Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ukens :blond:

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-07, 21:26   #141
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Adgangskortet til jobben åpner ikke ytterdøren hjemme.

Og busskort åpner ikke jobbdører.

Gammel 15-02-07, 21:41   #142
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Carolin:

Gammel 15-02-07, 22:03   #143
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

For noen år siden så hadde vi en Rottweiller. En dag mens jeg gikk på tur med den, så fant jeg ut at jeg kunne stikke innom et vennepar av oss. De bodde i rekkehus, og vi hadde en slik ordning at vi bare gikk rett inn til hverandre. Så jeg gikk inn, slapp hunden løs, gikk opp i andre etasje og inn på kjøkkenet for å hente kaffe, og på vei ut av kjøkkenet med kaffekoppen i hånden så ser jeg rett på en forskrekket familie, som har en løs rottweiller og et galt kvinnemenneske i stuen sin. Jeg hadde altså gått inn til naboene til venneparet vårt. Og det verste av alt er jo at jeg forsynte meg med kaffe uten å merke at det var noe annerledes med kjøkkenet. dobbel

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:36   #144
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Dersom ein insisterar på å setje ein lysestake på ventilen på toppen av peisen, ta den for all del vekk før du byrjar å fyre!! Eit heilt stearinlys er borte vekk før ein veit ordet av det (godt smelta ned i peisinnsatsen ja...), men forpestar lufta med intens parafinlukt og lokale tåkebankar over heile huset dei neste 10 - 15 gongane du fyrer. Minst.

Sist redigert av Olvina : 21-02-07 kl 22:47. Årsak: presisering...
Olvina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:47   #145
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 13:20   #146
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Forresten, så er det IKKE å fyre i ovnen når skorsteinen er innpakket i presenning(på grunn av lekkasje)

Sambo var på jobbreise, og meg og en venninne skulle kose oss med digge-mat og film og i det hele tatt.
Lille var fremdeles liten baby, men jeg husker ikke hvor gammel hun var.

Før vi begynte på maten, fyrte jeg i. Synes det var litt vanskelig, men det gikk tilslutt. Sto på kjøkkenet, og syntes det luktet vel mye røyk fra stuen.
Da jeg kom inn igjen i stuen, sto røyken ut i fra ovnen
Jeg, lur som jeg var, fant vann og slang inn i ovnen, men det hjalp jo ikke I tillegg hadde jeg på viften på kjøkkenet, viften og ovnen ender ut i samme røret.

Enden på visa ble at jeg måtte løpe inn i stuen, hente Lille, la henne inn på soverommet i andre enden av huset, slo av maten vi var begynt på.
Ringte pappa og lurte på hva jeg skulle gjøre.

Den endte med at jeg og Lille måtte overnatte hos mamma og pappa, det luktet helt jævlig i hele huset, og venninnen min, som da ikke kunne overnatte, måtte pent kjøre hjem igjen

Gammel 17-02-07, 15:53   #147
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Kom på en til.

Jeg skulle ha min testkjøring da jeg dreiv og tok førerkortet. Nervøs som jeg var, var jeg livredd for å gjøre noe feil, og prøvde å være veldig observant. Da jeg til min forskrekkelse legger merke til at jeg hadde glemt å slå på blinklyset da jeg var på vei inn i et kryss, begynner jeg å lage blinklyslyder med munnen min i stedet for å slå blinklyset på. Lurer egentlig på hva sensoren tenkte.
Så ikke helt humoren i det, før jeg fortalte det til venninnene mine etterpå, og de nesten ikke klarte å stå oppreist av latter. Blir ofte minnet på det, kan du si.

Hehe, ja det kommer du til å få høre så lenge du lever

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 22:29   #148
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Tror jeg må komme meg ut blandt voksne litt oftere. Jeg fyllte bensin på bilen i dag, og hadde småen med meg. I kassen så skulle jeg egentlig si at jeg hadde fylt bensin på pumpe 4, men endte opp med å si med samme stemme som jeg bruker når jeg snakker med småen: "Jeg har fylt bensin på mamma sin bil" Jeg følte meg ikke akkurat lite dum da.

Så brette jeg klær her i sted. Småen er ofte med når jeg bretter klær, og da skal hun vite hvem de forskjellige klærne tilhører. "mamma sin", "pappa sin" etc,- Jeg hadde tømt halve tørketrommelen før det gikk opp for meg at for hvert plagg jeg brettet så tenkte jeg "mamma sin", "Pappa sin" osv. Tror jeg må komme meg mer ut ja.

Og så må jeg bare ta med hva mannen min sa til meg her i sted: " Etter at jeg begynte å bruke klærne lenger, så lukter de faktisk bedre"
Jeg bare: "øh? Eller kanskje det kan ha noe med at jeg har byttet tøymykner å gjøre?"

