|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk du noe fint til jul?Vi får for 3500 fra mamma og pappa. Og fra svigers får vi ca 1500-1800 kr. Vi har ikke så gamle foreldre, så de har forsåvidt godt med penger.
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?
I år droppet vi gaver til hverandre og havnet et sted mellom 12 og 15. (Bare ungene slukte 9000,- av disse.) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Vi har jo like mange og ca like gamle barn. Når barna begynner å bli tenåringer har de ofte ønsker som er dyre (feks merkeklær), og da er det jo greit å kjøpe til jul.
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Jepp. Her ble det PS3, carvingski og DS m/spill + at vi betalte gavene de kjøpte til hverandre. (Merkeklær/smykkeskrin/brettspill.) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk seks hjemmelagede gaver fra barna - veldig kreative og flinke har de vært.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Jeg har ikke regnet på det, men vi kom nok ut på ca 5000kr. Vet ikke helt hva gaven til meg fra mannen kostet. Det er da 25 gaver om jeg har husket alle. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk masse fint.
|
|
|
#9 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk du noe fint til jul?Den beste var kaffemaskinen, så fikk jeg en kjempe fin veske av svigermor og det overrasket med veldig. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk verdens kuleste veske, og er superhappy! Og film, bok og tre par hansker.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk masse fint! Bergans Myrull kåpe, feminine Hestra hansker, mummikopper, et par bøker, øredobber, leselys til å feste på bok og litt penger.
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Med nesa?!
|
|
|
#15 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk kjæresteweekend i London av mannen min.
|
|
|
#16 |
|
Introvert optimist
|
Ingenting. Vi har aldri fått noe fra svigerforeldrene mine og da vi begynte å kjøpe like kjipe ting til faren min som han ga til oss, så foreslo han at de voksne skulle slutte med gavebyttingen. Det syntes vi var helt greit.
|
|
|
#17 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Her er det tydelig at alle "barna" får 1000kr av mine foreldre. Jeg og mannen fikk flanellsengetøy som vi ønsket oss og 700kr hver.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fikk du noe fint til jul?Vi voksne får 600 kr hver av mine foreldre, 500 kr hver av mannens foreldre. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk den nyeste boken til Tore Renberg (signert
|
|
![]() |
|
|