|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#142 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Dette har jeg sikkert skrevet ørten ganger før, men lell: vi har flere år hatt ti grader eller mer høyere temperatur i jula på Sunnmøre, enn i sommerferien. Den største forskjellen var vel 5 grader på sommeren, og 19 i romjula.
#143 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #15
Jeg er SÅ lei discoen hennes. Vanligvis er det ikke noe bråk eller særlig med lyd her vi bor. |
![]() |
![]() |
#144 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Den nye (?) trenden med laaaaaange kinofilmer. Jeg klarer ikke å sitte i et sånt sete i tre timer, uansett hvor god filmen er. I dag hadde jeg krampe i hofta de tre siste kvarterene.
#145 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Takk for advarselen, jeg skal huske å sjekke lengden neste gang jeg vurderer kino. |
![]() |
![]() |
#146 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Jeg er glad i kino, men konsentrasjonen er blitt skitdårlig. Orker ikke engang tenke på korte filmer uten pause for tiden. Mulig det hjelper litt når jeg får nybrillene mine om en ukes tid. 3 timersfilm er bare å glømme før de er på plass. |
![]() |
![]() |
#148 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråd #15Oi, Kaija. Syntes det du gjorde var smart.
#149 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Takk. Ja, det er intenst når han først har satt i gang og glømmer at jeg er godt voksen, snart 50, og ikke noen han skal sette på plass. Han skal bestemme og ha rett, uansett. Tok lang tid å roe ned. Etter sånne episoder skjønner jeg hvorfor det er så innmari skummelt at at folk kan bli sinte på meg. |
![]() |
![]() |
#150 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Gruffetråd #15Føler din frustrasjon! Min far kan være noe av samme typen. Superhjelpsomt….
#151 |
Klar
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Så bra du fikk satt ham på plass, Kaija! Bra jobbet! |
![]() |
![]() |
#152 |
|
|
![]() |
![]() |
#154 |
heimføing
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Kaija, det der hadde gjort meg så forbanna! Gjør han det samme med bror din (hvis du har en) når han skal rygge ned? Eller andre menn? Hvis nei, hvorfor ikke, hadde jeg spurt om. Eventuelt hvis han har bodd der "bestandig", sto det noen og dirigerte han da han var på din alder? |
![]() |
![]() |
#155 |
|
Blir litt glad at noen blir "medsinna", for da var det liksom grunn til å ha blitt sint. Han ville nok ikke maret slik på broren min rundt kjørig, men han kan terge på seg en stein, og mr.bedreviter har f.eks. fått totalforbud mot å "bidra" med fiksing, oppussing og annet som trengs å gjøres hos bror. Det blir alltid samme nedlatende "jeg vet best, og du vet ingenting-spetakkel". -Dette har ikke du forutsetninger til å forstå, er helt normalt for ham å si. |
![]() |
![]() |
#157 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråd #15Klem til deg Kaja. |
![]() |
![]() |
#158 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Jeg elsker når svigermor antyder at jeg er en kald fisk fordi jeg ikke nører opp under og nærer utfordringene til et av barna. At jeg ikke nødvendigvis deler mine bekymringer med henne betyr ikke at jeg ikke ser utfordringene og snakker med den den faktisk angår.
![]() |
#159 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Generelt gruff utløst av konkrete hendelser. Det er så innmari frustrerende at idioter kan fortsette å være idioter, fordi vi andre dekker over og ordner opp, og går ikke i konfrontasjon, fordi at vi skjønner at det beste er å bare svelge kameler. Igjen.
![]() |
#160 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #15Er.Så.Lei av ledere som ikke evner å ta de vanskelige samtalene med ansatt som ikke leverer til tross for uendelig med tilrettelegging og oppfølging. Unnasluntringen og regelrett skulk går utover alle oss andre i teamet!! |
![]() |
![]() |
|
|