|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#142 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: True BloodNæsj??
|
|
|
#143 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: True Blood
|
|
|
#147 |
|
Passiv
|
Sv: True BloodJeg har sett hele serien de siste to ukene. Jeg er helt ute av meg over at jeg må vente tusen år eller noe sånt på mere. |
|
|
|
#148 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: True BloodOg jeg er møkkasur. Benket meg foran skjermen på onsdag for å se True Blood på SVT1, men neida, der var den tragiske serien "Nip/Tuck" i stedet. |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: True BloodJeg hørte theme-låten på radioen i dag og da fikk jeg plutselig en sinnssyk trang til å se sesong 3. NÅ!!
|
|
|
#152 |
|
Passiv
|
Sv: True BloodMen altså - prom-date? Er han da ikke homo i rl? |
|
|
|
#154 |
|
Nymotens gammeldags
Tror ikke det. Men uansett, mange homser har nok vært på prom-date med det motsatte kjønn i ungdommen. Ikke alle kommer ut av skapet tidlig, dessuten kan de jo gå som kompiser og sånt.
|
|
|
#155 |
|
Whatever, never mind
|
Det vet jeg ikke. Har ikke hatt noe kontakt med ham etter jeg reiste hjem igjen. Vi var ikke kjærester altså. Han gikk ett år under meg så det var mitt prom han var med på. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Passiv
|
Sv: True BloodJeg er liksom ikke så interessert på fantaseringsfronten på en homofil mann. Det havner innunder kategorien venninne eller noe. Men han der som heterofil kjenner jeg at jeg kan tåle å tenke litt over. Og siden det bare er i min tankeverden likevel, så har jeg herved vedtatt ham til hetero jeg. Til nød bi. |
|
|
|
#157 |
|
...we have cookies
|
Sv: True BloodJeg leser bøkene for andre gang, og undrer meg på... dersom de skal følge bøkene til en viss grad - hvor i heite skal de finne Quinn? Den eneste jeg kan komme på som er såpass høy og flott er Jason Momoa (Stargate Atlantis). Noen bedre forslag? |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: True BloodBobbelur: For meg går bøkene og serien i selvstendige løp, så det er på ingen måte selvsagt at hverken Alcide eller Quinn dukker opp, men jeg tenkte på han her på Quinn:
|
![]() |
|
|