Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

True Blood

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-09, 15:44   #141
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: True Blood

Jeg har akkurat funnet ut at jeg kjente han som spiller Lafayette! Vi var i samme dramaklubb og han var prom-daten min!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 15:46   #142
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næsj??

Gammel 20-11-09, 15:47   #143
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Jeg har akkurat funnet ut at jeg kjente han som spiller Lafayette! Vi var i samme dramaklubb og han var prom-daten min.

Han er kul, elsker rollen hans!

Gammel 20-11-09, 15:55   #144
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha! Kult, Arkana!

Gammel 20-11-09, 16:09   #145
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kult, Arkana! Hvor i USA bodde du?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 16:10   #146
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I en forstad til Chicago- Harvey.

Gammel 20-11-09, 16:46   #147
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har sett hele serien de siste to ukene. Jeg er helt ute av meg over at jeg må vente tusen år eller noe sånt på mere.

Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 18:12   #148
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg er møkkasur. Benket meg foran skjermen på onsdag for å se True Blood på SVT1, men neida, der var den tragiske serien "Nip/Tuck" i stedet.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:12   #149
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat funnet ut at jeg kjente han som spiller Lafayette! Vi var i samme dramaklubb og han var prom-daten min!

Way cool! Da synes jeg du har lov til å adde ham på facebook.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:15   #150
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hørte theme-låten på radioen i dag og da fikk jeg plutselig en sinnssyk trang til å se sesong 3. NÅ!!

Gammel 21-11-09, 22:22   #151
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Jeg ELSKER Lafayette! Du er jammen heldig du!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 13:58   #152
Slettet bruker
Passiv

Standard

Men altså - prom-date? Er han da ikke homo i rl?

Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 14:39   #153
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lafayette gjør hele serien verdt å se!

Gammel 22-11-09, 14:49   #154
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Tror ikke det. Men uansett, mange homser har nok vært på prom-date med det motsatte kjønn i ungdommen. Ikke alle kommer ut av skapet tidlig, dessuten kan de jo gå som kompiser og sånt.

Lafayette er fantastisk!

Gammel 22-11-09, 17:51   #155
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det vet jeg ikke. Har ikke hatt noe kontakt med ham etter jeg reiste hjem igjen. Vi var ikke kjærester altså. Han gikk ett år under meg så det var mitt prom han var med på.

Gammel 22-11-09, 18:23   #156
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er liksom ikke så interessert på fantaseringsfronten på en homofil mann. Det havner innunder kategorien venninne eller noe. Men han der som heterofil kjenner jeg at jeg kan tåle å tenke litt over. Og siden det bare er i min tankeverden likevel, så har jeg herved vedtatt ham til hetero jeg. Til nød bi.

Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 21:08   #157
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg leser bøkene for andre gang, og undrer meg på... dersom de skal følge bøkene til en viss grad - hvor i heite skal de finne Quinn? Den eneste jeg kan komme på som er såpass høy og flott er Jason Momoa (Stargate Atlantis). Noen bedre forslag?
Mens jeg er inne på dette - forslag til Alcide?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 21:14   #158
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bobbelur: For meg går bøkene og serien i selvstendige løp, så det er på ingen måte selvsagt at hverken Alcide eller Quinn dukker opp, men jeg tenkte på han her på Quinn:

Han er nok ikke såå høy, men med litt filmtriks kan jo mye fikses.

minibolle mai 2012
Gammel 22-11-09, 21:18   #159
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Eller enda bedre, The rock!

minibolle mai 2012
Gammel 22-11-09, 22:36   #160
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

:skle plutselig av stolen:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.