|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
er her
|
Sv: Sender man julekort lenger, sånn egentlig?Jeg orker ikke bruke mye tid på julekortene, det mest tidkrevende er nok å faktisk få tatt et bilde av alle barna som ser noen lunde greit ut. Der står det som oftest god jul og godt nytt år hilsen oss. Så puttes de i konvolutt og sendes avgårde. Skulle jeg faktisk skrevet noe, ville det nok ikke blitt utsendt noen. Jeg får julekort tilbake også, liker best de med bare bilde, de lange julebrevene er det ikke alltid jeg husker/får tid til å lese.
|
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2013
![]() |
Sv: Sender man julekort lenger, sånn egentlig?Jaaa |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sender man julekort lenger, sånn egentlig?
|
|
|
|
#4 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tea bag folding, ja, en 40-50 slike går ut fra det madickske hjem i år, tenker jeg. Jeg folder hendene og setter i gang! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, man kan jo ikke risikere å sitte der som et julenek når temaet Tea Bag Folding kommer opp. Det skulle tatt seg nydelig ut. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
Sv: Sender man julekort lenger, sånn egentlig?Jeg skal være flinkere med julekort i år, det veldig trivelig å få dem. Et år tapet jeg noen av dem på kjøleskapet, i tillegg har jeg jo en julekortholder jeg leter etter hvert år. E-post julekort er jo fint også, facebook er liksom ikke nok. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
can-jur
|
Sv: Sender man julekort lenger, sånn egentlig?Selvfølgelig sender man julekort.
|
|
|
|
#10 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sender man julekort lenger, sånn egentlig?Julekort i år også, ferdig trykte fra fotoknudsen. Jeg er inspirert og tenker å slenge med en tepose i hver konvolutt! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Sender man julekort lenger, sånn egentlig?Vi sender sånne kjipe ferdigkort med bilder av arvingene, 30-40 stykker. Det vil si, i fjor blei det visst ikke noe av.
|
|
|
|
#12 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Sender man julekort lenger, sånn egentlig?Det er superkoselig å få Appelsinkort.
|
|