Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-07, 19:43   #141
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Lekre solbriller Majsa.

Gammel 06-04-07, 21:22   #142
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Så flinke dere er til å shoppe.

Tøff veske og belte, Angelique!
Stilig jakke, Nabojenta!

Dette er mitt siste innkjøp:

Stilig!

Hvor har du kjøpt den,merke?

morgana er ikke aktiv  
Gammel 06-04-07, 22:01   #143
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Ny shorts:

Snart er det sommer!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 07-04-07, 16:01   #144
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ble ikke belte på meg idag, selv om det var det jeg trengte.

Men falt pladask for denne:

Aner ikke når jeg skal bruke den, men jeg kjøper partyklær når jeg ramler over det - for når jeg virkelig trenger noe, da finner jeg ihvertfall ALDRI noe. Og ender opp med noe altfor dyrt og skikkelig halvveis.

Synd ikke kroppen følger på kjøpet (til den prisen kunne den godt gjort det synes jeg), men den var faktisk fin på selv om det ble ganske annerledes enn over.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 07-04-07, 16:32   #145
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Synd ikke kroppen følger på kjøpet (til den prisen kunne den godt gjort det synes jeg), men den var faktisk fin på selv om det ble ganske annerledes enn over.

Tipper at den ble mye finere på deg enn på Fyrstikkdamen over her.
Kjempesøt kjole!

Gammel 07-04-07, 20:23   #146
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Veldig søt Trenger også en penkjole , men aner ikke hva slags

morgana er ikke aktiv  
Gammel 07-04-07, 22:14   #147
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Stilig!

Hvor har du kjøpt den,merke?

Merket er Acne og jeg har kjøpt de her i Tønsberg.
God passform og behagelige å ha på.
Vet de føres mange steder.

Doxa er ikke aktiv  
Gammel 08-04-07, 20:07   #148
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bestilte meg jakke på ELLOS.

(var inne og bestlite en hagestol for mamma )

Med rabatt ble det 200 kr for den

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-04-07, 20:16   #149
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Standard

Tøff jakke, Guniss!

Doxa er ikke aktiv  
Gammel 08-04-07, 20:39   #150
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Bestilte meg jakke på ELLOS.

(var inne og bestlite en hagestol for mamma )

Med rabatt ble det 200 kr for den

Den jakken har jeg allerede Veldig fornøyd med den, selvom jeg synes den var litt tynnere i stoffet enn jeg trodde.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 08-04-07, 20:40   #151
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg hev meg på pinsett trenden og kjøpte meg la tweeeeeezzz

Pinsett med lys på, ikke dumt med en så fri for hår for enhver pris jente som meg

Likte du den?

Jeg har funnet ut at lyset var supert og sjekke halsen på 2-åringen med også.
Så mandlene hennes kjempe bra. Ikke et pent syn men...

Gammel 08-04-07, 20:46   #152
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Likte du den?

Jeg har funnet ut at lyset var supert og sjekke halsen på 2-åringen med også.
Så mandlene hennes kjempe bra. Ikke et pent syn men...

Ja det gjorde jeg
Kommer til å bli et fast innslag i sminkepungen jeg planlegger å dra med meg på jobben.

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 08-04-07, 21:23   #153
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke denne tråden jeg frekventerer oftest, men det burde nok bli det. Jeg har handlet meg ny bikini på Banana Moon.

http://www.bananamoon.com:8080/mcc/p...BMSS07_US.html

Det er den bikinien som heter MarcoBaja.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 08-04-07, 21:25   #154
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Får ikke til å legge ut bildet, bare link og så at bikinien jeg hadde kjøpt ligger øverst i høyre hjørne etter at du har trykke på pila framover tre ganger.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 09-04-07, 07:29   #155
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Den jakken har jeg allerede Veldig fornøyd med den, selvom jeg synes den var litt tynnere i stoffet enn jeg trodde.

Ah! Men det er bare kjekt nå mot sommmern .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-04-07, 08:46   #156
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Ny shorts:

Snart er det sommer!

treåringen min var helt facinert, synes denne var utrolig fin- ¨å se sabeltann rompe!

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 09-04-07, 09:32   #157
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

treåringen min var helt facinert, synes denne var utrolig fin- ¨å se sabeltann rompe!

Hehe, jeg har også en tatovering på hoftebenet, som forestiller en hodeskalle. Den matcher shortsen godt, eller omvendt. Jeg har lagt merke til at det er særlig barn som blir fascinert av denne tatoveringen.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 09-04-07, 13:57   #158
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Da ble jeg påskeinspirert og kjøpte meg noe fodtøy:

og

Begge på salg hos net-a-porter. Har siklet på støvlettene fryktelig lenge, og idag tok jeg bare en beslutning og kjøpte dem ! Gleder meg veldig.

Gammel 09-04-07, 16:40   #159
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Standard

Tøft skotøy, Muad'Dib!
Klarer du virkelig å gå i så høye hæler? *imponert ballerinaentusiast*

Doxa er ikke aktiv  
Gammel 09-04-07, 16:54   #160
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Da ble jeg påskeinspirert og kjøpte meg noe fodtøy:

og

Begge på salg hos net-a-porter. Har siklet på støvlettene fryktelig lenge, og idag tok jeg bare en beslutning og kjøpte dem ! Gleder meg veldig.

Lekre!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.