|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: Hvorfor leser dere prikker?
Jeg syns det er bra at muligheten finnes. Og siden jeg har rent mel i posen så finner jeg det relativt uproblematisk at modder har adgang til mine prikker dersom de anser det som nødvendig. Jeg stoler såpass på dem at jeg ikke tror de går inn og leser prikker som underholdning hvis de kjeder seg.
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Kommer du til å endre prikkevanene dine nå som du vet at det er adgang for moddene til å lese dine prikker?
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Jeg bruker svært lite prikkesystemet, generelt, men kommer ikke til å endre noe som helst på vanene der jeg bruker det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vet at spørsmålet ikke var til meg men jeg svarer for det.
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Eh, alle VBulletin forum kommer standard med dette moderatorverktøyet.
|
|
|
#6 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvorfor leser dere prikker?Det dreier seg nok om ulike forventninger og innstilling til hvordan man vil ha det ja, Lille*My |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor leser dere prikker?Jeg har vært med å drive forum i mange år, og har aldri opplevd lignende. Men, alt er en tilvenning, og så lenge man bare blir klar over spillereglene så tilpasser man seg ganske bra....og ikke minst, tar sine forholdsregler. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Det kunne sikkert vært kommunisert bedre, men jeg tenker meg at grunnen er blant annet at veien blir litt til mens man går her, det er et relativt nytt forum og det er vanskelig å definere alle regler og praksiser på forhånd. I begynnelsen må man diskutere og opprette noen regler underveis og takle problemer etterhvert som de dukker opp, når man ser hva som er aktuelt. Da blir kanskje ting nødvendig, som man ikke har helt greid å se for seg på forhånd. Så informerer man underveis. Slik som nå. Det positive her er at det diskuteres såpass åpent som dette.
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvorfor leser dere prikker?Jeg synes noen av dere sutrer sånn at jeg blir flau langt nedi tåneglene. ALLE administratorer som driver fora kan lese prikker, pmer og alt som er på forumet om de vil. Det er sånn virkeligheten er. Get over it or get lost! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Administrator
|
Sv: Hvorfor leser dere prikker?Det er ganske forkastelig at vi er åpne om noe som gjøres på de fleste andre fora. At vi gjør mye mindre av det forkastelige enn andre fora er visst også forkastelig … |
|
|
|
|
|
#12 |
|
weird
Min erfaring er at det ofte er de ledelsene som er åpne om at de har muligheten som bruker det minst. De som bruker det i mer utstrakt grad virker som regel litt mindre opptatt av at brukerne skal vite om det. Kanskje fordi de da går glipp av de saftigste meldingene?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#13 |
|
weird
Sv: Hvorfor leser dere prikker?For det første: Jeg har ikke lest hele tråden, så det er mulig jeg har gått glipp av noe.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Administrator
|
Sv: Hvorfor leser dere prikker?** ADVARSEL: Langt innlegg **
Nei da ville jeg ikke det, men jeg skrev det nå, så derfor brydde jeg meg ikke med å utbrodere videre. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Kommer den der automatisk hvis man poster innlegg på mer enn 50 tegn, eller?
Veldig god idé!
|
|
|
#18 |
|
kamerat
|
Sv: Hvorfor leser dere prikker?Veldig!!!!!!!!!!!
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Det ser ut til at de har en sånn funksjon på NM i hvert fall.
|
![]() |
| Emneord |
| forumdriften, klassiker, krangling |
|
|