|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Får du middagen levert på døra? | |||
| Ja. Jeg er godt fornøyd med ordningen. |
|
42 | 26,09% |
| Ja. Jeg er ikke så fornøyd, vurderer å si opp/bytte |
|
1 | 0,62% |
| Nei. Men jeg vurderer det sterkt |
|
28 | 17,39% |
| Nei. Det er ikke noe for meg |
|
77 | 47,83% |
| Har akkurat lagt inn min første bestilling, og gleder meg som en unge |
|
3 | 1,86% |
| Brokkoli |
|
10 | 6,21% |
| Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får du middagen levert på døra?Vi har hatt matkasser et år nå, og trives fortsatt med det. Vi har det stortsett hver uke og har økt til fem middager i uka. Ikke alle middagene er like bra, men det er det heller ikke når jeg kokkelerer selv. Vi fortsetter nok en god stund til.
|
|
|
#142 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får du middagen levert på døra?Så en test i Foreldre & Barn nå - Godt levert og Kolonihaven lå ganske likt i pris (kolonihaven har det meste økologisk) og Adams matkasse var billigere... men den likte ikke testbarna noe godt - og utifra hva som sto på menyen så de andre to mer fristende ut for kresne barn - sikkert Godt levert best på smak for små ganer. |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Får du middagen levert på døra?
Jeg mener du kan gi kassene i retur ved neste levering? Jeg har fått én levering fra Godt Levert, og har tenkt å prakke på dem kassene igjen når de kommer tilbake om halvannen uke.
|
|
|
|
#144 |
|
Glamorøs
|
Sv: Får du middagen levert på døra?Jeg syns ikke God levert (basert på to middager) er mer barnevennlig. Jeg syns de og Adam er ganske like. Men etter bare disse to middagene kjenner jeg at irritasjonen over dårlig skrevne oppskrifter fra godt levert har blitt ganske stor. Maten er jo slett ikke vanskelig å lage, men oppskriften er rotete, lite oversiktlig og lite hensiktsmessig satt opp.
Sist redigert av Tallulah : 15-01-15 kl 15:31. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Jeg begynte med Kolonihagen nå, etter at jeg gikk lei av Godt levert etter hvert og fikk Adams opp i halsen i fjor. |
|
|
|
|
|
#148 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får du middagen levert på døra?Jeg må bare si at godt levert har gjort godt for tenåringens innstilling til middagen hos oss. Nå smakes på alt, 90% likes, og det er gledelig. Vi andre er også fornøyd med menyen, og liker at vi kan bytte mellom menyene.
|
|
|
#149 |
|
Glamorøs
|
Tror kanskje jeg må prøve Kolonihagen. Jeg brukte dem da de først startet opp med frukt og grønt-kasser, men sluttet fordi det var så mye surr med betalingen. Men jeg likte at jeg alltid fikk en liten gave. Noen drops, noen egg, bakevarer eller liknende. GJør man det fremdeles?
|
|
|
#150 |
|
|
Ja, du må prøve dem igjen. Vi får stadig små gaver, i det siste har det vært sjokoladepinner til å lage kakao, pepperkaker før jul, gavekort til restauranten etc.
|
|
|
#151 |
|
I mål
|
Sv: Får du middagen levert på døra?Jeg tittet på Kolonihagen nå, og det ser også bra ut. Men slike ting som gresskarsuppe med torsk blir litt for originalt her i huset, særlig for barna. Er det mye sånt, eller litt mer "nøytralt"? |
|
|
|
|
|
#152 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Får du middagen levert på døra?Er dette samme Kolonihagen som leverer råvarer til Kontrast? I tilfelle kjente jeg betalingsvilligheten gå gjennom taket her.
|
|
|
#153 |
|
|
Jeg må si at Kolonihagen kanskje hR den mest tradisjonelle maten av alle vi har prøvd. Gode, rene smaker, lett å servere "ublandet mat" som barna mine liker.
Det vet jeg ikke, men vet at de har endel felles leverandører.
|
|
|
#157 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får du middagen levert på døra?Jeg vil også ha mat fra Kolonihagen.
|
|
|
#158 |
|
Glamorøs
|
Sv: Får du middagen levert på døra?ooo, takk!
Det har vi, lett tilgjengelig. Dere fr komme på middag til oss! Bare ta med matkassa, så slår vi dem sammen.
Jeg hadde nok valgt Adam i stedet for Godt Levert hadde vi ikke hatt mulighet for kolonihagen. Men jeg vet ikke om det bare er fordi jeg er sur over den lille filla av en kyllingfilet vi fikk denne uka.
|
|
|
#160 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Får du middagen levert på døra?Vi hadde gledet oss til kasselevering i går (fra Adam), og så har snøkaoset gitt leveringstrøbbel - så vi venter enda. Men kommunikasjonen er god, da - det skal de ha for.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|