Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har mannen din en sær hobby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-11, 18:52   #141
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Forresten; den mest irriterende "hobbyen" hans, og som tar mest tid, er x-boks spilling. Jeg mener, det finnes ikke veldig mange andre pappaer i tredveåra som holder på med sånt, eller? Det prøver i allefall jeg å si til ham.

Noen andre Call of duty -enker her? Nei?

Åh, jodda. Ganske, ganske mange faktisk. Begynner å bli en del mammaer i tredveåra også, etterhvert.

Gammel 11-01-11, 19:33   #142
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Min mann har bare 19 elgitarer, to basser, en nylonstrenger, en stålstrenger og en 12 strengs akustisk gitar. Det står også et keyboard og et stort trommesett med 8 cymbaler på musikkrommet. Han er også lidenskapelig opptatt av å se etter gullfunn på Finn.no.

Gammel 11-01-11, 19:46   #143
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen mann her. Den forrige hadde ingen.

Jeg tror kanskje jeg hadde fått fullstendig avtenning både på lego, fotball, laserharper og frimerker. Gitar derimot....

Gammel 11-01-11, 19:48   #144
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Åh, jodda. Ganske, ganske mange faktisk. Begynner å bli en del mammaer i tredveåra også, etterhvert.

Nemlig!

Gammel 11-01-11, 20:16   #145
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Freya, her.

se etter gullfunn på Finn.no.

Den hobbyen er det jo flere som har? Eller hva sier du, Tinkadott?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:25   #146
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vet ikke. Han har et stort rom i kjelleren som jeg ikke våger meg inn i. Det eneste jeg vet er at det står minst 4 husorgler der nede, og at han har avdelt en del av rommet til serverrom. Så jeg går ut fra at det er mer enn en datamaskin der.

Gammel 11-01-11, 20:53   #147
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Forresten; den mest irriterende "hobbyen" hans, og som tar mest tid, er x-boks spilling. Jeg mener, det finnes ikke veldig mange andre pappaer i tredveåra som holder på med sånt, eller? Det prøver i allefall jeg å si til ham.

Jo, det er da ganske normalt.

Gammel 11-01-11, 20:58   #148
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Har en musikk og discomann selv, men å motere utstyret i stua er ikke aktuelt
Har lever og ånder for musikk og kan og vet det meste om musikkhistorie, jeg har ikke peiling.
Han bruker mye tid på musikk og har jobbet mange år i radio, men ikke så det går utover livet sammen med familien

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 21:44   #149
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Har en en halvmeter unna meg her nå.

Gammel 11-01-11, 22:05   #150
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Har en en halvmeter unna meg her nå.

Du har all min medfølelse.
Min spiller selvfølgelig live med gjengen sin så ofte han kan.
Har såvidt sett på, og det ser utrolig kjedelig ut.

Gammel 11-01-11, 23:19   #151
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Sært eller ikke sært - jeg blir mest imponert over hvor foretaksomme mennene deres er, jeg...

Min faller bevisstløs om på sofaen hver kveld, og jeg tror tanken på å finne energi til å ha en hobby er temmelig fjern....

Her er min også. Heldigvis sier jeg etter å ha ledd meg gjennom denne tråden.

Gammel 11-01-11, 23:28   #152
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Min mann har en temmelig sær hobby, ja.
Hvert år jobber han frivillig og ulønnet ræva av seg for å arrangere festival, og han tar rakrygget imot drittkasting i aviser og sosiale medier når det går dårlig. Og han storkoser seg. Rare mannen.

Gammel 11-01-11, 23:33   #153
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Tar opp denne tråden igjen.
Discokulemannen min kommer på tv! Jeg ble kontaktet fra noen i NRK som hadde lest denne tråden, og lurte på om mannen var intressert i å være med i et program om folk med spesielle interesser. Han ville det, og de var her og filmet han og barna med discolys og det hele før jul.
Jeg var "dessverre" på jobb, så er ikke med på innslaget. Det kommer på NRK som pauseinnslag under ski-VM, så dere får følge med.

Kult!
Jeg oppdaget ikke før etter at jeg hadde svart at det var en gammel tråd ...

Gammel 12-01-11, 08:42   #154
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ikke uten grunn han bygde garasje på 120 kvm

Kan han komme hit og ta en jobb?

Gammel 12-01-11, 09:16   #155
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Joda menn i tredveårene kan spille utrolig mye x-box.

Gammel 26-02-11, 18:04   #156
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Oppdatering: Innslaget om discokulemannen kommer tirsdag 1.mars, som pauseinnslag i VM-sendingen på NRK mellom kl 19:30 og 21:00 på kvelden. Fikk ikke noe nærmere tidpunkt enn det...

Gammel 26-02-11, 18:15   #157
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ellers er vi veldig ulike, ham og jeg. Han er levende opptatt av slekt og slektshistorie, og holdt på å dø av glede da folketellinga for 1910 endelig ble offentliggjort. Han har etterpå tilbrakt timer og timer med å gå gjennom denne, og stråler av lykke når han finner tipper så langt ut at det nesten er en hønsegård av tipper.

Selv er jeg mer av typen - could ney care less - når det gjelder hvem som er i slekt med hvem eldre enn mine besteforeldre.

Ok, det er du som er gift med broren min altså!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 10:06   #158
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Følg med på Vm-sendingen i kveld på Nrk, så får dere med dere innslaget med discokulemannen og jentene våre!

Gammel 01-03-11, 10:29   #159
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Følg med på Vm-sendingen i kveld på Nrk, så får dere med dere innslaget med discokulemannen og jentene våre!

:setter-dekoderen-på-opptak:

Gammel 01-03-11, 10:48   #160
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fantastisk underholdende å lese her!

Jeg har ingen mann, men x'en samlet på alt som har med Kiss å gjøre. Han brukte mye tid på dataen å bestilte bilder, plakater, plektere, pyntegjenstander, dukker osv, og alt måtte selvsagt stå fremme. Ved siden av et 50X70 portrett av ungene hang han opp et like stort bilde av Gene Simmons .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.