Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-22, 12:48   #1
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes heller ikke denne sesongen av The Crown er like bra som de forrige. Blir rett og slett ikke dratt inn i det.

Helt enig.

Gammel 18-11-22, 08:10   #2
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Har sett ferdig siste sesong av the Crown og gleder meg til neste.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 18-11-22, 12:42   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The Great. Ganske gøy!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 18-11-22, 17:36   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sesong 3 av Dead to me har kommet på Netflix!

Leste at Christina Appelgate er skikkelig dårlig med ms, det var veldig trist.

Gammel 18-11-22, 23:25   #5
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Sesong 3 av Dead to me har kommet på Netflix!

Leste at Christina Appelgate er skikkelig dårlig med ms, det var veldig trist.

Ja leste at hun hadde fått en stjerne på Walk of fame men ikke kunne stå omtrent ;(

Gammel 18-11-22, 23:29   #6
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Holder på med ny sesong av Manifest. Det blir stadig sprøere, men jeg holder koken

liefje er ikke aktiv  
Gammel 19-11-22, 10:24   #7
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har nå sett ferdig siste sesong av The handmaid’s tail. Fortsatt fengende og bra syns jeg.
Ser også siste sesong av the Crown og som flere her syns jeg denne sesongen er dårligere enn de andre.

Mex er ikke aktiv  
Gammel 19-11-22, 18:16   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Den nye tvserien basert på Anne Rice sine bøker AMCs Interview With The Vampire (TV2 Play). Meget bra og fengende så langt, og godt spilt av både Jacob Anderson (Grey Worm GoT) og Sam Reid.

Ellers ser vi alle Harry Potter-filmene i tur og orden. Startet på siste sesong av The Crown, men skuffet over skuespillerprestasjonene så langt (og det var noe jeg ikke trodde skulle skje...). Ser også S1 av The Peripheral (Prime) og halvveis i dokumentaren på Netflix om møkkaorganisasjonen FIFA (Sannheten om FIFA). Den vil jeg anbefale alle å se, selv om man ikke er interessert i fotball også (som undertegnede).

Gammel 19-11-22, 18:36   #9
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg begynte på The English på Prime, men så forsvant nettet så jeg fikk ikke sett ferdig episoden. Men den virket bra. Jeg er vanligvis ikke så beigstret for western,men denne er litt annerledes.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 20-11-22, 20:42   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har snublet over The Peacemaker på HBO og koser meg glugg med finsk fredsmegling og Realpolitik og whatnot.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-11-22, 20:44   #11
Bonzai
Superaktiv

Bonzai sin avatar

Medlem siden: May 2008
Bonzai er litt kulBonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Murder in Provence på Viaplay, cozy crime med nydelige omgivelser.

Bonzai er ikke aktiv  
Gammel 20-11-22, 21:57   #12
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bonzai, her.

Murder in Provence på Viaplay, cozy crime med nydelige omgivelser.

Den tror jeg at jeg skal prøve meg på. Cozy crime høres bra ut.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 29-11-22, 19:18   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken forutsigbar klisjéjulefilm på Netflix er minst dårlig?

Jeg har en kveld alene hjemme i morgen og skal se noe koselig og julete.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 29-11-22, 20:23   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvilken forutsigbar klisjéjulefilm på Netflix er minst dårlig?

Jeg har en kveld alene hjemme i morgen og skal se noe koselig og julete.

Den som jeg så i helgen var helt ok i sin sjanger. Juledagboken.
I fjor så jeg en med en del Love actually referanser + Die hard. Den heter vel Love hard.

(Kilde: youtube.com)

Tenkte å nevne Last Christmas med mye Wham, men den er vel på Viaplay.

The Holiday er på Netflix da.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 29-11-22, 21:11   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Den som jeg så i helgen var helt ok i sin sjanger. Juledagboken.
I fjor så jeg en med en del Love actually referanser + Die hard. Den heter vel Love hard.

(Kilde: youtube.com)

Tenkte å nevne Last Christmas med mye Wham, men den er vel på Viaplay.

The Holiday er på Netflix da.

Takk!

The Holiday pleier vi å se en av dagene før julaften. Last Christmas så vi vel på kino i fjor eller forfjor.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 20-11-22, 22:15   #16
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sett Signora Volpe på Britbox, cozy crème i Italia. Synes den var litt kjedelig egentlig. Kun 3 episoder på 1,5 time..

Gammel 24-11-22, 22:37   #17
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har glemt at jeg skulle se The Crown (høres ut her som det er like greit), så jeg begynte på White lotus. Ganske hysteriske greier, men moro også. Gleder meg ellers på ny sesong av Dead to me.

Noba er ikke aktiv  
Gammel 24-11-22, 23:10   #18
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Begynte på 1899 nå i kveld. Ser lovlig ut!

Gammel 25-11-22, 10:31   #19
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Mannen og jeg har begynt på siste sesong av Good girls på Netflix ( jada, henger etter).
Ser The Crown på nytt er nå på s3,snart 4.
Diverse julefilmer alene og med barn. Idag har jrg sykt barn hjemme så vi ser Christmas at the misteltoe farm på Netflix. Jeg får vondt i hodet av den filmen ..

Gammel 25-11-22, 10:32   #20
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg og ungdommen ser Wednesday på Netflix.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.