Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-14, 22:13   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg har grå, med litt blått i fargen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg nude-2613461-1000x1000.jpg (4,6 KB, 27 visninger)
Gammel 17-03-14, 22:19   #2
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Kule sko chablis

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 19-03-14, 13:36   #3
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Gikk for farge for en gangs skyld. Ny lommebok. Får se om den faller i smak.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 19-03-14, 14:19   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trengte noen rimelige høye tøysko som er myke nok, og utrolig nok fant jeg de til 99 kr stk på HM. Kjøpte både hvite og grå.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 19-03-14, 14:48   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bor i sånne store ullskjerf om dagen (kaldt på jobb ja) og ville spandere på meg litt lysere farger, men siden jeg ikke greide å bestemme meg, ble det både kremhvit og rosa.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 19-03-14, 14:55   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin farge kokosbolle! Ja, det er en praktisk mote om dagen, hvis man har lett for å fryse, med store skjerf, og lange cardicans eller gensere i ull (selv om effekten selvsagt oppveies til en viss grad hvis man kombinerer det med opprullet bukse, ankelsokker og lave tøysko/pumps ).

Sist redigert av My : 19-03-14 kl 15:02.
My er ikke aktiv  
Gammel 19-03-14, 15:00   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Fin farge kokosbolle! Ja, det er en praktisk mote om dagen, hvis man har lett for å fryse, med store skjerf, og lange cardicans eller gensere i ull (selv om effekten selvsagt oppveies til en viss grad hvis man kombinerer det med opprullet bukse, ankelsokker og lave tøysko/pumps ).

Haha, sant!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 21-03-14, 20:48   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Veske. Var satt ned med 400,- så da lot jeg meg friste.

Gammel 22-03-14, 15:42   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hvis dette er dagens mote, er det kanskje ikke så rart jeg ikke synes jeg finner noe som helst i butikkene om dagen. (Jeg begynner å frykte at kjolene og skjørtene jeg stadig flyr rundt i, allerede er å regne som dagens ekvivalent til bestemors terylenebukser på 80-tallet. )

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 23-03-14, 18:38   #10
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hvis dette er dagens mote, er det kanskje ikke så rart jeg ikke synes jeg finner noe som helst i butikkene om dagen. (Jeg begynner å frykte at kjolene og skjørtene jeg stadig flyr rundt i, allerede er å regne som dagens ekvivalent til bestemors terylenebukser på 80-tallet. )

Ja, jeg har i alle fall humret litt over ungjentene jeg ser på en kald vinterdag, med supervarme CG-dunjakker, trange jeans, nakne ankler og Converse. :gammel:

Gammel 22-03-14, 15:41   #11
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Endelig fant jeg ei veske i sort som jeg likte, passe str og i skinn.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 10382_f6ac975059-thumb.jpg (7,4 KB, 39 visninger)
Gammel 22-03-14, 15:58   #12
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Endelig fant jeg ei veske i sort som jeg likte, passe str og i skinn.

Den var skikkelig fin!!

Gammel 23-03-14, 21:52   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Rååsa ankelbukse. Nå blir jeg fin til våren og sommeren.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 27-03-14, 20:39   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker omtrent bare bukser fra Cubus. Modellen heter Friday, og den koster hele 199. Kjøper meg 2-3 nye par hver 6 måned, kaster de som har blitt stygge. De ser ikke brukbare ut etter 8-9 måneder.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 29-03-14, 23:31   #15
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Litt nytt fra HM:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 31-03-14, 16:34   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bluser fra Monki - den nederst ser dog litt annerledes ut på meg.

Gammel 29-03-14, 23:37   #17
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har siklet på denne:
http://www.boozt.com/no/no/esprit-ed...search&navId=0
siden jeg så den i en annen tråd her, og nå var det 15% avslag, så jeg måtte bare.

apan er ikke aktiv  
Gammel 31-03-14, 13:24   #18
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Har siklet på denne:
http://www.boozt.com/no/no/esprit-ed...search&navId=0
siden jeg så den i en annen tråd her, og nå var det 15% avslag, så jeg måtte bare.

Kjempefin! Du får rapportere hvordan den er når den kommer!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 31-03-14, 14:36   #19
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jakke fra O'neal

Bukse fra Lee

Vagabond

Gammel 07-04-14, 22:02   #20
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jakke fra O'neal

Bukse fra Lee

Vagabond

Elsker jakken!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.