Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere tørketrommel?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har dere tørketrommel?
Ja 242 79,34%
Nei 63 20,66%
Deltakere: 305. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-07, 16:44   #141
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere tørketrommel?

Vi har, men å si at det finnes i et hvert hjem er å ta i litt synes jeg. Uten at jeg synes det er en luksusting av den grunn.
KJenner mange som ikke har det, og det er bare 2 år siden vi skaffet oss det også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 17:12   #142
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har ikke tørketrommel, og det går helt fint uten. Heldigvis har vi vaskekjeller hvor vi (jeg) henger opp alle klærne. Har tre barn mellom 4 og 8 år.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:11   #143
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Ja det har vi, og jeg hadde ikke klart meg uten på vinterstid med lite hus og tre små unger.

Gammel 11-11-07, 22:14   #144
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, vi har alltid hatt det. Et must for meg, da vi har lite vaskerom, og jeg ikke er så glad i å vise fram klesvasken.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:35   #145
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Ja har hatt det siden lille petrus kom til verden. Prøver å begrense bruken til håndklær, dynetrekk og olabukser!!

Gammel 14-11-07, 12:23   #146
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har kjøpt tørketrommel i dag!!

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 13:35   #147
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Etter min mening er tørketrommel en luksusgjenstand som bruker unødvendig energi. De fleste har plass til et tørkestativ inne hvis de har et vaskerom.

Men det er det ikke alle som har. Mitt vaskerom er i kjelleren, og der vil jeg iallefall ikke tørke klær, for der er det ekstrem kjellerlukt. Så da må stativet stå et annet sted i huset, nå for tiden er det i gangen mellom soverommene. Når vi en gang bygger om huset og jeg får vaskerom vil saken selvsagt stille seg annerledes.

Gammel 14-11-07, 13:48   #148
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

ikke tørketrommel og ingen planer om å kjøpe heller. Har tre barn på 4, 6 og 9 år. har stort sett 2 stativ med klær til tørk. om "sommeren" tørker vi mest ute. Prøver i alle fall... Hører fra flere hold at klær blir mer slitt og krymper i trommel. Derfor er det totalt uaktuelt. Kunne hatt til sengetøy og hånduker ol, men synes det er ille å bruke så mye penger på en tørketrommel når behovet er så lite.

Gammel 14-11-07, 13:49   #149
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Ja, det har vi og jeg skal aldri ha et hus uten.

Gammel 14-11-07, 13:52   #150
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, det har vi.

Her må vi evt. tørke klær i stuen på stativ og det synes jeg ikke er noe kjekt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 15:15   #151
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tørketrommelen står høyt opp på lista over ting som vil bli erstattet med umiddelbar virkning dersom den skulle ryke.

Gammel 14-11-07, 15:21   #152
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To barn, ingen tørketrommel.

Har fire små tørkestativ som flyttes hit og dit etter hvor vi er hen. (På soverommet vårt om dagen, på badet eller i stua om natten.)

Har det fint rundt meg for det, Iset.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 19:54   #153
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har ikke tørketrommel. Har et eminent vaskerom der alt tørker over natten.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 20:05   #154
Raggsokk
:egendefinert:

Raggsokk sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: On the otherside
Raggsokk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, det MÅ jeg ha! Enda jeg ikke kan skryte på meg 10 barn og 3 ektemenn, så må vår lille hustand på 3 ha tørkis

Gammel 15-11-07, 22:49   #155
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt hygrometer og kan melde om at inneluften vår er helt fin selv med mye klær til tørk. Å fyre med ved gjør vel sitt til å holde luftfuktigheten nede?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 14:16   #156
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi greide oss fint uten da vi kun hadde Lillemor, men jeg er veldig glad for tørketrommelen etter at Knerten kom.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 14:18   #157
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, vi har det, men den er bare et år gammel eller så. Før den tid ble alt tørket på stativ. Jeg har tørkestativet i stua siden det er varmere der enn vaskerommet. Veldig deilig å slippe å henge truser og sånt i stua.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 23:14   #158
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde ikke klart meg en dag uten!

Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 23:28   #159
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope.

Gammel 19-07-08, 14:14   #160
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ja, tørketrommel har jeg stort sett hatt i 20 år, og ser absolutt ikke på det som en luksusting. Om sommeren og ellers når det er vær til det tørker jeg mye ute, men ellers kan jeg ikke fatte hvordan jeg skulle fått unna klesvasken uten å fylle opp huset med våte klær overalt. Klær som tørker avgir ganske mye fuktighet i huset også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.