|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5
Dette.
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5En deilig dag ved sjøen og et friskt bad.
#4 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5At vesla i dag ble hentet av besteforeldrene på faren sin side for en ukes ferie sammen med de på hytta. Tror hun blir å få det gøy der. |
![]() |
![]() |
#6 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Blakk og sliten, men har hatt en kjempefin tur til Fløien med datteren min og venninna hennes, med påfølgende tur til BurgerKing.
#8 |
Leser
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Har trent styrke og det var bra. Jeg prøver å komme gjennom flest mulig timer på 3t nå som det er sommer slik at jeg får sjekket ut hva jeg liker. På nett er jo alle timene fantastiske så det er greit å teste. Men styrke var ok, lett å skjønne hva man skulle gjøre, lett teknisk (i motsetning til å danse, jeg vet ikke selv hva jeg gjorde mesteparten av tiden
#10 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Lillebror som gleder seg så stort over storesøsters bursdag. Deler ut klemmer og funderer på å skrive brev til dronningen for å fortelle at hun og storesøster har bursdag på samme dag.
#11 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5At jeg klarer å gi litt faen i det jeg må gjøre og som jeg sliter med, så nå er musikken på fullt og stuegulvet fullt av ting og tang som bør være med på ferie. Ungene må bare prøve noe av klærne først.
#12 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Mannen spilte spill og lekte med ungene, mens jeg fikk rote rundt i hagen aleine, uten at noen etterlyste meg. I en hel time.
![]() |
#13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5To dager igjen så er det 4 uker ferie på meg .
#14 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Eldstemann min fikk beskjed i natt om at han har kommet inn på 1.valget på 2.året. Så han fortsetter på Elvebakken.
#15 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Rikmannsgalskapen i Puerto Banus. Se og bli sett med svindyrt båter store som vestlandsferger, grisedyre biler som koster mer enn huset vårt og designer-klær, -solbriller og -vesker fra topp til tå, ispedd mengder av botox og fillers. Og ikke kjenne det aller minste snev av misunnelse. Fy søren, så slitsomt det må være. Men gøy å se på, i år igjen. |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Ferie!
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Akkurat nå: en brygge, en bok og en fiskende sønn som burde vært i seng.
#18 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5At jeg har kjøpt meg konsertbillett til Åge og sambandet i morgen! (og at jeg facer å dra på det helt alene i utgangspunktet)
#19 |
Unik
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Å få snap frå eldstemann, der han har tatt bilete av minstemor og skriver "verdens beste lillesøster" på.
|
|