|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?
Neida, vi har jo hatt våre troll her inne også. Poenget mitt er at jeg tror ikke folk lyver så veldig om trivielle ting. Jeg tror løgnene heller går i veldig interessante/dramatiske/sørgelige historier.
Jeg skjønte det, men jeg vet ikke om jeg er helt enig. Det er sikkert en liten gruppe som syns slikt er vanskelig å "innrømme", men jeg tror inntrykket heller kommer av det Esme skriver litt lenger opp, at man rett og slett ikke deltar i alle tråder. Ikke fordi man ikke vil innrømme noe, men fordi man ikke er så veldig interessert. Jeg tror f.eks. ikke jeg har deltatt i noen dekkskiftetråder. Ikke fordi jeg ikke tør å innrømme at jeg ikke aner hvordan jeg skifter dekk, men fordi det bryr meg midt bak. I tillegg er det forskjell på prinsipper og individuelle løsninger. I prinsippet mener jeg at kvinner bør kunne skifte dekk like godt som menn, individuelt så syns jeg det er opp til hver enkelt hvordan de ønsker å løse det i sin familie.
|
|
|
#2 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da tror vi det helt motsatte. Jeg tror det er langt færre "ordentlige troll" som virkelig finner på store begivenheter og deler dem på nett enn vanlige brukere som gjør seg litt flinkere og litt bedre og litt mer som det de tror er den jevne FP-brukeren.
|
|
|
#3 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Det jeg ikke liker ved FP er at jeg ikke har tilgang til en eneste blogg!!
|
|
|
#5 |
|
ræv med ører
Ikke hvis man ikke vet hvordan man kommer inn.
|
|
|
#6 |
|
representert
Øh.. Det er bare å trykke på blogg eller? Jeg har ikke kommet inn på noen, har prøvd ett par stykker.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Trykk på "Blogger" øverst til venstre på siden. Da får du opp de som er åpne. |
|
|
|
#8 |
|
representert
Akkurat, på deg f.eks så har jeg bare prøvd å trykke på 4 som står etter Blogginnlegg, og da skjer dette:
|
|
|
#10 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Lager dere surkål fra bunnen av? (ikke peiling i det hele tatt) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Jeg har aldri laget surkål, men jeg har laget rødkål fra bunnen av. Bortsett fra å gro kålen da. Det er bare jeg som spiser slikt her i huset, så den ble frosset ned i passe posjonspakninger.
|
|
|
#12 |
|
Retromum
|
Samme her, jeg mangler fullstendig husmorgenet iallefall når det gjelder kunster på kjøkkenet. De få gangene jeg har prøvd meg på å lage retter fra bunnen av har det endt opp som noen smakløse greier. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Ja, men hvis du i stedet trykker på "Blogger" helt øverst på siden, da får du opp de bloggene du har adgang til. Og det er noen - de som er helt åpne, i det minste.
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg brukte litt tid før jeg våget meg utpå å skrive noe annet enn trivialiteter. Før jeg ble litt kjent med nickene som bor her virket det som endel diskusjoner var av typen en-eller-annen-stakkar mot røkla og tonen var overraskende krass og direkte til tider. Nivået og trøkket i diskusjoner kan virke litt avskrekkende på nykomlinger, men det er tross alt dette som gjør det til et mer interessant forum enn de fleste andre jeg har vært på.
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Ja, det er en vanskelig balanse, akkurat det der.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?For mange handler det vel om at man ikke vil være søkbar i Google, for eksempel, mens for andre igjen så er det fordi de vil vite hvem som leser fordi de skriver personlige ting. Min er kun lukket fordi jeg ikke vil at den skal være søkbar, så jeg kan gjerne legge deg til. Men det er en fryktelig død blogg, altså. |
|
|
|
#17 |
|
© All rights reserved
|
Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?De få gangene året vi har surkål/rødkål kjøper vi ferdigpose. Sist redigert av 007 : 05-11-09 kl 14:35. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg lager surkål til jul. Det er ikke akkurat noen heksekunst.
|
|
|
#19 |
|
kamerat
|
Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg lager også surkål og rødkål selv, de uhyre få gangene vi har det (tredjehver jul eller noe). Det er utpreget enkelt.
|
|
|
#20 |
|
Helt konge
|
Det er like morsom hver gang det med skrivefeil og dårlige settninger kommer opp som en ting man blir hengt for her på forumet. Jeg slår jo som oftes de fleste i antall skrivefeil per settning og jeg tror jaggu aldri aldri noen har kommentert det i en diskusjon. |
|
|
|
![]() |
|
|