|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Ja, det har vært mye ufin hinting om det.
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeNår jeg tenker på det. Min nærmeste venninne har en datter som er fjorten år. Om Drammen av en eller annen grunn skulle hatt henne med noe sted, ville jeg aldri tenkt tanken at de skulle delt rom. Og Drammen er ikke pedofil av seg altså. På samme vis blir det merkelig om sønnen min skulle vært med en venninne noe sted og delt hotellrom. |
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Der er vi på samme frekvens.
|
|
|
#4 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg forundrer meg over at lokalavisen syns det er ok å trykke en "snakker ut"-intervju med fyren nå.
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er ille. |
|
|
|
|
#6 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ble helt
|
|
#9 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDenne saken og måten et helt lokalsamfunn behandler den på er så feil på så mange nivåer, at jeg har ikke ord! |
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg ser at mannen har tid til enda et intervju. Men stille til avhør i denne saken, det nektet han. |
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeAp er allerede på banen. Det er jo lokallaget - og dermed partiet - som uttaler seg i media i ett kjør. Om partiet sentralt har et ønske om å korrigere, eller et ønske om å kanskje uttrykke sympati for jenta eller noe så hadde det vært på sin plass. |
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg har ikke lest tråden, men jeg synes det er unødvendig å dømme før vi har alle fakta på bordet. Jeg har jobbet lenge nok med barn/ungdom til å vite at en god del er syke nok til å si det meste for å få sympati/oppmerksomhet. Jeg vil tippe at det finnes omtrent like mange psykisk syke ungjenter som det finnes voksne menn som begår overgrep. Betyr det at jeg tar mannens parti? Nei. Det betyr bare at jeg ikke automatisk tar jentas parti. Og det har ingenting med bygdedyr å gjøre. |
|
|
|
|
#14 |
|
|
Åh, les tråden da, goddammit... |
|
|
|
|
#15 |
|
Fortynnet
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet at partifeller og bygdefolk gir ham uforbeholden støtte ut fra at han er en grei kar og en hyggelig venn, syns jeg kvalifiserer til å ta den svakestes parti i denne saken. Statsadvokaten er dessuten overbevist om at han er skyldig ut fra bevisene i saken, det er på det grunnlaget det er tatt ut tiltale. |
|
|
|
|
#17 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeOK. Jeg burde lest tråden. Jeg er nok preget av at jeg kjenner en som fikk livet totalt ødeleagt av en falsk overgrepsanklage, og har absolutt ikke inntrykk av at bygdefolk (for dette var i en bygd) alltid støtter overgriperen, snarere tvert imot. |
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake |
|
|
![]() |