Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jean Paul = østkantstil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-10, 13:57   #141
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Programmet heter én by - to verdener - det er en svært treffende tittel. Kiki fra Stovner treffer Herman fra Snarøya. Kiki klarer seg fint, Herman ler jeg av enda. Det var en artig karikatur av hva vi som er født og oppvokst i arbeiderstrøk ler godt av.

Jeg endte med å se hele, og jeg synes Herman klarte seg godt jeg. 17-åringer er ikke voksne, så jeg synes ikke det er rart at de sier teite ting innimellom. Det gjorde de begge, og jeg syntes de var gode på å uttrykke fordommene de hadde og var åpne for at det ikke lå noe i det. Om jeg i det hele tatt skal trekke frem noe som ikke var spesielt imponerende så var det vennene til Kiki som var ganske provokative og lite hyggelige mot Herman.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:57   #142
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En butikk som tar imot alt av havarerte varelagere; brannskade, veltet trailers innhold, ødelagt embalasje osv, også selger de det ut meget billig i en stor lagerhall i Ytre Enebakk.

Jeg er heller ikke bruker om jeg ikke vet de har noe jeg vil ha, for det er mest dårlige greier, men det har slumpet til innimellom. Som feks hele Noa Noas sommerkolleksjon på 70 % før det i det hele tatt hadde kommet i butikken. Det var etter en trailervelt. Man kan sette seg opp på SMS-varsling, så får man beskjed om det kommer inn noe interessant.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 14:01   #143
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg endte med å se hele, og jeg synes Herman klarte seg godt jeg. 17-åringer er ikke voksne, så jeg synes ikke det er rart at de sier teite ting innimellom. Det gjorde de begge, og jeg syntes de var gode på å uttrykke fordommene de hadde og var åpne for at det ikke lå noe i det. Om jeg i det hele tatt skal trekke frem noe som ikke var spesielt imponerende så var det vennene til Kiki som var ganske provokative og lite hyggelige mot Herman.

Det der var interessant. Jeg reagerte nemlig helt motsatt. Jeg syntes Herman ble så fint mottatt, men at vennene til Herman var ultrakjipe mot Kiki.

Hermen klarer seg jo - men han er jo veldig morsom også da. Han er veldig som forventet, for å si det sånn.

Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 14:04   #144
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes Havaristen-konseptet høres interessant ut.

Jeg ser på programmet nå, men det hakker så mye så jeg har ikke kommet lenger enn til Herman-møter-Kikis-venner.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 14:10   #145
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått en del julegaver fra Havaristen

Gammel 18-12-10, 14:16   #146
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sf: Og du mener ikke at dette er selvoppfyllende fordommer?

Jeg har ikke sett programmet, men dette var en utrolig spot-on diskusjon mellom sf og Monsen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 14:35   #147
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har ikke sett programmet, men dette var en utrolig spot-on diskusjon mellom sf og Monsen.

I selvhøytidelighetens navn må jeg få sagt at det for meg er mer en underdog-sympati. Jeg syntes begge guttene var fine, og jeg likte måten gutta gikk inn for å bli kjent med hverandre og ha en hyggelig stemning. Jeg likte også veldig godt mottagelsen Herman fikk hos familien til Kiki, som var mer imponerende enn den Kiki fikk hos Herman. Men akkurat kompisene til Kiki var litt sånn småagressive mot Herman.

Gammel 18-12-10, 14:37   #148
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg har fått en del julegaver fra Havaristen

Stakkars deg, det hørtes vel egentlig ikke bra ut.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 15:07   #149
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Helt enig.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er jeg også enig i. Og legg bare merke til hvem som kastet den første sten.

Gammel 18-12-10, 15:11   #150
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror forøvrig programmet kunne vært mer interessant hvis de hadde funnet en etnisk norsk gutt fra østkanten.

Gammel 18-12-10, 15:39   #151
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg tror forøvrig programmet kunne vært mer interessant hvis de hadde funnet en etnisk norsk gutt fra østkanten.

Ja, de gikk inn for å vise en forskjell, snarere å vise likheter. Selv om han fra Snarøya virket som en ganske "vanlig" gutt i forhold til hva de kunne ha funnet fram.

