Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2015

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-15, 17:38   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg er så sinnsykt lei av spill med figurer, føler vi har figurer overalt. De to eldste spleiset på lego dimensions når det kom ut for noen uker siden, så blir ikke noen flere skylander spill fra meg til jul iallefall.

Det ungene mine maser om nå for tida er super mario maker og minecraft story mode.

Min har infinity, og ønsker seg infinity 2,0 og infinity 3,0 BEGGE ja. Allerede er det fullt forran tv'n med figurer så man nesten ikke får fjernkontrollen til å fungere, jeg vurderer sterkt om spillet bør kobles til gamletv'n på gjesterommet for å få kaoset ut av stua...

Gammel 17-10-15, 18:14   #2
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Figurer over alt ja, vi kjenner til det. Konsoll og TV-spill befinner seg i kjellerstua og de har streng beskjed om å putte alle figurer i en boks når de er ferdige med å spille, så vi merker heldigvis ikke så mye til det.

Gammel 17-10-15, 18:54   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Min har infinity, og ønsker seg infinity 2,0 og infinity 3,0 BEGGE ja. Allerede er det fullt forran tv'n med figurer så man nesten ikke får fjernkontrollen til å fungere, jeg vurderer sterkt om spillet bør kobles til gamletv'n på gjesterommet for å få kaoset ut av stua...

Mine har alle 3, de har vel kommet ut i august,så de har spart av feriepengene for å få kjøpt dem.

Gammel 17-10-15, 00:27   #4
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har faktisk ingen og da mener jeg ingen til og fra lapper. Har alltid hatt så enormt mange, men nå er det helt tomt. Finnes det noe sted jeg kan få kjøpt det allerede nå eller må jeg vente til Halloween er over? Vil helst ha klistrelapper.

Gammel 17-10-15, 00:28   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg har faktisk ingen og da mener jeg ingen til og fra lapper. Har alltid hatt så enormt mange, men nå er det helt tomt. Finnes det noe sted jeg kan få kjøpt det allerede nå eller må jeg vente til Halloween er over? Vil helst ha klistrelapper.

Jeg bestilte fra Panduro for noen uker siden. De har året rundt. Vet ikke hva de har i butikkene da, men de har jo generelt dårlig utvalg der i forhold til nettbutikken.

Gammel 17-10-15, 00:30   #6
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Panduro har begynt med juleting i allefall.

Gammel 17-10-15, 00:32   #7
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Da må jeg nok til Panduro. Er like greit å få pakket inn det som er kjøpt. Noe skal sendes. Planen er jo å være helt ferdig med alt slikt før 1/12.

Gammel 17-10-15, 00:52   #8
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror vi kommer til å kjøpe årskort i Oslo vinterpark til hele familien i julegave. Eller er ulike reiseeffekter aktuelt da vi skal på Afrikaferie til sommeren. Sportsutstyr/treningstøy kan også være aktuelt. Vi får se.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 15:54   #9
millact

Standard

Det ble skylanders her også til M til jul, fikk tak i på Obs i dag. Så gjenstår å se om jeg heller burde kjøpt Disney Infinity.......Evt kan han ønske seg det av besteforeldre.

Fikk kjøpt gavepapir og klistrelapper på Rusta nå og har kjøpt endel kalendergaver samt konfekt i julegave til oldemor. Godt i gang i år.

Gammel 18-10-15, 09:02   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Konsoller har vi ingen av faktisk, ingen av barna har etterlyst det heller. Jeg er glad til når jeg leser om figurkaos.

Lille ønsker seg klokke og så en rosa/hvit av et merke som lignet på Mango men ikke var det. Den kostet rundt 400,-, så vi tenkte å kjøpe den. Problemet er at den nå er utsolgt i butikken. Hvor kjøper man klokke på nett?

Gammel 18-10-15, 12:03   #11
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg mangler bare 2,5 gaver nå, ble ferdig med poden sin i går.
Hva kjøper man til baby på 4 mnd?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 12:16   #12
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Klær? Eventyrbøker?

Gammel 18-10-15, 13:31   #13
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Her kan man jo også tenke litt framover. Babyen vil være 16 mnd innen neste jul så hva med f.eks. en gåvogn eller annen leke som passer når barnet har blitt litt eldre?

Gammel 18-10-15, 14:24   #14
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Her kan man jo også tenke litt framover. Babyen vil være 16 mnd innen neste jul så hva med f.eks. en gåvogn eller annen leke som passer når barnet har blitt litt eldre?

Min yngste fikk en sånn gåbil. Den var stas svært lenge. Hadde Disney figurer på og laget lyd og blinket.

Gammel 18-10-15, 14:32   #15
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Standard

Min yngste fikk en sånn gåbil. Den var stas svært lenge. Hadde Disney figurer på og laget lyd og blinket.

Ja, våre har også vært veldig populære. De morsomme gåbilene i plast er fine, men ikke så egnet for en baby som skal lære seg å gå siden de ikke er spesielt tunge eller stødige. Der fungerer Brio gåvogn eller andre trevogner best. Straks de kan gå derimot er gåbilene med figurer og lyd veldig fine. Den vi hadde ble så ødelagt av all leken at den bare måtte kastes til slutt, velbrukt rett og slett.

Gammel 18-10-15, 14:23   #16
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg mangler bare 2,5 gaver nå, ble ferdig med poden sin i går.

Skal det være noe som kan brukes nå eller på sikt?

Gammel 25-10-15, 10:06   #17
millact

Standard

Fikk bestilt julekalendre og julekort i går kveld, så nå er enda et par julegaver i boks. Tror jeg har alt jeg trenger til adventskalenderen også. Må bare ha noen poser til å ha det i, men alt jeg har sett er så dyrt at det ikke er aktuelt. Det rimeligste jeg har sett til nå har vært Coop med 24 poser til en femtilapp. Jeg må ha 48 poser. I verste fall pakker jeg kanskje bare inn selv........Det går da an, det?

Gammel 25-10-15, 11:36   #18
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Standard

Det går fint an å pakke inn selv, det tar bare litt mer tid. Jeg har bestilt papirposer fra Ebay, i tre ulike farger så alle vet hvilken farge de har. Og da slipper jeg å pakke inn 72 gaver.

I går fikk vi hentet det vi bestilte fra Toysrus da de hadde 25% så nå er fire julegaver i boks.

Gammel 25-10-15, 11:39   #19
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Fikk bestilt julekalendre og julekort i går kveld, så nå er enda et par julegaver i boks. Tror jeg har alt jeg trenger til adventskalenderen også. Må bare ha noen poser til å ha det i, men alt jeg har sett er så dyrt at det ikke er aktuelt. Det rimeligste jeg har sett til nå har vært Coop med 24 poser til en femtilapp. Jeg må ha 48 poser. I verste fall pakker jeg kanskje bare inn selv........Det går da an, det?

Ja, de gangene jeg lager selv så pakker jeg inn i julepapir, aldri brukt poser.

Gammel 25-10-15, 12:17   #20
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Har nå fått lekene jeg kjøpte på nett da det var 25% fra Toysrus, en behagelig måte å handle på! Har kjøpt inn enda flere gaver på nett, sminkesett fra www.benefitcosmetics.com til to ungdommer, vet at de ønsker seg ting fra det merket. I tilllegg får Storesøs adventskalenderen fra Benefit. Kommer mva i tillegg, men portofritt hvis man bestiller over et visst beløp(125$?).

Sist redigert av Drømmedama : 25-10-15 kl 13:10. Årsak: Feil i linken
Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.