|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Det hender jeg bruker en gryterettpose - men jeg skjønner ikke helt hvorfor for jeg endrer alltid ved å tilsette litt ekstra av det osv.
![]() |
#142 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Vi bruker masse TORO og annet. Ingen av oss er spesielt glad i å lage mat, så vi gjør de så enkelt som mulig. Jeg er ikke flau over å si at vi sjeldent lager maten fra bunnen av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?
Jeg er ingen matlager og lager endel toro, men akkurat vaffelrøra lager jeg helt selv, jeg syns det er mye bedre, og jeg får ikke helt til den der tororøra.
![]() |
#144 |
maler
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Tomatsuppe, bergensk fiskesuppe, buljongterninger, bernaisesaus og et par andre sauser, en og annen gryterett, kylling tikka masala, vaffelrøre, brownies, langpannekaker....
![]() |
#145 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?
Det er jo ikke noe tvil om at det er bedre, og ikke er det vanskelig heller - det er stort sett bare det at jeg aldri har noe annet å bruke 8 dl kulturmelk til.
![]() |
#146 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Jeg bruker lite Toro nå til dags, men Lofoten fiskesaus og en og annen kyllingsaus går med i ny og ne.
![]() |
#148 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Jepp.
![]() |
#149 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Ingen. Det er uhyre sjeldent at vi bruker posemat. Vet ikke helt hvorfor, men det har alltid bært slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Veldig sjelden. Det har blitt så dyrt.
![]() |
#151 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Dagens middag var Toro kjøttsuppe, tilsatt ekstra potet og gulrot samt kjlttpøse.
![]() |
#152 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Ekstremt sjelden og da tomatsuppe eller bearnaise. Har noen andre greier liggende men de posene er sikkert utgått på dato for flere år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Tororetter spiser du i dag?
Nå er det lasagnen, pizzabunnposen, buljongterninger og brun saus.
![]() |
#154 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Ja, så glemte jeg igjen verdens beste vafler: Toroposen!
![]() |
#155 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Vi bruker rett som det er den tandoori kylling-pakken til Toro, det er vel det toro-produktet vi bruker mest. Og en sjelden gang den meksikanske tomatsuppa. Det er vel det tror jeg.
![]() |
#156 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Dersom vi ikke gidder å lage fra bunnen av, bruker vi baligryte og tandoorigryte (begge til kylling). Det hender jeg bruker browniemiksen deres, men har fått streng beskjed fra dattera i huset at det er mye bedre og enklere å lage selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Glad
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Brownies. Potetmos er vel ikke Toro men det lager vi av og til fra pose selv om jeg får vondt i magen av det. Ungene elsker gryteretter derfra så det lages av og til, selv om jeg hater det.
![]() |
#158 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Ungene vil kun ha Toro brownies, så det er vel det vi bruker oftest. Mannen bruker pannekakemiksen. Minstebarnet elsker tomatsuppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?I dag har jeg planlagt en middag helt uten toro da, men når jeg balanserer hjemmekontor og syk familie så har jeg ikke overskudd til sånn helt fra bunnen mat, så det blir nok en dolmiosaus over kjøttdeigen i dag.
![]() |
#160 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Enda mindre enn før. Av toro kun 5min ertestuing og berne.
![]() |
|
|