|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)Kjære Safran. Til tyttebæret jeg fikk av deg nå.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)Hey! Hva er detta? Ignorerer dere meg? Her har jeg stått frem og sagt rett ut at jeg har hatt bilen min på tomgang utenfor både barnehage og sfo og at jeg ville hatt behov for å samtale med banneord om noen hadde stoppet den jo! Og ingen ser det bryet verdt med å si at jeg ikke burde kjørt med en bil med gåen g62-sensor som ikke lot seg starte ved varm motor? |
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)
Forsvinner miljøaspektet ved å låse dørene?
|
|
|
|
#7 |
|
can-jur
|
Ikke vist det faktisk sitter en liten inni der. Men ellers er jeg enig.
|
|
|
|
#8 |
|
Sviiisj!!
|
Selvfølgelig. Men igjen, det har altså blitt en uendelig rekke av argumentasjonslinjer her, basert på premissene om at
|
|
|
#9 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv å slenge på en baby med astma og kols inne i bilen, da skal du se det blir fart på sakene. :hjelpsom: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)Jeg konstaterer bare at det er nam som stikker av med alle rødprikkene for tiden. :mimrer over tiden da mitt panel pleide å lyse rødt: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)Jeg oppfatter ikke outingen (halleluja for outing!) som sutring, jeg oppfatter derimot enkelte av rødprikkene som sutring. "Håper jeg aldri møter noen som deg", lizzom. Når kommer "du skulle aldri hatt barn", tro? Skal man først rødprikke må man gjøre det ordentlig. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
can-jur
|
Sist redigert av Floksa : 13-11-09 kl 11:52. Årsak: Hvordan kunne jeg glemme j...? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)Ikke skyt meg, det var rine som innførte side-begrepet i denne debatten. Fysja meg!
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)Hvis den ene siden er "den siden som er mot Floksa", er da den andre siden "den siden som ikke er mot Floksa" eller "den siden som er for Floksa"? (Eller er det mer enn to sider, kanskje?
|
|
|
#17 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#18 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)Jeg vet ikke helt jeg, Skilpadda, men er det ufint å definere rine som en løs kanon på dekk?
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Nei, det håper jeg da ikke.
|
|
|
#20 |
|
saftig
|
Mm. De som har uttalt noe positivt ifht det å skru av motoren på forurensende tomgangsbiler er vel scilla, Bauche, Heiko, sjuggerpløm, Muad'Dib og Libra. Det er ikke de som har vært mest aktive i debatten.
|
![]() |
| Emneord |
| barn, bilnøkkelvandaler, empati, fp dynamikk, hensyn, miljøsvin, mobbing, omsorg |
|
|