|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Så langt i dag: |
|
|
|
|
#2 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Dette er litt vanskelig syns jeg. Men dette er dagens ihvertfall:
|
|
#3 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: 1 avokado med chilikreps i aioli, 1 Nannahs knekkebrød med brie |
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2
Jeg synes det er helt ok, jeg, og spiser det stadig vekk. Det er jo ikke SÅ mye honning akkurat. Har gjerne litt valnøtter også. |
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2I går: (får se om jeg husker da)
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 15-08-10 kl 21:10. |
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg har vært så sykt kvalm i to dager etter frokost nå altså. Om jeg må spise mer egg nå, tror jeg at jeg spyr. :P
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 15-08-10 kl 21:29. |
|
|
|
|
#7 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg blir også kvalm av egg, Karamell. Særlig hvis det blir i mengde 2-3 egg, det blir tydeligvis for mye for meg.
|
|
#8 |
|
snur
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2I dag har det vært en skikkelig dårlig mat dag. Har ikke lyst på mat i det hele tatt
|
|
#10 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg spiser fint lite egg Karamell, tåler det dårlig. Det funker fint med eggerøre av ett egg hvis jeg spiser det med mye annet. Spekemat, manchego, tomat og rømme f.eks.
|
|
#12 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Idag har jeg ikke vært flink.
|
|
#13 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Et tips til tilbehør på ostefatet framfor druer og honning er eplesyltetøyet til Nora uten tilsatt sukker. Jeg spiste nannah + div. ost + litt eplesyltetøy til kveldsmat i en lang periode.
|
|
#14 |
|
Teller ned
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Økologisk eplemos er også nydelig til litt skarpe oster. Den er usøtet. |
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg kjøpte en Atkinsbar på lørdag og tenkte å kose meg med halvparten, men etter kun få tygg begynte det å klø i munnen og jeg fikk allergisk reaksjon. Rart, for jeg valgte jo selvsagt en variant uten nøtter.
|
|
#16 |
|
Teller ned
Står det ikke på at den kan inneholde spor av nøtter? |
|
|
|
|
#18 |
|
Teller ned
Den er knallgod, men er ikke holdbar så lenge. Kanskje en mulighet å fryse ned? |
|
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Mulig, jeg fant det ikke (og har kastet den nå), men det står jo på alle sjokolader ellers også, og er aldri et problem.
|
|
#20 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Karamell: Jeg spiser knapt nok egg. Jeg liker det ikke noe særlig - og lukten tar helt piffen ut av meg. Det blir mye bær og cottage cheese til frokost, egentlig. Legger du deg på et litt høyere carboinntak, så kan du jo spise havregrynsgrøt til frokost?
![]() |
|
|