|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Leser
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Det er jo utrolig bra det du beskriver angående søvn og mageproblemer - selv om det koster mye å komme dit.
![]() |
#142 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:
Nei
Det er det som er meningen ja - tarmen skal "tilheles". Da tar man jo utgangspunkt i at den er skadet i utgangspunktet, noe som jo slett ikke er så sikkert. Men man tar bort ting som kan bidra til at tarmen blir irritert, betent, overarbeidet og hva-har-du for å gi den "hvile". |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Her finner du oversikt over mat med og uten oksalater |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Passiv
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Jeg vet at jeg har sagt det mange ganger, men jeg sier det igjen sånn som et heiarop jeg. |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Tacomåltid til SFO Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Live and let live
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Dette så veldig godt ut! Du er kjempeflink, og han kommer definitivt til å kose seg med denne maten!
![]() |
#148 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Det mest fascinerende syns jeg er at det ser ut til at han har mye mer spennende matpakker med denne begrensede kosten, enn det mine unger har til vanlig.
![]() |
#149 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() |
![]() |
#153 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#155 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Fantastisk!
![]() |
#159 |
|
Sjampignonen og litt av kjøttdeigen lå igjen - ellers hadde han spist alt gitt, tøffingen min |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:Jeg blir bare så glad hver gang jeg stikker innom denne tråden, jeg. Du er fantastisk, og hva du - og dietten gjør med gutten din, ja det er over enhver forventning - og jeg er så glad for dere!
![]() |
|
|