Gammel 20-02-07, 22:31   #149
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror jeg må komme meg ut blandt voksne litt oftere. Jeg fyllte bensin på bilen i dag, og hadde småen med meg. I kassen så skulle jeg egentlig si at jeg hadde fylt bensin på pumpe 4, men endte opp med å si med samme stemme som jeg bruker når jeg snakker med småen: "Jeg har fylt bensin på mamma sin bil" Jeg følte meg ikke akkurat lite dum da.

Fantastisk!

Gammel 20-02-07, 22:31   #150
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Carolin: Du er søren meg deg selv lik!!!

Gammel 20-02-07, 22:34   #151
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Carolin: Du er søren meg deg selv lik!!!

Gammel 20-02-07, 22:42   #152
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Inspirert av carolins historie om å snakke "barnslig"; inne hos en sengeliggende pasient på jobben her en kveld skulle jeg runde av kveldsstellet gjennom å ønske god natt. Plutselig bare glapp det ut "sove godt da, lille venn". Og det var rett før jeg klappet vedkommende på kinnet og rufset litt i håret også, slik jeg gjør med ungene ved leggetid. Tror jaggu autopiloten var koblet inn et øyeblikk der, gitt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 22:51   #153
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Om det er noen trøst hører sikkert de som sitter i kassa utrolig mye rart.
(får man håpe)

Gammel 20-02-07, 23:44   #154
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 23:46   #155
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Husker en gang på jobben. Dette var da jeg fortsatt var veldig nyforelska i samboeren min, og kalte han elskling hele tiden. (Noe jeg kaller han ennå).
Jeg spør kollegaen min: Trenger du noe hjelp, elskling? Jeg tror jeg ble mer satt ut enn henne, men vi lo heldigvis godt av det begge to, og kalte hverandre elskling noen ganger etter det.
Husker også da jeg så fint klarte å slenge på; Jeg elsker deg, da jeg skulle si noe til lillebroren min på 9 år. "Eh, joa" fikk jeg som svar.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 23:52   #156
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Husker en gang på jobben. Dette var da jeg fortsatt var veldig nyforelska i samboeren min, og kalte han elskling hele tiden. (Noe jeg kaller han ennå).
Jeg spør kollegaen min: Trenger du noe hjelp, elskling? Jeg tror jeg ble mer satt ut enn henne, men vi lo heldigvis godt av det begge to, og kalte hverandre elskling noen ganger etter det.
Husker også da jeg så fint klarte å slenge på; Jeg elsker deg, da jeg skulle si noe til lillebroren min på 9 år. "Eh, joa" fikk jeg som svar.

Må si jeg kjenner meg igjen der, ja. Mannen og jeg avslutter ofte telefonsamtaler med "nuss og hei". Jeg sier det også stadig vekk til andre ...

Gammel 21-02-07, 00:15   #157
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å jøye, her var det mye fornøyelig!

Carolin - du er herlig!

Gammel 21-02-07, 00:29   #158
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å milde - nå kom jeg på noe dødspinlig...

Jeg leide en liten sokkelleilighet en stund - og i en krok av stua hadde jeg pc'n min.
Det var smått om stikkontakter i leiligheten, så kontakta til pc'n måtte stå koblet i på kjøkkenet.

En kveld får jeg rett og slett ikke pc'n min til å virke. Den nekter å skru seg på.
Jeg trykker og herjer - banner og sverter, men pc'n er like død.

Til slutt gir jeg opp og går til naboen for å få hjelp - han var passe datakyndig.
Ringer på døra, forklarer situasjonen og joda, han kan komme han.
Han kommer - tar en titt på pc'n... Tar tak i ledningen til pc'n - forfølger den inn på kjøkkenet...

Så setter han inn stikkontakta igjen...

(Gjett hvem som hadde kokt kaffe tidligere på kvelden... og brukt kjøkkenets eneste stikkontakt?)

Gammel 21-02-07, 11:08   #159
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Husker en gang på jobben. Dette var da jeg fortsatt var veldig nyforelska i samboeren min

Da vi var nyforelska var det jo naturligvis vanskelig å holde fingrene fra hverandre. En dag var jeg på besøk til mamma. Hun sto og stekte vafler og jeg kom for å spørre henne om noe - mens jeg spør, stryker jeg henne nedover ryggen og klyper henne i rumpa

Mora mi er veldig glad i kos og pjusk, så hun takla det godt hun altså, men likevel da!

Gammel 21-02-07, 12:32   #160
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

http://www.foreldreportalen.no/forum...398#post255398

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.