|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Lister meg ut fra denne tråden og minner meg selv på Mindfullness-foresettet mitt
![]() |
#2 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Det beste med jul er at det går mot lysare tider og vår. Tiden fram til jul (altså oktober og november, og mesteparten av desember) er beint ut og rett og slett deprimerande. Så når jula kjem, så har me unnagjort tre av dei fire kjipaste månadane i året.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Eg har juletre.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Jeg har børi ved i hele dag.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Jeg tok fjorårets vindusvask i går, så nå er jeg virkelig i rute. Jammen fikk vi ikke dagslys inne også. :I can see clearly now:
![]() |
![]() |
#6 |
This is normal!
|
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Og hvordan ble dette tråden der man diskuterer når man bør kjøpe julemiddagen?
![]() |
![]() |
#8 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Jeg har kjøpt inn flere kalendergaver allerede! Har begynt å tenke på julegave til svigers også, i regis av den ene svigersøsteren, bilde av alle barnebarna.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?*** Sist redigert av MokkMokk : 10-09-12 kl 13:07. Årsak: Feil sted for seriøse spørsmål, åpenbart. Fjas videre. :rållais: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Drømmer
|
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?
www.biit.no har mye billig synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Jeg føler at denne tråden inneholder en salig blanding av folk som i fullt alvor har begynt å planlegge julevask- og middag og de som synes bare tanken på å være tre-fire måneder i forkant med slikt er ustyrtelig morsom, og henger her av den grunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
This is normal!
|
Limpistolen går på strøm, men trenger jevnlig nye limpatroner. Jeg kom til å kjøpe en boks med 100 patroner en gang i desember, så jeg tror vi klarer oss de nærmeste årene. Jeg får forresten brannsårvondt i fingrene bare jeg tenker på alt det limet.
![]() |
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
Noen og jeg vet hvorfor vi henger her, i hvert fall. Og julepynten som er klar er IKKE der fordi vi har funnet den frem allerede.
![]() |
![]() |
#18 |
This is normal!
|
En blå en. :hjelpsom: Det var den som fulgte med Pandurokalenderen.
![]() |
![]() |
#19 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Bare vent, snart kommer det noen og skriver: Hjelp- jeg klarer ikke å få julegardinene mine rynkefrie-hva skal jeg gjøre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
This is normal!
|
Det høres ikke akkurat ut som noe noen ville finne på å spørre om. Det må være enkelte eller Noen André.
![]() |
![]() |
Emneord |
julekalender, julekort, julemania, limpistol, reinsdyr |
|
|