Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-10, 21:48   #141
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

She hero kanskje?

Jeg tenkte på det med hero, men klarte ikke forstå s-en.

Det var jo et hyggelig forslag da.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 21:48   #142
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

She

Gammel 01-09-10, 21:53   #143
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Jeg er så kul at jeg har ignorert denne tråden fullstendig og bryr meg slett ikke noe om at jeg ikke er nevnt. Jeg har til og med dobbeltsjekket!

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 21:56   #144
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Baltie har utrolig kul avatar! Jeg digger Bender.

Gammel 01-09-10, 22:03   #145
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beste avataren her inne var Ben Murphy i julebadet, men Padda bak ryggen.

Gammel 01-09-10, 22:52   #146
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Jeg er ikke kul, men det går bra!

Jeg synes du har det fiiineste navnet jeg

Gammel 01-09-10, 22:56   #147
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Min avatar er kanskje ikke så kul, men heller festlig? Eller hva? Jeg føler meg litt bundet i forhold til nicket.

Gammel 01-09-10, 22:57   #148
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg er den skumleste.

Det var et øyeblikk her jeg lurte på hva som var så stas med å skumlese.

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Husker ikke hvem som hadde den, men jeg lo litt av den derre strikke-vagina-avataren... :enkel:

Var ikke det Søster? Og hvor er hun nå?

Jeg kunne tenke meg rosa sko, men jeg kan ikke bytte de ut - for avataren min er lagret på en gammel gammel gammel laptop som sikkert ikke funker. Dessuten er det å bytte avatar schkummelt.

Gammel 02-09-10, 00:12   #149
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg kunne tenke meg rosa sko, men jeg kan ikke bytte de ut - for avataren min er lagret på en gammel gammel gammel laptop som sikkert ikke funker. Dessuten er det å bytte avatar schkummelt.

Lagre avataren din på den maskinen du bruker nå (høyreklikk-lagre osv.osv.), så kan du bytte. :løsningsorientert:

Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 00:12   #150
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tror forresten ikke at jeg får den her katta til å bli rosa.

Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 07:50   #151
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var et øyeblikk her jeg lurte på hva som var så stas med å skumlese.

Gammel 02-09-10, 07:54   #152
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg burde kanskje skifte og ta på meg den råsa kappen i stedet?

Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 07:58   #153
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er mange kule og morsomme nick her inne. Det kan bli litt mye LilleMy88 o.l. andre steder. Av de som er nevnt her holder jeg en knapp på Sjuggerpløm og Kitty Bastard.

Men hvem har den mest plagsomme avataren?

Gammel 02-09-10, 08:16   #154
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Og den tunga til Avelonia er den ekleste ... :grøss:

Mens min er fin.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:45   #155
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det kuleste er nok å mene at dette er en teit popularitetskonkurransetråd, samtidig som man fremhever seg selv ved å si at dette er noe man aaaldri ville lurt på selv osv. Jeg er så gammel at jeg er ferdig med å være kul, så jeg svarer alltid i sånne tråder. :file: Felles for alle disse tråden (som tar for seg nick, avatarer, signaturer osv.) er at de blir mileslange og full av verdifullt fjas.

Hm. Jeg oppfatter ikke akkurat denne tråden som en popularitetskonkurranse, men jeg er enig i at den type tråder er litt teite (popularitetsstrådene, altså.) Spørsmålet var jo hvem som har kul avatar og/eller nick, og etter min mening er det ikke alltid en sammenheng mellom det og hvordan man oppfatter personen bak nicket/avataren. Jeg skjønner ikke helt reaksjonene til enkelte her, altså. At man mener noen har et finere/kulere/morsommere bilde enn andre, betyr jo ikke at man liker disse personene bedre. Eller? Jeg har ikke blitt nevnt èn gang i tråden, og synes ikke det er så rart i og med at jeg har et totalt intetsigende nick og en ganske booring avatar. Jeg er likevel ganske langt fra å være fornærmet og si at hele tråden er teit bare fordi ingen synes at rine er en kult nick. Det er jo ikke det. :innser:
(Og nei, dette var ikke fisking etter trøst komplimenter, hvis noen trodde det. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:47   #156
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hm. Jeg oppfatter ikke akkurat denne tråden som en popularitetskonkurranse, men jeg er enig i at den type tråder er litt teite (popularitetsstrådene, altså.) Spørsmålet var jo hvem som har kul avatar og/eller nick, og etter min mening er det ikke alltid en sammenheng mellom det og hvordan man oppfatter personen bak nicket/avataren. Jeg skjønner ikke helt reaksjonene til enkelte her, altså. At man mener noen har et finere/kulere/morsommere bilde enn andre, betyr jo ikke at man liker disse personene bedre. Eller? Jeg har ikke blitt nevnt èn gang i tråden, og synes ikke det er så rart i og med at jeg har et totalt intetsigende nick og en ganske booring avatar. Jeg er likevel ganske langt fra å være fornærmet og si at hele tråden er teit bare fordi ingen synes at rine er en kult nick. Det er jo ikke det. :innser:
(Og nei, dette var ikke fisking etter trøst komplimenter, hvis noen trodde det. )

Enig med du! Og rine er et fint nick, selv om jeg foretrekker stor R.

Gammel 02-09-10, 10:37   #157
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rine er et så nyyyydelig nick, atte! :kozemoze:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 10:41   #158
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jeg synes alle bør hete rine!

Gammel 02-09-10, 10:50   #159
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes nesten alle nick er kulest jeg :diplomatisk:
Og innser at alle har bedre fantasi enn meg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 19:20   #160
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Var ikke det Søster? Og hvor er hun nå?

Det var Søster. Jeg tror hun er blitt for kul for oss.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:42.