|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Ingen har diskutert ferie på min jobb, så dermed har jeg ikke tenkt noe mer på det. Noe blir det, men når og hva vet jeg ikke.
|
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Her blir det feriehus i Danmark med Legoland, Djurs, Givskud og annet gøy.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?En av de kjipe tingene med å ha en arbeidsledig mann, er at ferie ikke ligger i kortene. Men vi har i alle fall fått leie en leilighet gjennom kommunen jeg jobber i. Det blir rett før skolestart. Om det blir noe annet får vi se. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Vet fortsatt ikke når jeg får ferie, men kan se ut til at det skal diskuteres på jobb på fredag. Aberet er bare at vi neppe blir enige!
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Nja, nesten. Min samboer og hans ex har avklart ferie, jeg må vente litt ift min ex, men håper det går i orden.
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 10-04-16 kl 11:20. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Vi har leid sommerhus ved Østersjøen, rett sør for grensen til DK. En helg i Skagen på slektstreff på vei hjem. Resten av ferien er vi hjemme eller på Vestlandet. Eller noe annet vi tar på sparket.
|
|
|
#8 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Halvannen ukes road-trip, etterfulgt av en uke her: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Vi blir mye hjemme og litt på Hybel'n på Fjellet i sommer. Jeg er arbeidsledig akkurat nå, og aner ikke hvordan situasjonen er til sommeren. Kanskje jeg har jobb og må jobbe?
|
![]() |
|
|