Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julemiddag og alkohol

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-07, 15:11   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julemiddag og alkohol

Jeg drikker ikke sammen med barna, mens mannen kan ta seg 1-3 øl i løpet av en kveld. En ordning som funker fint for oss. Jeg liker godt både Munkholm og Aass uten, så for meg er det ikke noe problem. Nå er vi ikke vinmennesker, så vi har jo alternativer.

Jeg drikker derimot når jeg er uten ansvar andre steder. Sjansene byr seg faktisk ganske ofte (både med og uten mann), så jeg har ingen nød nei.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 18:25   #2
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julemiddag og alkohol

Jeg husker da jeg var liten. Jeg hadde en onkel som til daglig var ganske tilknappet og sur. Om har tok en øl eller to, ble han veldig mye morsommere å være sammen med.
Bar KAN oppleve det sånn også, uten at jeg argumenterer for adferdsendring.

Men jeg endrer faktisk adferd etter et glass vin og en god middag.
Jeg blir dritsløv!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.