Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan dere anbefale meg en kjole?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-08, 23:10   #141
Left
Passiv

Standard

Sv: Kan dere anbefale meg en kjole?

Nå har jeg funnet kjolen din!!! :hjelpsom:

Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 23:24   #142
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oh my God.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 23:25   #143
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Nå har jeg funnet kjolen din!!! :hjelpsom:

ooooh! den matcher i alle fall nicket! får håpe jahn teigrn ikke skal i samme bryllup, for tenk så flaut å møte noen i samme outfit...

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 23:30   #144
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mange av de kjolene Angelique og Miromurr fant var knallfine,syns jeg.
De fleste av dem vil passe i sommerbryllup.

Ellers var det mange andre urstygge som ble vist frem her.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 15:25   #145
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Haugtussa kjøpte seg denne på "Mia`s" her på Stjørdal

Å den var fiiin! Jeg skal jo i et bryllup om et par uker som har "pent sommerantrekk" som dresscode. Synd jeg har kjøpt kjole. Lyst på ny nå.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 16:20   #146
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jadda, jadda - men hva med etter forretten? Når man har drukket noen glass vin, sunget den rosa sangen og skal ut og tisse før onkel Jens taler? Og hva med etter hovedretten - når man har drukket mere vin, skålet for brudeparet 4 ganger, døyvet de kjedeligste talene i enda mere vin, sunget blå og gul sang, kjenner at naturen krever sitt og på vei på do mister man ned den lille, smekre vesken. Hva da?

Jeg tror ikke det hjelper om kjolen er dydig som bare rakkern, hvis du drikker deg snydens i bryllup. Da kan det godt være hun med den korteste kjolen og dypeste utringningen som er den dydigste utpå kvelden. Dydighet har nemlig ingenting med klærne å gjøre, men oppførsel.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 16:27   #147
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg tror ikke det hjelper om kjolen er dydig som bare rakkern, hvis du drikker deg snydens i bryllup. Da kan det godt være hun med den korteste kjolen og dypeste utringningen som er den dydigste utpå kvelden. Dydighet har nemlig ingenting med klærne å gjøre, men oppførsel.

Dydig? Hvem er det som snakker om dydig? Her er det snakk om å kunne bevege seg, bøye seg, gå over gulvet (med eller uten vin) uten å se ut som en er mer opptatt av å vise frem sin egen rumpe enn å feire brudeparet.

Off the record: klær sier noe om personen som bærer dem - det er derfor det er så viktig å kle seg i noe som man føler er "meg" og som man føler seg vel i.

Sist redigert av 007 : 09-06-08 kl 18:33. Årsak: Kommafeil
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 18:26   #148
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Njah. It's a statement, og navleutringning og miniminikjole utstråler ikke akkurat nonne.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 18:41   #149
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Å drikke seg litt snydens i bryllup hører med, ihvertfall hvis det er lagt opp til ordentlig vennefest, ikke bare gamle tante Olga-fest.
Men å kle seg tacky er ikke passende. Man kan være sexy med stil.
F.eks:

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 09-06-08 kl 18:49.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 19:11   #150
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Nydelige, sexy, stilfulle og virkelig flotte bryllupskjoler. Disse kan man både feste, feire og drikke seg full i.

Gammel 09-06-08, 19:16   #151
pippimamma

pippimamma sin avatar

pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den her er lik en kjole jeg har sydd til en av døtrene mine. Hennes er lengre og i et stoff med broderi og tilhørende bolero. Den er nydelig.

Gammel 09-06-08, 19:21   #152
pippimamma

pippimamma sin avatar

Standard

Mønsteret er den i burgunder, men hun valgte en annen farge.

Gammel 09-06-08, 22:02   #153
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men noen av disse siste er for pyntet til "pent antrekk", er de ikke?

Gammel 09-06-08, 22:14   #154
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville aldri gått med noen av disse brudepikekjolene vist i de siste innleggene.

Gammel 09-06-08, 22:17   #155
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

hardt på Skremmern.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 22:37   #156
pippimamma

pippimamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

En mellomting hadde kanskje gjort seg ja.

http://www.christabellas.dk/?gclid=C...FQuZQwod6VyrzA

http://www.smartgirl.no/fashion/vise....asp?typeid=37

Jeg vet ikke hva du kunne tenke deg å gå med, bortsett fra at du foretrekker korte kjoler. Her er et utvalg av korte kjoler, som er søte og kule på samme tid. Jeg tror t.o.m. de til nød kan bli godkjent av de som fremstår som dydsmønstre og forsvarere av den kvinnelige dyd her inne.

Gammel 09-06-08, 22:50   #157
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Jeg tror t.o.m. de til nød kan bli godkjent av de som fremstår som dydsmønstre og forsvarere av den kvinnelige dyd her inne.

Hvem er de egentlig, dydsmønstrene som forsvarer den kvinnelige dyd? Speak out, woman!

Fine kjoler, forresten. Lårkort, men dekker dotten og anus.

Gammel 09-06-08, 23:18   #158
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det bare "pent antrekk" hun er bedt i? Sånn i et vanlig bryllup der dresskode er mørk dress/smoking ville jeg aldri valgt noe annet enn disse "søte brudepikekjolene". Hvis det er kun pent antrekk, så er det mulig at veldig fine sommerkjoler og kortere coctailkjoler er passende. Og jeg står for at man kan være sexy med stil uten tacky silikonpuppekjoler.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 23:33   #159
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg ville aldri gått med noen av disse brudepikekjolene vist i de siste innleggene.

Me neither. Av alle kjolene i hele tråden synes jeg den gule skiller seg klart ut som en vinner.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 23:38   #160
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Snittet - ja, fargene - ja, men trykket, da, trykket! Nå skal det innrømmes at jeg er fullstendig allergisk mot dyretrykk, og jeg trodde det var trygt å ferdes blant de grønne og turkise stativene i så måte. (Når det er sagt, er det jo mange kjoler i denne tråden som det er langt større grunn til å av -egentlig.)

Og her er sommerens bikini fra meg til deg :

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.