Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skrytetråden for interiørhjørnet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-11, 16:21   #141
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Jeg har omsider fått ånden over meg og begynt på jobben med å male den grønne gangen i 2.etasje grå, slik som gangen i 1.etg er og trappeoppgangen skal bli når vi får tapetsert den også. Har utsatt og utsatt det, men det var egentlig godt å komme igang. I samme slengen malte jeg den grå pipa i stua hvit. Skal fortsette på jobben når ungene er i seng (maler med Butinox Green Room, så det går fint å male og blir ikke avgasser eller malingslukt i huset).

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 16:29   #142
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så fint salt! Hvor er skoskapene fra?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 16:43   #143
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Celtex, her.

Da har vi pussa opp en eldre vogge som min bror lagde til ungen sin for en del år siden.

Syns selv den ble bra nok til vår kommende sønn



Kjempefin.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 17:07   #144
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Det ble kanon Salt! Både rommet og utstillingen.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 19:17   #145
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Så fint salt! Hvor er skoskapene fra?

Det er Hemnes fra Ikea. Takk!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 20:10   #146
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.870
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Det skoskapet så lekkert ut samtidlig som det må være supersmart å skjule skoene litt.
Er det det som tar 16-18 sko? Mener jeg så på et som tok såpass i IKEAkatalogen her om dagen.
Merker at gutta blir større og har flere sko, gitt....
*må vise mannen*

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 20:24   #147
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Det skoskapet så lekkert ut samtidlig som det må være supersmart å skjule skoene litt.
Er det det som tar 16-18 sko? Mener jeg så på et som tok såpass i IKEAkatalogen her om dagen.
Merker at gutta blir større og har flere sko, gitt....
*må vise mannen*

Det som tar 18 par heter STÄLL. Skal bestille et sånt, gud bedre så mange skopar som regjerer her i huset. :nevnerikkeatmangetilhøreremin*

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 20:32   #148
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Her har fine snille mannen min pusset og malt 2 skal i stua.
Her er før og etter bilder:






Vi er bare så fornøyde med resultatet.
Nå ser jeg etter løse "nøkkelhull".

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 08:58   #149
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Du verden, for en forskjell! Ble kjempefin!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 09:27   #150
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Takk, det ble kjempeforskjell.
Jeg bare nyter synet når jeg ser de nye fargene på skapene.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 21:04   #151
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Kanonfint Cam!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 21:46   #152
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Det ble kjempefint Camomilla!
Du kan jo pusse av, eller male det gamle nøkkelhullet?

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 22:04   #153
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Lekkert, Camomilla!

Jeg har svingt malerulla igjen i kveld etter at de små la seg, jaggu blir man sliten i armene av det. *puh* Men i alle fall en klar forbedring med lysegrått. Lurer på hva jeg tenkte på den gangen for 5 år siden da jeg valgte å male gangene mintgrønne.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 22:14   #154
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Lekkert, Camomilla!

Jeg har svingt malerulla igjen i kveld etter at de små la seg, jaggu blir man sliten i armene av det. *puh* Men i alle fall en klar forbedring med lysegrått. Lurer på hva jeg tenkte på den gangen for 5 år siden da jeg valgte å male gangene mintgrønne.



(Ser ikke bildet, hvis du har lagt inn)

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 22:23   #155
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.



(Ser ikke bildet, hvis du har lagt inn)

Nei, er ikke noe bilde enda, skal legge inn når gangen blir ferdig. Måtte bare komme med et hjertesukk over de stakkars armene mine.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 11:03   #156
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Det ble kjempefint Camomilla!
Du kan jo pusse av, eller male det gamle nøkkelhullet?

Joda, jeg kan det altså.
Akkurat nå har jeg hengt to skilt over hullene

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 03:39   #157
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så mye fint! Dere er flinke

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 14:47   #158
sonata
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 57
sonata har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Fint?? Hele skapet er jo ødelagt. Burde ikke vært lov å male over nydelig mørkt treverk. Ja, ja, hver sin smak...

sonata er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 14:52   #159
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av sonata, her.

Fint?? Hele skapet er jo ødelagt. Burde ikke vært lov å male over nydelig mørkt treverk. Ja, ja, hver sin smak...

Det var da voldsomt til reaksjon. Jeg er ikke fan av å male ordentlige, gamle møbler, men det skapet var vel ikke så gammelt, var det vel? Folk får da gjøre hva de vil med sine egne ting …

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 15:13   #160
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av sonata, her.

Fint?? Hele skapet er jo ødelagt. Burde ikke vært lov å male over nydelig mørkt treverk. Ja, ja, hver sin smak...

Ødelagt var vel litt overdrevet? Det har da fortsatt nøyaktig samme funksjonen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no