|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Og plutselig tapper hun deg på skulderen.
![]() |
#143 |
Skal rømme
|
Jeg er litt enig med deg. Kudos til deg for å tørre å si det på tross av at du er ny!
![]() |
#144 |
Epikur
|
Eller klyper deg i rompa!
![]() |
#146 |
Epikur
|
Nei, ikke du, men jeg kjenner flere FP'ere som gjør.
![]() |
#147 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Åh, jeg liker at det er bra å være smart og høyt utdannet. Jeg er møkk lei av at utdannelse hele tiden skal vurderes dårlig.
![]() |
#149 |
Søt og rar
|
Jeg har også vært på mange forum. Her føler jeg meg hjemme
![]() |
#150 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg elsker å være et sted hvor folk kan rettskrivning og har formuleringsevne. Og jeg er ikke redd for å si det høyt heller
![]() |
#151 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg liker at det er rom for å være selv selv. Til og med for meg som er skummel utenpå.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg liker fokuset på smarthet i grunnen. Det er noe alle i teorien kan være (men langt fra er). Jeg har i tidligere diskusjoner nevnt at jeg synes fokuset på høyere utdanning har vært overdrevent og ekstremt, men smart er noe alle kan være uavhengig av bakgrunn og utdannelse.
![]() |
#153 |
kamerat
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?«There is only one kind of wisdom that has any social value, and that is the knowledge of one's own limitations.»
![]() |
#156 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vet ikke om du er smart, men du er iallfall ganske observant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
can-jur
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Smart er jeg ikke, men relativt irriterende.
![]() |
![]() |
#158 |
Bedreviter
|
Nei, det er ikke en videre kontroversiell uttalelse her inne. Står det ikke i forumreglene eller noe slikt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
ctrl+z
|
Eller krafser deg på låret og sier fine ting.
![]() |
#160 |
Mother of Dragons
|
Jeg skal ikke snakke for alle her, men når jeg tenker på FP som et 'smart' forum så er det egentlig ikke intelligensbetydningen jeg først og fremst tenker på. Mer det at det er sett på som en Fin Ting å prøve å si og skrive smarte ting, altså at de fleste gjør seg litt flid med det man skriver og at man prøver å tenke igjennom hva man skriver. Jeg synes jo at jeg ser stor forskjell på en god del brukere fra når de kommer inn på forumet her på skrivestil, formuleringsevne, evne til å vise hvordan de resonnerer og argumentasjon. Og jeg synes at ofte så blir det til det bedre. Det er svært sjelden det kommer inn brukere som gjør at resten av FP må rette seg opp og skjerpe seg litt. Du er litt sånn at vi må skjerpe oss litt, for det merkes at du er vant til og god til å skrive. Og det er veldig bra! Men stort sett så er det ikke sånn.
Jeg synes altså at det er fint at det er fokus på at det er en god ting å være smart. Det fører med seg gode ting i forumtonen. Å skryte derimot av at "her finnes det så mange medmenneskelige mennesker, vi er mer medmenneskelig enn gjennomsnittet" hadde jo vært kårni. Samme med humor. "Vi på FP er mer morsomme enn gjennomsnittet". Disse egenskapene er jo veldig subjektive. "Det mest anstendige forumet på nettet!" Næh.
![]() |
|
|