Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den lille trusetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 10:26   #141
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den lille trusetråden

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er forøvrig veldig glad i helt vanlige briefs jeg. Helst fra freya for de sitter så pent på meg.

Helt vanlige briefs? Hva for noe fancy er det jeg har gått glipp av? Freya??

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 11:22   #142
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Blir ikke noe bilde herfra! De ruller ned litt foran, men det er kanskje ikke så rart når jeg omtrent er høygravid. Men de virker gode sålangt!

Gammel 09-10-09, 13:09   #143
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Helt vanlige briefs? Hva for noe fancy er det jeg har gått glipp av? Freya??

Freya er det merket jeg bruker mye i bh.
Briefs er truser med heeelt standard trusefasong. De sitter der de skal og ruller ingen steder.

Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 01:02   #144
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Endelig! Mine bønner er hørt!

Her er svaret på mine bønner. Pierre Roberts sportskolleksjon. Sitter godt på, høy nok til å ikke rulle ned og suger opp svette og føles tørr.

I skrivende stund har jeg også sportstoppen. Behagelig, men litt liten i str synes jeg.

Gammel 07-08-10, 08:17   #145
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Følger med.... Er ute etter truser som ikke vandrer her og der, men holder seg på plass!!! ( nytter lite med dressur...)

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 08:22   #146
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*og...oj, dette var en gammel tråd*

Men sikkert like aktuell enda

Gammel 13-09-10, 06:13   #147
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt noen truser på Kappahl, med ca 2-3 cm høy blonde øverst. De er gode og strammer ikke i toppen.

Gammel 13-09-10, 07:18   #148
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Jeg har kjøpt noen truser på Kappahl, med ca 2-3 cm høy blonde øverst. De er gode og strammer ikke i toppen.

Så pussig at du skulle skrive dette akkurat nå, Kaktus, for jeg kjøpte de samme i forrige uke. De er så høye i livet at de nesten er perfekte!

Gammel 13-09-10, 08:28   #149
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Men jeg synes at alle truser vandrer jeg... ikke at dem glir ned, men vandrer opp.... Er det bare meg? Tror jeg skal prøve PR sportsc. Vanlige i str? Har M i hipsters fra PR.

Gammel 13-09-10, 09:03   #150
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Freya er det merket jeg bruker mye i bh.
Briefs er truser med heeelt standard trusefasong. De sitter der de skal og ruller ingen steder.

Jeg elsker også Freya-trusene. Mine har sånn krøllesøm bakpå, så det faktisk er plass til rumpe i dem.

Ellers har jeg kjøpt en del truser av den typen du liker på Lindex, Bluen. Jeg liker også best truser som dekker hele rumpa, og som ikke stopper midt på sideflesket.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:14   #151
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Ellers har jeg kjøpt en del truser av den typen du liker på Lindex, Bluen. Jeg liker også best truser som dekker hele rumpa, og som ikke stopper midt på sideflesket.

Ikke sant? Det er Lindex jeg har 90 % av mine brukbare truser fra også. Den forholdsvis nye typen som har kommet, er fin - i mikrofiber med blondekanter. Ekstra fint er det at den også finnes i andre farger enn svart; nå har jeg også kjøpt den i burgunder og grå. Men den kunne nok med fordel gått enda lenger opp på magen, så vidt jeg husker.

Gammel 13-09-10, 10:56   #152
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Også kjøpte jeg noen fine på KappAhl i sommer. De vil til og med funke med gravidemage.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 20:44   #153
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

For å si det slik, min rompe og lår blir ikke fine med Tai, Midi eller Maxi-truser. Og skjæringen vises garantert på tvers over rompen.

Man må passe på å kjøpe modeller som går under rompeballen, ikke disse tenåringsmodellene som slutter midt på og ser ut til å skjære seg inn i rompesprekken og være mer nyskjerrig enn godt er.

Da er boxer tingen for deg

Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 20:49   #154
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

På hva slags kroppsform sklir de, allium? (Sklir ikke på meg.)

De sklir hvis du har noen ekstra kilo på magen, gjør det på meg iallefall

Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:32   #155
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har funnet ut at jeg bare liker de enkle mikrofibertrusene fra Lindex. Jeg har hipstermodellen, som er perfekt, og også noen feilkjøpte boksere som blir så høye at jeg må gå og passe på at de ikke stikker ut av buksa bak. Ellers liker jeg hipstere fra Kari Traa, for de holder seg på plass. De tynne greiene fra Björn Borg kan derimot dra en viss plass.

Gammel 13-09-10, 22:48   #156
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vært så kjempefornøyd med Pierre Robert sine, både boxere og vanlige briefs?
Men de funker ikke til trening. De vil ikke sitte på plass. Finnes det noen bedre til trening?
Nå ser jeg PB sportskolleksjon over her, og øyner håp. Her skal testes.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 22:54   #157
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er ikke lenge siden (et par år kanskje?) jeg leste en tilsvarende tråd etellerannet sted, og alle sverget til stringtruser.

Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 23:09   #158
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Bruker truser fra hunkermöller. Sitter fint og behaglig og er fine å se på. Et eksempel:

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 23:11   #159
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Jeg er ikke så avansert men trusa må dekke sprekken både forran og bak, jeg hater string! Bomull må det være annet enn i truser som kun er på for pynten sin del...
Ingen lapper inni- jeg klipper av alle slike ellers klør jeg, og det ser jo ikke så bra ut med en grafsende hånd i baken

Gammel 13-09-10, 23:14   #160
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker Bjørn Borg-shorts eller Puma-shorts. Puma er like BB, men billigere Det ser nok ikke så pent ut, men behagelig er det.

Fjær og bær-shortsen går jo bare opp i rompa, huff. Da kan jeg like godt bruke string som faktisk skal være der

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.