|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet | |||
| Nei, absolutt ikke! |
|
155 | 86,59% |
| Ja, selvfølgelig! |
|
24 | 13,41% |
| Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Stemmer du FrP?
Om man ser på noen ENKELTSTÅENDE saker, så er det ikke like ille, nei. Men partiet består dessverre ikke av noen få, positive saker.
|
|
|
#2 |
|
"De"
|
Det gjør vel ikke noen av de norske partiene.
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Som jeg nevnte tidligere - jo, det synes jeg absolutt. FRP har et grusomt menneskesyn som all politikken deres springer ut fra. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
"De"
|
Hm.. Jeg er ikke så sikker på at de er så fryktelig ulike de andre partiene. De bare roper litt høyrer og snakker litt mer med klartekst.
|
|
|
#7 |
|
seru
|
Sv: Stemmer du FrP?Tusen takk, denne tråden ga dagen min mening! Hurra for alle meningsfeller der ute, og man stemmer da vitterlig ikke på FRP!!! Og hva 1. mai angår er det en internasjonal solidaritetsdag og der har Carl I. og hans meningsfeller ingenting å gjøre. Tvi tvi og atter tvi. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Stemmer du FrP?Hva mener du med denne kommentaren på rødprikken, Elin?
Påstår du at jeg stemmer Frp? Er du i så tilfelle, enda mer komplett idiot enn jeg trodde var mulig?
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har aldri i påstått at du stemmer fremskrittspartiet. Jeg har kommentert at jeg synes det er rimelig dumt av deg å sette seg selv såpass høyt at man mener at de som stemmer Fremskrittspartiet er mindreverdige mennesker. Slik du nevnte i et av dine tidligere innlegg.
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Stemmer du FrP?Jeg stemmer ikke FrP og har aldri gjort det, men jeg syns også det høres håpløst ut å kalle noen for mindreverdige mennesker på bakgrunn av hvilket parti de stemmer. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nettopp!! Jeg kjenner flotte mennesker på både venstre og høyresiden av den politiske fløyen. Fra ytterkant til ytterkant til og med faktisk. De er flinke, gode, smarte, empatiske, hardtarbeidende, blide mennesker alle sammen. De har sine gode og dårlige sider alle sammen, og takk og pris for det.
|
|
|
#13 |
|
Javel
|
Sv: Stemmer du FrP?Nei Frp er iallefall ikke noe jeg kunne ha stemt på.
|
|
|
|
#14 |
|
Leser
|
Nå er ikke jeg Elin, men jeg tror ikke det var det hun mente, nei. Jeg er forøvrig enig med henne at det å si at alle som stemmer Frp er mindreverdige mennesker er litt ... hmm ... vel ... ikke akkurat høyverdig.
|
|
|
#19 |
|
Quiet, please
|
HP, forumadmin.:
|
![]() |
|