|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Nå har jeg kun gått på små skoler,og følte ikke at noen skilte seg ut annet enn ut fra hvilken linje de gikk på... |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Omtrent som nå, bare med mindre erfaring, mindre tyngde og mindre rynker.
![]() |
#143 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Ganske lik som nå, faktisk. Distré, ganske rotete, utpreget skippertaksmenneske, verken spesielt kul eller spesielt ukul. I motsetning til u.skole og universitet der jeg på tross av latskap jeg fikk gode karakterer, var videregående en down-periode fagmessig. Med tanke på at jeg gjorde lekser ca. fire ganger i løpet av de tre årene, gikk det ufortjent bra, men jeg var ikke en slik elev som fikk fem og seks uten å gjøre noe, og jeg gjorde virkelig lite på vg. Før jeg ble atten var jeg mest opptatt av hvem som kunne kjøpe øl til oss før helga (jeg så jo ut som om jeg var fjorten og hadde ikke sjanse selv |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|