Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønskeliste!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-09, 21:44   #141
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønskeliste!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg også, og det hadde vært perfekt om de var lilla

JEg har prøvd de i lilla idag, i str 41 - var for snaue

Hvis noen ser disse i 42 i Oslo så får de bare løpe å kjøpe

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 21:51   #142
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde disse el Naturalista-støvlettene i går. Veldig tøffe!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 23:58   #143
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Dæven!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 23:59   #144
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på å få fiksa meg en sånn T&T kjoleting til sommeren neste år. Som er litt sommerlig og kan brukes i bryllup. Og kanskje med noe som er litt armer på... ser for meg grevinneheng.

Gammel 06-09-09, 17:44   #145
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg bestilt meg kjole fra Raknerikke! Det blir denne fargekombinasjonen (kjøpte skjerf også). Bunnfargen er litt grønnere i virkeligheten:

Gammel 06-09-09, 19:14   #146
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Stilig Elinblu, gleder meg til å se den ferdig

Gammel 11-09-09, 11:17   #147
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh! Nå ble jeg litt forelska igjen:

Begynner i ny jobb i neste mnd. Kanskje disse skal bli mine nye jobbsko? En gave til meg selv?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 15:45   #148
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg en fin gravid-jakke til å ha i vinter. Men det er vanskelig å oppdrive.

Gammel 11-09-09, 18:11   #149
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg ønsker meg en fin gravid-jakke til å ha i vinter. Men det er vanskelig å oppdrive.

Vinterjakke? Som i finjakke/kåpe, eller?

Finnes vel ikke så mye mamma-ytterjakker tror jeg, men en del jakker i A-form kan jo funke.
Noe sånt:

Eller en anorakk-greie

Sist redigert av Nessie : 11-09-09 kl 18:21.
Gammel 11-09-09, 18:41   #150
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Her var en da Mjau:

http://www.gravidshop.com/index.php?...roducts_id=234

Og en julekjole (man jo ikke knyte sløyfe...)

Gammel 11-09-09, 22:00   #151
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 22:08   #152
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

De skoene var knallfine.

Gammel 12-09-09, 08:44   #153
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har funnet ut at jeg ønsker meg disse:

De er veldig veldig rare, men så så jeg en dame med dem på, og de sitter faktisk veldig fint! Elsker den litt rare kanten og den nokså runde tuppen. Men det får bli i drømme, de koster over 2000 kr!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 20:18   #154
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 20:23   #155
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Ohhhh, hvor?

Gammel 13-09-09, 20:27   #156
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ohhhh, hvor?

Her Adrienne.

Gammel 13-09-09, 20:35   #157
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Oj, dæven var det noen som sa. Jeg slenger meg med på den. De var supertøffe!
Hvor får man tak i disse, og hva koster de sånn cirka?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 20:35   #158
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Her Adrienne.

De har ikke størrelsen min. :går på skojakt på google:

Gammel 13-09-09, 21:17   #159
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Oj, dæven var det noen som sa. Jeg slenger meg med på den. De var supertøffe!
Hvor får man tak i disse, og hva koster de sånn cirka?

Ramona Skosalon på Grünerløkka, f.eks. - nettbutikk her. 1500 kroner.

Gammel 13-09-09, 21:24   #160
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

De har ikke størrelsen min. :går på skojakt på google:

Æsj, så kjedelig. Hvilken størrelse skal du ha?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:51.