Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 4-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-10, 14:54   #141
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Telefonen ligger på postkontoret og venter på meg!

Gammel 22-09-10, 21:52   #142
Dali
Glad

Dali sin avatar

Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Telefonen ligger på postkontoret og venter på meg!

Og nå er den slått på og i bruk.

Gammel 22-09-10, 22:39   #143
PeggyO
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2010
PeggyO har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har fått min- bestilte fra telenor.no forrige uke. Digger den med oransje gummideksel.

PeggyO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 07:58   #144
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk skal du ha Salt! No har visst jobb bestilt en variant til meg, håper eg blir fornøgd!

Gammel 23-09-10, 08:27   #145
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av PeggyO, her.

Jeg har fått min- bestilte fra telenor.no forrige uke. Digger den med oransje gummideksel.

Hvor fant du det? :elsker orange:

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 08:29   #146
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestilte for bare en uke siden, og jeg er allerede skrekkelig utålmodig. Hvor lenge må jeg vente?

Det er jobben som har bestilt, så jeg har ikke peiling på hvilke utsikter det er til leveranse.

Gammel 23-09-10, 11:04   #147
Dali
Glad

Dali sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Ja hvor finner man de kule dekslene? Og hvordan slår man av det som gjør at man har dårlig dekning?

Gammel 23-09-10, 18:58   #148
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Her er noen vesker:

Covere:

Alle er fra 24hshop.no

Fantastisk! :sikle: Lurer på om sånt finnes til Samsung Galaxy S.....

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 08:20   #149
PeggyO
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2010
PeggyO har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Av alle steder på en Telehuset- butikk. Humac hadde ingenting inne, og jeg orket ikke vente på nettkjøp. Det er silikondeksel som dekker baksiden og lager en kant rundt slik at den passer på skjermen.

PeggyO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 20:47   #150
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Kva bør ein velge for å beskytte vidunderet? Veske eller deksel?
Er telefonen ok å bruke sjølv om den ligger i sånn skinnveske, eller blir det berre styr?

Gammel 25-09-10, 21:06   #151
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ett limegrønt og ett gjennomsiktig (tynt) hardplastcover som dekker bakdeksel og sidene, samt et råååsa (mykt) silikondeksel. På fronten har jeg skjermbeskytter (plastfilm).

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 21:31   #152
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått iPhone i dag. 10-års bryllupsdagsgave. Men siden vi er på hotell, og jeg ikke har med PC så får jeg bare sett på den i kveld. Men vi finner vel på noe annet å gjøre :-)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 23:18   #153
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har ett limegrønt og ett gjennomsiktig (tynt) hardplastcover som dekker bakdeksel og sidene, samt et råååsa (mykt) silikondeksel. På fronten har jeg skjermbeskytter (plastfilm).

Synes du den plastfilmen fungerer bra?

Gammel 26-09-10, 00:05   #154
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Synes du den plastfilmen fungerer bra?

Veldig bra. Men det er forbruksvare på en måte; bytter den vel annenhver måned eller så. For det blir litt striper og rusk i den etter en stund - men heller i plastfilmen enn telefonen ikke sant?

Gammel 26-09-10, 00:12   #155
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Veldig bra. Men det er forbruksvare på en måte; bytter den vel annenhver måned eller så. For det blir litt striper og rusk i den etter en stund - men heller i plastfilmen enn telefonen ikke sant?

Gammel 26-09-10, 00:13   #156
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Kva er min securitycode?!?
Den er påkrevd sjølv ved nedlasting av gratis applikasjonar, og eg anar ikkje kva det kan vere. Eg har forsøkt dei tre tala som er bakpå visa-kortet, men det er det ikkje.

Nokon som veit?

Gammel 26-09-10, 00:16   #157
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Hvor da, Bergensis? Er det i iTunes når du skal legge inn kredittkortopplysninger? (For ja, iTunes Store krever at det ligger inne kredittkort-data selv om man bare laster ned gratis materiale.) Og det må være et KREDITTkort; et debetkort funker ikke.

Gammel 26-09-10, 00:19   #158
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Hvor da, Bergensis? Er det i iTunes når du skal legge inn kredittkortopplysninger? (For ja, iTunes Store krever at det ligger inne kredittkort-data selv om man bare laster ned gratis materiale.) Og det må være et KREDITTkort; et debetkort funker ikke.

Eg har lagt inn opplysningar om mitt Visa-kort på iTunes, ja. Men det er vel ikkje eit kredittkort? Eg har ikkje kredittkort. Må eg skaffe meg det også? Jøye meg for eit arbeid dette har vore så langt.

Gammel 26-09-10, 00:41   #159
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Visa-kortet mitt funker udmerket.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 10:34   #160
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Visa-kortet mitt funker udmerket.

Har du kreditt på ditt Visa-kort?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.