|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Røyker du? | |||
| Ja |
|
35 | 12,37% |
| Nei |
|
248 | 87,63% |
| Deltakere: 283. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyker du?Jeg sluttet å røyke for 8 år siden. Husker jeg var veldig bestemt og brukte røykeplaster 3 dager og så var jeg uten noenting. Har en del familiemedlemmer som røyker, men få venner som røyker nå. Exen røyker.
|
|
|
#142 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyker du?Ja, eller nei. Vel, jeg har i alle fall ikke rørt en røyk på skal vi se... 2,5 uker blir det vel nå. Det er mange år siden jeg røykte mye, var dum og begynte på igjen da jeg var ferdig med å amme. Greie er at It's all in my jead, for jeg er langt i fra avhengig av nikotin. Jeg røyker bare 2 stk før jobb og ikke mer i løpet av dagen. Er jeg med venner som røyker eller på fest (begge tilhører sjeldenhetene) så røyker jeg mer. Har aldri røkt sammen vesla. Planen er nå å se om jeg greier å holde meg unna de få idiotrøykene når ferien er over neste uke. Sist redigert av Luvi : 05-08-13 kl 23:26. |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Røyker du?Jeg røyker.
|
|
|
#144 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyker du?Jeg røyker.
|
|
|
|
#145 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Røyker du?Jeg innrømmer at jeg er nokså usjarmerende i min omtale av røyking overfor barna. Jeg prøver å hindre dem i å snakke stygt om røykere, men jeg synes faktisk det er en liten pris å betale at de høylytt sier "ÆSJ, se, mamma, de RØYKER!" - hvis det hindrer dem å begynne selv en gang.
|
|
|
#146 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Røyker du?Da jeg fremdeles røkte, pleide jeg alltid å ta hensyn - i en slik grad at jeg for eksempel gikk mange meter unna der folk sto hvis jeg skulle røyke. En gang var det en liten herremann som fulgte etter meg, stillte seg opp foran meg å sa: Æsj!! Du røyker!! mens han demonstrativt viftet luften foran seg. Veldig søt fyr.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Røyker du?Som sagt, jeg prøver å holde oppdragelsen noenlunde i sjakk med at de a) ikke skal komme med personkarakteristikker og b) at de ikke skal snakke TIL folk. Men at de sier æsj til meg synes jeg som sagt er verdt en viss irritasjon fra røykere som sitter på nabobordet og blåser røyken på oss.
|
|
|
#148 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Røyker du?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Røyker du?Røyker ikke og har heller aldri røkt før.
|
|
|
#151 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyker du?Nei. Jeg fest- og ferierøykte før, men det er det slutt på nå. Ikke særlig plaget med røyk i min omgangskrets heller. Ingen i nær familie røyker og de av mine venner som røykte har sluttet alle sammen. På fest er det noen som tar seg en røyk, men de blir det også færre av.
|
|
|
#152 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Røyker du?
Sånn får ikke mine unger lov å si heller. |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Røyker du?Nei, aldri røykt.
|
|
|
#154 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Røyker du?Even så reklame for Nicotinelle her om dagen og sa etterpå: "Mamma, du klarer ikke å slutte." Den svei... Så nå er det nok. Søndag, tenker jeg, er siste dagen.
|
|
|
#155 |
|
stoffavhengig
Sv: Røyker du?Sånn, ikke røyka siden søndag.
|
|
|
#157 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyker du?Nei, har aldri prøvd. Jeg vokste opp med foreldre som røykte både hjemme og i bil, og har vært skikkelig anti fra jeg var barn. |
|
|
|
|
|
#158 |
|
stoffavhengig
Sv: Røyker du?Rart så motivert man blir av en liten kommentar fra ungen.
|
|
|
#159 |
|
Audacious
|
Sv: Røyker du?Jeg har aldri røkt, og jeg er allergisk mot røyk. Jeg elsker røykeloven, ikke bare for hva den gjorde med inneklimaet på utestedene og folks arbeidsmiljø, men fordi den bidro til at folk i stor grad slutta å røyke inn på private fester også.
|
|
|
#160 |
|
saftig
|
Sv: Røyker du?Nei, jeg røyker ikke - så dum var jeg heldigvis ikke. Jeg prøvde litt på ungdomsskolen, men fant ut at det ville være dumt å være avhengig av noe skadelig. Jeg er veldig takknemlig for røykeloven og håper de forbyr svineriet etterhvert.
In vino veritas Sist redigert av safran : 16-08-13 kl 12:05. |
|
|
|
![]() |
|
|