Jeg som er fra den nordøstlige kanten er litt lei av det ensidige bildet av blokker og atter blokker, kjøpesenter og t-bane. Det er da så mye mer å vise fram derfra, flotte marka med fine tur-skimuligheter som brukes mye, varmestue og barne slalåmbakke, villa-og rekkehusstrøk, idrettsmiljøer og engasjert lokalbefolkning istedenfor innvandrerfamilie som kom hit for 12 år siden. Det ville vist et annet bilde enn det vestkantfolk har.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 15:59   #152
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Bortsett fra hvis Havaristen får inn et havarert varelager, som feks Noa Noa, da går alle i det.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Neida. Sånt rives bort av turister.

Skyldig!

Gammel 18-12-10, 16:08   #153
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Ja, de gikk inn for å vise en forskjell, snarere å vise likheter. Selv om han fra Snarøya virket som en ganske "vanlig" gutt i forhold til hva de kunne ha funnet fram.

Enig i denne. Jeg la merke til at de prøvde å unngå å vise at det var et rekkehus Herman bodde i. Det hadde egentlig bare gjort det mer interessant om de viste en rekkehusfamilie fra østkanten og en fra vestkanten, som nok egentlig bare ville vist at det var færre ulikheter enn folk tror i dag. Det er jo selvfølgelig stor forskjell på en familie hvor alle er født og oppvokst her kontra en irakisk familie som har vært her i 12 år. Uavhengig om det var vestkant eller østkant.

Gammel 19-12-10, 23:15   #154
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nefertiti, her.

På ungdomskolene går barna på skole i nærmiljøet og mange følger sikkert uskrevne kleskoder som er litt stedsbetinget. Mens på videregående kan man velge skole fritt og elevgruppene er mer sammensatt av folk fra ulike bydeler. Tror til og med mange velger videregående skole med tanke på å komme i et miljø en selv ønsker å identifisere seg med, også i klesveien (som en slags uniformering).

Er sent med her, men må bare slenge inn noen ferske betraktninger fra felten (dog ikke JP-relatert).

Jeg har nylig skiftet fra en vgs på østkanten til en som ligger i sentrum-vest. Mitt første inntrykk var at uniformeringen blant vestkantungdommen var større enn hva jeg var vant til fra øst. Men siden jeg selv "er øst" (som elevene mine omtaler meg) er jeg obs på at jeg kanskje lettere henger meg opp i denne uniformen. Fascinasjonen gikk imidlertid over i lettere sjokk da kulda kom og ca. 60% (måtte bare telle!) av elevene mine troppet opp i samme jakke (og ja, jeg snakker om Canada Goose jakka). Jeg ble overrasket over at de synes det er greit å være så like. Og jeg kan ikke huske å ha sett ett enkelt plagg få dominere så voldsomt på østkantskolen min.

Har også notert meg at blant de resterende elevene er det ganske mange som har en svært lik jakke fra Fjellräven. En bærer av denne forklarte meg at "Det er vi som er mot ekte pels. Men jeg hadde hatt råd til Canada altså, det er ikke det, det er pelsen...".

Tilleggsobservasjon: Blant elevene som reiser fra østkanten til denne skolen, er Canadaandelen enda høyere, de har bevisst søkt seg til denne uniformen. Ref. Nefertitis kommentar som jeg siterte.

Gammel 19-12-10, 23:37   #155
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Ja. Sånn er det iallefall i Trondheim. Alle byer med en viss størrelse, til og med lille Kristiansund der jeg bodde som barn, har vel slike skiller. "Fine" villastrøk for snobbene og mindre fasjonable arbeiderklassestrøk og tilhørende klesstil for beboerne i de ulike bydelene.

