Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvorfor leser dere prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-07, 13:21   #141
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hva med å sette seg inn i en sak før man hyler ut om hva som er forkastelig eller ikke?
Hvis du har vært medlem i under en måned, ikke vet hva prikkesystemet er og etter den erfaringen mener at praksisen er forkastelig så er det litt vanskelig å ta deg på alvor.

Medlem i under en måned, liksom Hvem er det som ikke følger med, du eller jeg?

Jeg har bred erfaring med prikkesystem, har lest hele denne tråden og synes fortsatt det er helt forkastelig at admin. og modder leser prikkene til medlemmene :daane:

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 13:23   #142
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Jeg har bred erfaring med prikkesystem, har lest hele denne tråden og synes fortsatt det er helt forkastelig at admin. og modder leser prikkene til medlemmene :daane:

Dåner du like mye om du leser Desembermammas innlegg om prikking som ble lagt ut idag?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 13:30   #143
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Dåner du like mye om du leser Desembermammas innlegg om prikking som ble lagt ut idag?

Wow, har jeg gått glipp av noe? *Løper rundt og leter etter prikkeinnlegg*

Gammel 12-03-07, 13:31   #144
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du spurte hva prikkesystemet var i et tidligere innlegg, hvordan kunne jeg da vite at du hadde bred erfaring?

Gammel 12-03-07, 13:35   #145
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du spurte hva prikkesystemet var i et tidligere innlegg, hvordan kunne jeg da vite at du hadde bred erfaring?

Det står under avataren at hun har vært medlem siden september. (På den annen side står det også at hun har 35 innlegg, så det kan jo tyde på at hun ikke har fått all verdens med erfaring på den tiden.)

Gammel 12-03-07, 13:35   #146
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja, hun spurte: Hvorfor finnes dette prikkesystemet, hva i all verden er vitsen?

Noe jeg tolker dithen at hun ikke skjønner vitsen med ryktesystemet, at hun ike er fan av det. Men det var kanskje en litt uheldig formulering, for det går jo an å lese det som om hun ikke visste hva det var.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 13:54   #147
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Standard

Jeg spurte vel hva vitsen var, men, jeg kunne nok formulert meg annerledes. Jeg er godt vant med systemet fra andre forum, hvor man tydeligvis har mer respekt for medlemmene sine, og jeg mener fortsatt at det er totalt forkastelig at admin. og modder leser "prikkene" medlemmene sender til hverandre. Jeg ser på "prikker" og PM som noe privat, og mener det skal være ganske alvorlig hvis noen som helst skal ta seg til rette å lese disse.

Gammel 12-03-07, 13:55   #148
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nja, hun spurte: Hvorfor finnes dette prikkesystemet, hva i all verden er vitsen?

Noe jeg tolker dithen at hun ikke skjønner vitsen med ryktesystemet, at hun ike er fan av det. Men det var kanskje en litt uheldig formulering, for det går jo an å lese det som om hun ikke visste hva det var.

Ja, jeg skjønner at det kunne feiltolkes. Men, jeg er fan av det de andre stedene det brukes, men ikke her inne har jeg skjønt

Gammel 12-03-07, 13:57   #149
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det virkelig noen som tror at admin og moddene sitter og koser seg på bakrommet, med en kaffekopp eller to - og leser prikker for moro skyld?

Anbefaler å lese innlegget til Desembermamma noen ganger...

Gammel 12-03-07, 14:08   #150
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julekona: Dette med når du ble regget gadd jeg rett og slett ikke å sjekke når jeg skrev innlegget mitt, så der hadde jeg en faktafeil.
Jeg ser også at jeg tolket din mening om prikkesystemet feil.
Likevel er jeg totalt uenig med deg i denne saken.

Hvorfor må dette handle om å ha respekt for medlemmene?
Jeg synes FP til tider kan være i overkant liberalt for min smak, men jeg respekterer selvsagt at reglene er slappere enn jeg er vant til.
Det at admin eller modder leser prikker i en sak de ser er starten på en diskusjon som eskalerer, synes jeg slettes ikke er rart.
Jeg vil absolutt ikke ha fullstendig lovløse tilstander her og setter pris på at admin bryr seg med å holde en viss orden.
Selvsagt vil jeg ikke at de skal lese prikker for moro skyld, men det tror jeg virkelig ikke at de gjør heller.

Gammel 12-03-07, 14:10   #151
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Anbefaler å lese innlegget til Desembermamma noen ganger...

Det hjalp overhode ikke!

....og moralen er; bruk ikke prikkesystemet her inne, og skriv ingen Pm'er! Da er du relativt trygg?

Gammel 12-03-07, 14:14   #152
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Det hjalp overhode ikke!

....og moralen er; bruk ikke prikkesystemet her inne, og skriv ingen Pm'er! Da er du relativt trygg?

Signerer deg

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 14:14   #153
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortsetter å sende både prikker og pm'er i den trygghet at admin og moddene oppfører seg etisk nok til ikke å bruke muligheten til å lese dette annet enn om det skulle være en gedigen personkonflikt evt terrorplanlegging...

Gammel 12-03-07, 14:15   #154
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor finnes dette prikkesystemet, hva i all verden er vitsen?

Det er fullt mulig å skru av ryktefunksjonen din dersom du ikke vil være med på leken. Gjør det fra kontrollpanelet ditt.

Gammel 12-03-07, 14:16   #155
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Fortsetter å sende både prikker og pm'er i den trygghet at admin og moddene oppfører seg etisk nok til ikke å bruke muligheten til å lese dette annet enn om det skulle være en gedigen personkonflikt evt terrorplanlegging...

Men de leste jo prikker her om dagen, og ut i fra den tråden de leste prikker i kan jeg ikke se at det var verken store konflikter eller terror på trappene....

Gammel 12-03-07, 14:16   #156
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og tusen takk til Lille*My som kastet lys over saken.

Gammel 12-03-07, 14:18   #157
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Men de leste jo prikker her om dagen, og ut i fra den tråden de leste prikker i kan jeg ikke se at det var verken store konflikter eller terror på trappene....

Den saken har blitt beskrevet og forklart og diskutert veldig grundig allerede i denne tråden, jeg tror ingen orker å gå inn på å forklare det igjen.

Gammel 12-03-07, 14:18   #158
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Du har skjønt det! Da er vi to

Gammel 12-03-07, 14:19   #159
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hjalp overhode ikke!

Moralen må bli, ikke misbruk prikkesystemet her inne. Trygg er man aldri.

Enig!

Gammel 12-03-07, 14:19   #160
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Den saken har blitt beskrevet og forklart og diskutert veldig grundig allerede i denne tråden, jeg tror ingen orker å gå inn på å forklare det igjen.

Det var ingen oppfording eller et ønske om mer forklaring Kun en konstatering av min mening om saken. Jeg har forøvrig lest hele tråden

Svar

Emneord
forumdriften, klassiker, krangling

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.