, men jeg er enig i at den type tråder er litt teite (popularitetsstrådene, altså.) Spørsmålet var jo hvem som har kul avatar og/eller nick, og etter min mening er det ikke alltid en sammenheng mellom det og hvordan man oppfatter personen bak nicket/avataren. Jeg skjønner ikke helt reaksjonene til enkelte her, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Ringskrømt
|
![]() |
#159 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Jeg synes nesten alle nick er kulest jeg :diplomatisk: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|