|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når må du stå opp? | |||
| Før 05:30 |
|
2 | 0,88% |
| 05:30 |
|
9 | 3,98% |
| 05:45 |
|
13 | 5,75% |
| 06:00 |
|
33 | 14,60% |
| 06:15 |
|
41 | 18,14% |
| 06:30 |
|
43 | 19,03% |
| 06:45 |
|
33 | 14,60% |
| 07:00 |
|
28 | 12,39% |
| 07:15 |
|
14 | 6,19% |
| 07:30 |
|
7 | 3,10% |
| 07:45 |
|
1 | 0,44% |
| 08:00 |
|
0 | 0% |
| Etter 08:00 |
|
2 | 0,88% |
| Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Til dere som jobber: når står dere opp?Poll kommer.
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Selv står jeg opp 06:00, og synes det er helt grusomt.
|
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg har pleid å stå opp 05.45, for å rekke å komme meg avgårde til 6.30. (På eget initiativ. Jeg har aldri måttet dra så tidlig, men jeg er mest effektiv om morgenen, og går heller tidligere hjem.) Da har jeg ikke ansvar for barn, mannen min håndterer den biten. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Hjelpe meg, så tidlig dere står opp!
|
|
|
|
#5 |
|
Jag har ju hjärna.
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: på pendlertoget
![]() |
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?
Du mener sånn, eh, før tolv og sånn, ikke sant? (Jeg må opp et kvarter før deg. Blærgh.) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Står opp 7, er på jobb 8. Da har vi spist frokost, smurt matpakke og levert 2 i barnehage. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg står opp 0615 og syns det er midt på natta. Men 5 stykk som skal ut dørene før 8 tar tid... så det er helt nødvendig.
|
|
|
#9 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Vekkeklokka ringer ti over fem. Og så ringer den igjen kvart over fem og noen ganger ti på halv seks også før jeg kommer meg ut av dyna.
|
|
|
#10 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?6 eller kvart over. Jeg er i seng mellom 10 og 11 hvis jeg skal være uthvilt. Jeg er aldri uthvilt. :trøtt: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg har fleksitid, og når jeg leverer står jeg opp 7.15. Da er jeg på jobb ca 8.30 - 9 (litt avhengig av samarbeidsvilligheten til de små). Leverer jeg ikke står jeg opp 6.30, og er på jobb litt over 7. Spiser da frokost på jobb.
|
|
|
#13 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Klokka ringer 5.45 sånn at jeg kan snooze 15 min. før jeg må opp. Misunner min kjære som sover som en stein til 7.15
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Teoretisk står jeg opp 06.00, i praksis ligger gjennomsnittet rundt 06.15. Jeg må ha en temmelig lang dusj for å gjenopplives.
|
|
|
#15 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg står opp 6.45, lager skolemat til ungene og matpakke til meg selv, og er på jobb 07.30.
|
|
|
#16 |
|
Trøtt
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Er oppe 6:45. (eller nærmere 7, ekstrem-B-menneske med snooze-button)
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Står opp 06.15 dersom jeg skal tidlig på jobb, skal jeg sent blir gjerne klokken mange før jeg står opp. |
|
|
|
#18 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg står alltid litt for sent opp. Rundt 06:45 vanligvis, og så har jeg det alltid litt for travelt til å få gjort alt jeg skal før vi skal avgårde.
|
|
|
#19 |
|
Borte
|
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg står opp en gang mellom 6 og 6.30. Hvis jeg leverer Vesla må vi ut av huset litt før 7.30, hvis mannen leverer må jeg dra ca. 6.50.
|
|
|
#20 |
|
Like blid!
Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg står opp senest 0530 når jeg skal på jobb.
|
|
![]() |
|
|