Jeg er ikke enig i at man har noe øst-vest-skille (eller tilsvarende) i Trondheim. Man har selvsagt bydeler som er dyre (og der de pengesterke bor) og bydeler som er mer belastet, men du skal være ganske lommekjent i Trondheim for å kunne skille mellom hva som er snobbete og dyrt og hva som er "mindre attraktivt". Favoritteksempelet mitt er Øvre allé, som har noen av de virkelig praktfulle villaeiendommene i Trondheim. En av dem var lagt ut for salg til 12 mill tidligere i år. Denne gata treffer Singsakerbakken i enden, som inntil for noen få år siden var det nærmeste man kom en slum i Trondheim og som fortsatt i hovedsak huser studenter.

Og sånn er det i hele Trondheim: de "pene" bydelene ligger godt spredt mellom de ikke fullt så pene og de temmelig frynsete. Jeg har aldri hørt noen hevde at man helst bør bo på øst-, vest-, sør- eller nordsiden av byen, sånn generelt. Det er i så fall vanligvis "fordi det er så mye snø på vestsiden" og ikke fordi nabolaget er så mye bedre i øst.

Derfor synes jeg fortsatt at dette øst-vest-skillet i Oslo er veldig fascinerende.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 00:17   #156
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Har vært på shopping idag og joda Canada Goose jakkene finnes på Lillestrøm også.
Men disse fallskjermjakkene så jeg ikke *helt utrolig hva man myser etter når man er på shopping etter å ha vært på FP*
Jeg må ærlig innrømme at jeg skjelden legger merke hva folk har på seg av klær, hvis de da ikke er usedvanlig tynnkledd når det er minus 25 grader ute.

Sist redigert av Fløyel : 20-12-10 kl 00:23.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 00:19   #157
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Klær fra JP er tydeligvis Harry, men hva slags klær, merker bruker dere? Jeg har faktisk kjøpt klær fra JP, og fra gud vet hvilke merker. Men det er to ting som kjennetegner mine kleskjøp. Det ene er at jeg har dårlig økonomi, det andre er at klærne må være praktiske i forhold til den jobben jeg har.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 00:34   #158
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er ikke enig i at man har noe øst-vest-skille (eller tilsvarende) i Trondheim. Man har selvsagt bydeler som er dyre (og der de pengesterke bor) og bydeler som er mer belastet, men du skal være ganske lommekjent i Trondheim for å kunne skille mellom hva som er snobbete og dyrt og hva som er "mindre attraktivt". Favoritteksempelet mitt er Øvre allé, som har noen av de virkelig praktfulle villaeiendommene i Trondheim. En av dem var lagt ut for salg til 12 mill tidligere i år. Denne gata treffer Singsakerbakken i enden, som inntil for noen få år siden var det nærmeste man kom en slum i Trondheim og som fortsatt i hovedsak huser studenter.

Og sånn er det i hele Trondheim: de "pene" bydelene ligger godt spredt mellom de ikke fullt så pene og de temmelig frynsete. Jeg har aldri hørt noen hevde at man helst bør bo på øst-, vest-, sør- eller nordsiden av byen, sånn generelt. Det er i så fall vanligvis "fordi det er så mye snø på vestsiden" og ikke fordi nabolaget er så mye bedre i øst.

Derfor synes jeg fortsatt at dette øst-vest-skillet i Oslo er veldig fascinerende.

Dette er jeg enig med deg i altså.
Det er kanskje mer bydelsinndelt hos oss, og de er godt blandet geografisk. På de fleste skolene har man nok mindre homogene masser enn jeg det virker som man har i Oslo.
Men vi har jo også "fine" strøk og mindre fine. Det er jo vesentlig forskjell på kultur og klesstil hos de ungdommene som vokser opp på Saupstad og de som trør sine barnsbein i Tidemands gate (og i disse tilfellene tror jeg også at miljøet på skolene er mere homogent enn det som kanskje er normen ellers i Trondheim).

Gammel 20-12-10, 09:45   #159
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men det betyr jo at skillet er der, det er bare ikke så geografisk sortert som i Oslo.

Gammel 20-12-10, 10:27   #160
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg innser til min forferdelse at jeg ikke aner hvordan Jean Paul-klær ser ut, men som saksopplysning kan jeg nevne at det faktisk finnes en Match-butikk på Notodden. Den ligger på Tuvensenteret. I hvert fall gjorde den det på nitti-tallet.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.