|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloOg for dem som ikke allerede har vært innom, her er tråden som handler om circa det samme som denne, som jeg leste rett før denne og dermed lot meg provosere dobbelt av. Jeg har mistet litt oversikten over hvem som skrev hva i hvilken tråd.
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloJeg synes dere tar Ru for å være fornærmende tander hvis dere tror hun ikke tåler de tilbakemeldingene som er gitt her.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Snø på 17. mai. I Oslo
Næh, som sagt, tviler ikke på at Ru tåler såpass, men jeg kan synes at det er teit for det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snø på 17. mai. I OsloJa, det var 3 grader her klokka 7 i går og etterhvert kom det sludd!!
|
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloTil glede for nye lesere: For litt siden HAGLET det her i Åslå West, i høyden. :raus:
|
|
|
#9 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Snø på 17. mai. I Oslo
Tråden går sin gang. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snø på 17. mai. I OsloOgså er det jo faktisk vind fra nord som gjør at vi her sørpå har kaldt vær.
|
|
|
#12 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloKanskje vi skal dreie denne diskusjonen over på hva den EGENTLIG handler om?
|
![]() |
| Emneord |
| global oppvarming, værfjas |
|
|