|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#147 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Sushi for nybegynnereDa har jeg ringt Samurai og endret til kl 19. Den eneste som ikke har svart og sagt at det er ok er Cascaye, er det noen som har nummeret til henne?
|
|
|
#148 |
|
Helt konge
|
Sv: Sushi for nybegynnereJeg skal leke student på Diakonhjemmet i morgen og er dermed ikke på nett. Skulle det bli noen endringer i planene er det fint om noen sender meg en sms. Skilpadda og aC har i vert fall telefonnummeret mitt. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Sushi for nybegynnere
Ok! Men det er litt dårlig gjort å understreke så spennende ord uten at det er en lenke der altså.
|
|
|
#150 |
|
Helt konge
|
Sv: Sushi for nybegynnereJeg understreket bare ordet leke fordi at det er det jeg driver med. På_lat_studie. Jeg har ikke tid og ork til å studere på et skikkelig vis. I tilegg velger jeg jo bare studier med masse føleri-sosialarbeider-kjærringer. Jeg begynner å mistenke at jeg faktisk er en slik selv. |
|
|
|
|
|
#154 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Sushi for nybegynnereJa, jeg er ikke i veldig god form i dag, så det spørs om jeg dukker opp også, jeg får se utover ettermiddagen. Bestillingen ligger på fornavnet mitt, de fleste fikk det i PM og dere andre vet det.
|
|
|
#155 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sushi for nybegynnereJeg har vært syk siden mandag formiddag og håpet i det lengste at jeg skulle bli frisk nok til i kveld, men nei. No sushi for me.
|
|
|
#156 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Sushi for nybegynnereJeg er på jobb, og dermed frisk nok til å spise sushi også!
|
|
![]() |
|
|