Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-07, 12:02   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Hva med www.eidene.no? Det blir bl.a brukt av firmaer til seminarer og slikt. Prisen er moderat, stedet er koselig og man kan få en del opplevelse sammen. Det er enkelt men helt ok standard. Jeg har veldig sansen for stedet.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 12:08   #2
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal det være treff? Hvor? Når?

Gammel 19-03-07, 12:09   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Skal det være treff? Hvor? Når?

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=12444
http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=12384

Gammel 19-03-07, 12:56   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:Har klint på tussa:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 13:00   #5
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg har egentlig truffet veldig mange her inne, men av de jeg enda ikke har møtt - her er de jeg kommer på i farten:

Elin
Kie
Polkadot
Iset
Desembermamma
Møøse
Gnuri
Bequita
Skremmern
Majsa
Haugtussa
Nooria

Sikkert flere også...

Gammel 19-03-07, 13:41   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det blir mer avansert enn et treff på en restaurant eller et lokale i Oslo så tror jeg jeg vil droppe det.

Men så klart, det trenger ikke bli spesielt mye dyrere å ta et treff på et hotell da.

Gammel 19-03-07, 13:48   #7
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg humrer da noen gange ved tanken om, at disse nicks kanskje er noe helt

Jeg synes også det kan være noe slikt som i fjor. Det var kjempehyggelig, og lokalene funka. Sjøl om ikke Scarlet GIDDER å være partyfikser, kan hun kanskje videreformidle kontaktinfo slik at noen andre kan ordne?

Ellers er Pigalle et nydelig sted! Men der må vi ordne musikk sjøl, om jeg ikke husker feil?

Men hva surrer jeg med? Prøver å fikse og ordne når vi har Glitter. Glitter, ta ansvar!

Gammel 19-03-07, 15:04   #8
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Åh, FP-treff på Pigalle! Vææær så snill å ta det i juli-august!

Gammel 19-03-07, 15:06   #9
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg synes også det kan være noe slikt som i fjor. Det var kjempehyggelig, og lokalene funka. Sjøl om ikke Scarlet GIDDER å være partyfikser, kan hun kanskje videreformidle kontaktinfo slik at noen andre kan ordne?

Ellers er Pigalle et nydelig sted! Men der må vi ordne musikk sjøl, om jeg ikke husker feil?

Men hva surrer jeg med? Prøver å fikse og ordne når vi har Glitter. Glitter, ta ansvar!

Pigalle er desverre stengt!

Gammel 19-03-07, 17:38   #10
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Pigalle er desverre stengt!

For godt? Pusser de ikke bare opp?

Gammel 19-03-07, 16:06   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg lest hele tråden () og er litt sur for at jeg IKKE var på nett i går kveld ().

Men.. jeg har allerede rukket møtt ganske mange herfra! Og kunne veeeeldig gjerne tenkt meg møte flere !

Og den festen!! Den har jeg bare SÅ lyst på nå da! Uansett om det blir leirskole eller spa! Og jeg kan gjerne spre både glede og styre en treningsøkt. Og blir så klart med på klinings!

Må også si at jeg gleder meg til en gang å møte:

Irma
Mim
Skytte75
Kaisa
Mandarin
Cilen
Vanilja
Pastill
Pope

... nei, denne lista blir uendelig lang!! Jeg er nysgjerrig på mange jeg! : oversosial :

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 16:14   #12
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Irma
Mim
Skytte75
Kaisa
Mandarin
Cilen
Vanilja
Pastill
Pope

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 22:53   #13
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Irma
Mim
Skytte75
Kaisa
Mandarin
Cilen ...
Vanilja
Pastill
Pope

...:

Nå ble jeg litt rørt her gitt!

Gammel 20-03-07, 17:27   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg lest hele tråden () og er litt sur for at jeg IKKE var på nett i går kveld ().

Men.. jeg har allerede rukket møtt ganske mange herfra! Og kunne veeeeldig gjerne tenkt meg møte flere !

Og den festen!! Den har jeg bare SÅ lyst på nå da! Uansett om det blir leirskole eller spa! Og jeg kan gjerne spre både glede og styre en treningsøkt. Og blir så klart med på klinings!

Irma
Mim
Skytte75
Kaisa
Mandarin
Cilen
Vanilja
Pastill
Pope

... nei, denne lista blir uendelig lang!! Jeg er nysgjerrig på mange jeg! : oversosial :

Glemte Kirsebær!

Hun gleder jeg meg VELDIG til å møte

Gammel 19-03-07, 18:05   #15
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Hold an!!

Siden jeg ikke drikker særlig er dere nødt til å ha med meg uansett hvor dere skal.
Dere trenger noen til å holde dere på panna når dere spyr, noen å legge hodet på skulderen til når dere fyllesipper, og noen til å si at nok er nok.

Gammel 19-03-07, 18:09   #16
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har truffet temmelig mange tidligere.

Vil gjerne treffe Clubby, HP og Benmurphy.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 18:16   #17
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Du vil treffe gutta ja ...

Gammel 19-03-07, 19:21   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Du vil treffe gutta ja ...

Har møtt en av gutta .

Gammel 19-03-07, 19:20   #19
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

For godt? Pusser de ikke bare opp?

Joda.. men de åpner ikke tidsnok til treffet

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Gammel 19-03-07, 18:19   #20
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

jeg skal faktisk snart treffe DM og HP.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.