|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#142 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Kjempebra! Det er klart det nytter å si fra. En markedssjef med et minimum av kompetanse vet at folk flest ikke gidder henge seg opp i reklame, og at man derfor kan gå ut i fra at det virkelig er ille, og at mange reagerer, når man først får reaksjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Passiv
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?På Jimu sa de at de var ute etter "å skape en reaksjon - få noen til å føle noe." Det trengte ikke å være noe positivt. :skummer av sinne enda: |
![]() |
![]() |
#144 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?
Da kan du si det: "Det greide dere, jeg er skikkelig irritert på dere. Hvorfor i all verden ønsker en bedrift å gjøre kundene irritert? Det var en feilslått strategi av dere. "
![]() |
#145 |
Passiv
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Esme - jeg svarte jo selvsagt det. Og fortalte at jeg følte at sånne som meg ikke er ønsket der siden det ser ut til å være greit å mobbe oss som er tykke. Og at de som ser sånn ut som på det bildet kan være høyeste mål for noen de også. Pluss en hel del mer. Daglig leder på dette senteret skulle ta det videre - hun var enig. (Måtte bare få tak i henne først og komme forbi neket i resepsjonen). Men de valgte å beholde den "for dette har sats hatt i alle år". :grrrrrr: |
![]() |
![]() |
#146 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Godt å se at de har et snev av lytteevne og omløp noen av stedene da.
Nei, bare det er tradisjon er alt lov. Slikt skal man ikke pille på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Passiv
|
Jeg spilte til og med FP kortet og sa at Elixia måtte gi slipp på sin kampanje på grunn av massive tilbakemeldinger. (Jeg forskutterte litt, men nå er det jo sant også). |
![]() |
![]() |
#148 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?De har åpenbart fjernet plakaten, men slagordet er fortsatt å plass ser jeg. Elixia kommer til Lillestrøm, det ser ut til å bli et knakende fint treningssenter. Jeg stusser imidlertid litt på hva dette er for slags tilbud:
Får man dokumentert at bikiner ikke er i stand til å lyve på disse timene?
![]() |
#149 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp.
Er det mulig?
![]() |
![]() |
#150 |
Shake it out!
|
Njei? Jeg synes plakaten var dritteit, men jeg ser ikke noe galt i at treningssentre har oppplegg som kombinerer trening og kosthold. For de som ønsker det.
![]() |
#151 |
Shake it out!
|
Way to go, Divine
![]() |
#152 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg drar frem igjen denne tråden for nok igjen lar jeg meg irritere over en posterkampanje på Elixia. Ok, den er ikke helt sammenlignbar med den andre vi diskuterte men har dere sett denne? En nytt tilbud for "gutta og de tøffeste jentene".
![]() |
#155 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Noen burde bruke disse elixia-gullkornene i norsk- eller samfunnsfagstimer, for å diskutere hvordan språket kan brukes til å fremheve visse samfunnsmønstre og stereotypier.
![]() |
#156 |
Passiv
|
Jeg akter å gjøre nettopp det, for å se om det kun er vi som reagerer. |
![]() |
![]() |
#157 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#158 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Kjip formulering, men jeg vet at mange sentre sliter med å få guttene med på saltimer. Etter min mening er de tøffeste gutta de som jobber seg opp på timer som krever koordinasjon som litt avansert step/aerobic (for eksempel helten som er instruktør
![]() |
#160 |
Passiv
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg må jo fortelle den gangen jeg ble stoppet av sånne grønnkledde: |
![]() |
![]() |
|
|