|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Så spennende å få så tydelige utslag! Er det slik at tarmen hans vil bygge seg opp på sikt og han skal skulle kunne spise disse tingene uten problemer etterhvert? Eller er det slik at noe for alltid må unngås og noe kan gjeninnføres?
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Det er jo utrolig bra det du beskriver angående søvn og mageproblemer - selv om det koster mye å komme dit.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:
Nei
Det er det som er meningen ja - tarmen skal "tilheles". Da tar man jo utgangspunkt i at den er skadet i utgangspunktet, noe som jo slett ikke er så sikkert. Men man tar bort ting som kan bidra til at tarmen blir irritert, betent, overarbeidet og hva-har-du for å gi den "hvile". |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Denne tråden er så fin. |
|
|
|
#5 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Dette er litt av en gladtråd.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Her finner du oversikt over mat med og uten oksalater |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Jeg vet at jeg har sagt det mange ganger, men jeg sier det igjen sånn som et heiarop jeg. |
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Tacomåltid til SFO Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 19:10. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sjampignonen og litt av kjøttdeigen lå igjen - ellers hadde han spist alt gitt, tøffingen min |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Live and let live
|
Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Dette så veldig godt ut! Du er kjempeflink, og han kommer definitivt til å kose seg med denne maten!
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Det mest fascinerende syns jeg er at det ser ut til at han har mye mer spennende matpakker med denne begrensede kosten, enn det mine unger har til vanlig.
|
|
|
#13 |
|
Med & uten trylleformel.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#19 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Fantastisk!
|
![]() |
|
|