|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvilken situasjon beskriver best ditt navnvalg? | |||
| Jeg har valgt et mindre populært navn og handler ikke i Sverige/leser ikke Se og Hør |
|
93 | 40,97% |
| Jeg har valgt et mindre populært navn og handler i Sverige/leser Se og Hør |
|
34 | 14,98% |
| Jeg har valgt et populært navn og handler ikke i Sverige/leser ikke Se og Hør |
|
29 | 12,78% |
| Jeg har valgt et populært navn og handler i Sverige/leser Se og Hør |
|
7 | 3,08% |
| Dustepoll |
|
64 | 28,19% |
| Deltakere: 227. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - navnevalg og åndssnobberiDet ser fryktelig høyt ut. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Spinoff - navnevalg og åndssnobberi12 på Iben.
Tøs Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre. Sist redigert av Sitron : 19-02-08 kl 01:17. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Sv: Spinoff - navnevalg og åndssnobberiÆsj, jeg orker ikke å regne ut det der. :lat:
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinoff - navnevalg og åndssnobberiNå har jeg altså regnet på Nebbias formler her (morro!
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinoff - navnevalg og åndssnobberiEllers antok jeg at pollen var ment humoristisk og fjollete.
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Spinoff - navnevalg og åndssnobberiEr tallene mine riktige?
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff - navnevalg og åndssnobberi
Det var det jeg prøvde å skrive, men jeg postet før jeg tenkte. Og før jeg fikk endret hadde du sitert meg. |
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spinoff - navnevalg og åndssnobberiNavnet til snuppa er det faktisk ikke mulig å regne ut noe tall på. Gerda står rett og slett ikke på lista, så det er ikke så mange som har fått det navnet de siste 10 årene. Jeg tror egentlig at hun deler navnet sitt med damer over 80. Noe jeg er veldig fornøyd med.
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinoff - navnevalg og åndssnobberiFant ikke noe alternativ som passet. Vi har to gutter med ganske vanlige navn, og en gutt med et ganske uvanlig navn. Vi handler ikke i Sverige og jeg leser ikke i Se og Hør.
|
|
|
#12 |
|
Hertuginne
|
Sv: Spinoff - navnevalg og åndssnobberiMorsom vending på denne tråden. Navnet til lillesøster er overraskende høyt oppe på motefaktoren, men siden det uansett ikke er et veldig mye brukt navn scoret det over 50 på tidstypiskskalaen. Navnet til storebror er ikke så høyt oppe på motefaktoren, for det var et mye mer brukt navn før enn det er nå. Men også han havner på over 50 på tidstypisk.
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Spinoff - navnevalg og åndssnobberiDenne tråden er ganske fascinerende. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Det gjenstår bare å få en konsensus om tidstypiskhet, før det er på tide å dreie tråden tilbake til opprinnelig tema. |
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Det er noe vakkert med folk som ikke bare aksepterer avsporinger av tråden sin, men omfavner dem i den grad at de innrømmer at det egentlig var dette de hadde mest lyst til å diskutere uansett.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Hvorfor tror folk alltid at jeg er sarkastisk? :føler seg misforstått:
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - navnevalg og åndssnobberiVi har valgt navn vi likte på de to første. Nr.1 var populært, nr.2 ikke. Nr.3 blir nok populært. Vi handler i Sverige 1-2 ganger i året, og kjøper Se og Hør ja. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
villende
|
Sv: Spinoff - navnevalg og åndssnobberiSnupp har et "ti på topp" navn. Han er oppkalt etter både min oldefar og min far, så det var helt uvesentlig at navnet for tiden er populært. Jeg har alltid sagt at hvis jeg noen gang fikk en gutt så skulle han hete "Snupp". Mini får et vanlig, men ikke trendy, navn så fremt hun blir en jente. Guttenavnet vi har på lur er nok mer av typen "kan fort havne på ti på topp". Det er også oppkalling. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| avsporing, navn, åndssnobberi |
|
|