Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-10, 16:32   #141
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Og jeg fikk mail idag, om at undertøyet som var en bitteliten del av bestillingen min, ikke holdt kvalitetsmessig mål og derfor var trukket fra markedet. De skulle snarest refundere pengene for dette og så skulle jeg få resten av bestillingen. Hjelp, dette blir bare for dumt!

41 dager siden bestilling.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 16:38   #142
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Og jeg fikk mail idag, om at undertøyet som var en bitteliten del av bestillingen min, ikke holdt kvalitetsmessig mål og derfor var trukket fra markedet. De skulle snarest refundere pengene for dette og så skulle jeg få resten av bestillingen. Hjelp, dette blir bare for dumt!

41 dager siden bestilling.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 16:40   #143
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Jeg har fått mail om at varene nå er pakket - alt i hop - og har fått sporingsnummer, så da er vi så langt.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 12-10-10 kl 18:41.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 19:42   #144
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Ja, de har ikke forbedret seg ser jeg......Jeg bestilte en god del varer i vår og det tok laaang tid før jeg fikk alle varene (inkl et par forsendelser med feil varer). Den gang ordnet det seg greit, og jeg fikk god service.....

Så ble det noe kluss med neste bestilling, jeg hadde betalt for en ordre og fikk tilsendt en ordre som jeg hadde kansellert. Masse styr før jeg fikk rett varer.... Så da høstkolleksjonen kom, ble jeg rett og slett enig med meg selv om ikke å bli fristet til å handle. Veldig synd, for det er fine klær og god kvalitet.

Var også på et homeparty, og det var en veldig skuffende opplevelse....så masse som var utsolgt før vi kom på party.
Endte med at jeg avbestilte klærne som jeg egentlig hadde bestilt.
Og ei venninne opplevde veldig dårlig service fra hun som hadde partyet....tok laaang tid før hun fikk varene sine.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 18:41   #145
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Pakke mottatt og alt jeg bestilte er på plass, så enden er i allefall god for mitt vedkommende 42 dager etter bestilling.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 19:28   #146
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

SÅ utrolig kjedelig at det ble sånn. Jeg skulle bestille jakke til lillebror, men det ble utsolgt så veldig raskt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no