|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Game of thrones sesong 8
Men Bran kan da ikke være helt ute av bildet ennå? Mission completed, liksom?
|
|
|
|
#142 |
|
flisespikker
|
Sv: Game of thrones sesong 8Bran vet vi jo ganske mye om nå, i alle fall det som er relevant for det som skjer i TV-serien. Og med mindre han dør eller flyr nordover som ravn eller gjør noe annet «stort», så antar jeg rollen hans er etablert nok til at vi ikke får vite så mye mer. Det er altfor mange andre vi trenger å få vite noe om i innspurten.
|
|
|
#143 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Game of thrones sesong 8Svært enig med dere om slag, transportetappe, slag og ... oppsummering? Hvorfor vil de gjøre den siste sesongen så kort og annerledes? Jeg er ny i GOT-verden, men jeg vet jo at den ikke er ferdiggskrevet. Men hvor stopper bøkene omtrent, så langt?
|
|
|
#144 |
|
can-jur
|
Bøkene stoppet etter sesong seks.
|
|
|
|
#145 |
|
|
Sv: Game of thrones sesong 8Jeg må vente i to uker for å se neste episode.
|
|
|
#146 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er mye greiere enn meg, altså; mannen var på jobbreise i går, og jeg informerte bare om at jeg dessverre ikke kunne vente til i dag med å se episoden.
|
|
|
#147 |
|
kamerat
|
Sv: Game of thrones sesong 8Jeg greier det heller ikke, men ser episodene ferske i pendlerleiligheten.
|
|
|
#148 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Game of thrones sesong 8Msn kan jo bare se flere ganger.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 08-05-19 kl 10:33. |
|
|
|
|
|
#151 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var vel en beskjed til Daenerys om å 'burn them all'.
|
|
|
#152 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Game of thrones sesong 8Det forundrer meg ikke om Arya tar Cersei også, og det hadde vært noe aldeles poetisk med det. Slik at alt annet; alle hærer, kriger, planer, casualties, hvahardu, egentlig bare er staffasje for Arya, i sin ensomme majestet, som sniker seg innpå og fjerner den ene onde lederen etter den andre
Ja, jeg er enig. Det er tydelig overgang fra bøkene og til manusforfatterne, og det er definitivt mer mainstream nå. De gjør endel kjappe vendinger og enkle løsninger, og det merket jeg ikke så mye til tidligere. Snarere tvert i mot.
Det snakket jeg også om etter episoden. Jeg tror Jaime trenger å gjøre opp den delen av livet sitt for å enten komme videre eller bli fri som menneske (hvis han dør). Han har jo gått gjennom en lang forvandling til mindre og mindre kynisk ettersom sesongene har rullet og gått, og med en slags forløsning eller klimaks (both literally and figuratively speaking
Jeg er heller ikke fornøyd med hva som er sagt og ikke sagt om Bran og NK og barna
Lojalitet og hennes 2 cents på hva hun mener Team Don (Dany/Jon) skal gjøre. Sånn tolket jeg det i hvert fall.
|
|
|
|
#153 |
|
Panzerekstremfeminist
|
jeg tenker at hun forbannet dem alle og sa akkurat hva hun mente burde ramme dem.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Game of thrones sesong 8Det var vondt å se på. The coin dropped. Jeg gjetter at Aryas neste liste er klar.
|
|
|
#156 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Game of thrones sesong 8Ja, det er sant at Aria nå kan gjøre! The coin dropped og jeg har kjent det på meg lenge at det var den veien den kom til å lande. Ansiktet til Jon ...
|
|
|
#157 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Game of thrones sesong 8Jeg gidder ikke å spoilertagge, hvis man leser 4 innlegg om en episode man ikke har sett, kan man ha det så godt.
|
|
|
#158 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Game of thrones sesong 8Ja, hun hadde da ikke trengt å ta gate for gate og sirkle seg oppover når hun kunne brent dama i tårnet.
|
![]() |
|
|